Gå til innhold

Havreflarn i kakeboks


Gjest Bakern

Anbefalte innlegg

Jeg satser på billig og spiselig i år. Jeg skal bake havreflarn og legge dem i julekakebokser, det tror jeg mange vil sette pris på.

Men så trenger jeg hjelp til to ting:

1: Hvordan "pakker" jeg havreflarnene best sånn at de ikke går i tusen knas i boksene? De er jo tynne og skjøre. Boksene skal ikke sendes i posten, så jeg kan jo be mottakerne om å være ekstra forsiktige med pakken. Men likevel... Er det noe jeg kan legge inni boksene som kan virke støtdempende?

2: Hvor selger de kakebokser med julemotiv på allerede nå? Jeg må få unnagjort noen av disse gavene nå snart. Prisen bør være lav. PS: Har ikke IKEA her jeg bor.

Krysser fingre for kloke KG-svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lager alltid mandelflarn til jul, disse er jo også utrolig skjøre. Derfor tar jeg en litt ny vri på dem, jeg ruller dem sammen før de stivner, til små rør! Da tåler de mye mer, og smaker om mulig enda bedre. :ler: Men man brenner seg på fingrene under rullingen, det er uunngåelig.

Kakebokser med julemotiv har jeg sett på ica, men det er jo kaker i dem, da.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager alltid mandelflarn til jul, disse er jo også utrolig skjøre. Derfor tar jeg en litt ny vri på dem, jeg ruller dem sammen før de stivner, til små rør! Da tåler de mye mer, og smaker om mulig enda bedre. :ler: Men man brenner seg på fingrene under rullingen, det er uunngåelig.

Kakebokser med julemotiv har jeg sett på ica, men det er jo kaker i dem, da.. :fnise:

Takk for tipset! Det kan jeg jo gjøre.

Jeg fant kakebokser på Europris. De kostet 50 kroner for tre runde bokser inni hverandre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...