Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2004 #281 Del Skrevet 6. mai 2004 Hei! Måtte berre innom å helse på! Håpar du har det bra. Snart helg no, deilig! Lukke til med hussal! Ser deg kanskje snart? *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2004 #282 Del Skrevet 6. mai 2004 Hei Trulselinemor - kommer for å få rosen min jeg.... :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. mai 2004 #283 Del Skrevet 7. mai 2004 I dag er huset lyst ut for salg. Ingen har ringt enda, men det har vært noen biler nede ved huset og tittet opp. Dette er spennende. Vi begynte å pakke litt i går. Det er så utrolig mye som må pakkes. Vi kaster en del også. Fjernet 6 bæreposer med søppel før i dag og flere blir det nok. Tar ikke vare på noe vi ikke har brukt for. Jeg har ikke begynt å lese enda. Har ikke tid. Jeg har to år på meg å ta det kurset, så jeg skal nok rekke det. Må prøve å få gjort litt mer. Skriver mer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. mai 2004 #284 Del Skrevet 7. mai 2004 Hei du Det er spennende tider du er inne i. Håper at det er riktig mange som kommer og ser på husværet deres - og legger inn noen saftige bud. Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. mai 2004 #285 Del Skrevet 11. mai 2004 Hvordan har det gått med interessen for huset ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. mai 2004 #286 Del Skrevet 11. mai 2004 Vi har nå hatt to visninger på huset. Det er et par telefoner hit av folk som vil vite litt mer om det og megleren har hatt noen telefoner. Vi kommer til å lyse ut huset igjen på fredag. Vi håper det er noen som kommer til å legge inn bud snart. Vi kan ikke gå under prisantydningen, så jeg håper de legger inn bud som er over prisantydningen. Det er konfirmasjonstid her vi bor og mange er nok opptatt med det + at det har vært noe teater forestilling her. Vi var ikke å så på det, men vi har hørt om det. I dag var jeg hos frisøren. Rart å tenke på at det var kanskje siste gangen jeg var hos henne. På torsdag skal jeg til legen og da får jeg svar på CT undersøkelsen. Jeg må prøve å få tid til å pynte på grava til besteforeldrene mine. Håper jeg får gjort det i morgen. Må iallefall gjøres før 17 mai. Nå må jeg prøve å få orden på huset, slik at vi er klare til å ta i mot folk til visning. Skriver mer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2004 #287 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei på deg! Måtte berre ta turen innom for å holde meg litt oppdatert! Håpar nokon syns huset dokkas er drømmehuset! Lukke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. mai 2004 #288 Del Skrevet 14. mai 2004 I dag lyses huset ut til salg på nytt. Vi vet vi kan vente oss en teleforn i løpet av helgen, men vi vet ikke når. Etter forrige utlysning så har vi hatt to visninger. Den ene var ikke interessert pga huset ble for lite, den andre har vi ikke hørt i fra. Boligen ligger også på nettet, men jeg sier ikke hvor dere skal søke. Det er hemmelig. Skriver mer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. mai 2004 #289 Del Skrevet 15. mai 2004 Lykke til med flere visninger. Ønsker deg også en fin 17. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 15. mai 2004 #290 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg begynner å bli utålmodig. Jeg ønsker så gjerne at noen skal kjøpe huset vårt, slik at vi kan flytte. Jeg lengter så hjem. Jeg savner de hjemme. Hjemlengselen har vært sterk den siste tiden. Håper mange ringer snart og sier de ønsker visning. Og håper vi finner en fin bolig på vår nye plass. Vi fikk prisen på tomannsboligen i dag og holdt på å få sjokk. Vi slo i fra oss den, det ble for dyrt. I helgen er det treff her jeg bor. Jeg lurer på om far er her.....Dersom han er her og ikke kommer oppom eller gir lyd i fra seg så blir jeg forbannet på ham. Jeg føler han overser meg. Jeg føler meg som luft. Han ringer sjelden meg men søstra mi ringer han ofte. Hvorfor? Jeg vet ikke. Slik har det vært i mange år nå. En dag kommer det til å være nok og jeg gir klar beskjed om hva jeg mener. Jeg merker at begeret er i ferd med å renne over nå. Har pratet med mamma to ganger i dag. Heldigvis er kontakten der bra. Foreldrene mine er skilt, har vært det i 14 år. Jeg får stikke ned å prøve å lese. Men det er ikke lett med vondt i hode. Stikker innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2004 #291 Del Skrevet 16. mai 2004 Heisann! Åssen står det til? Planar for morgondagen? Håpar de får solgt huset snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. mai 2004 #292 Del Skrevet 16. mai 2004 I dag har jeg virkelig vært flink. Jeg har begynt å lese til arbeidslederskolen. Holder på med kommunikasjon. Har laget en framdriftsplan, skal levere første oppgaven på fredag. Håper jeg rekker det. I morgen skal vi bare være hjemme å slappe av. Kose oss med grill mat dersom vi får fint vær.. Huset er fortsatt ikke solgt. Håper det blir litt visninger til helgen. Nå er samboeren i dusjen, etterpå skal jeg dusje, så skal vi spise kveldsmat. Så er det å finne sengen, men ikke for å sove...... :oops: Stikker nok innom i morgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 17. mai 2004 #293 Del Skrevet 17. mai 2004 Hei Trulselinemor,no er det en stund siden du har hørt noe fra meg. Håper det går i orden med salget av huset slik at du får komme heim igjen. Så må dere fortsett ha en fin 17 mai dag. Klem fra Ingrid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 18. mai 2004 #294 Del Skrevet 18. mai 2004 hei Trulselinemor! Takk for hyggelig mld i dagboka mi. Håpar du hadde ein flott 17. mai i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. mai 2004 #295 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei du Så flink du er som setter opp en framdriftsplan for deg selv og skolegangen. Man må være temmelig disiplinert for å få til det. Håper telefonen ikke står stille hos dere, og at riktig mange vil se huset - og byr over hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 19. mai 2004 #296 Del Skrevet 19. mai 2004 Hei Trulselinemor (morsomt nick btw )!! Leser at du har minst to store prosjekter på gang (hussalg og babyproduksjon). Lykke til med begge Klem fra ¤Chanela¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 19. mai 2004 #297 Del Skrevet 19. mai 2004 Vel håper du også hadde en koselig 17 mai! Og lykke til med prosjektene dine;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. mai 2004 #298 Del Skrevet 20. mai 2004 I går kveld ble jeg ferdig med den første innleveringsoppgaven og fikk sendt den til læreren min. Jeg er litt stolt av meg selv for jeg trodde jeg aldri skulle komme meg igjennom det. I dag begynte jeg å lese grunntrinn innenfor arbeidsledelse. Telefonen her står dessverre stille. Vi har annonsert to ganger. Første gangen fikk vi noen telefoner men ikke andre gangen. Megleren sa det var en som skulle ringe forrige helg, men det har han ikke gjort. Så vi må få megleren til å ringe han. Håper noen snart får opp øyene for boligen. Skriver mer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. mai 2004 #299 Del Skrevet 21. mai 2004 Her er det surt og kald og snø i luften. Jeg vil hjem til østlandet. Huset er fortsatt ikke solgt. Håper noen snart melder sin interesse. Det er pyton å gå slik å vente. Jeg har vurdert å slutte å skrive dagbok. Det er nesten ingen som er innom den og jeg er ikke noe flink til å oppdatere den. Skal vurdere det litt til før jeg gir meg. Kona til min bror har gått i fra han. ENDELIG! Jeg vet jeg er stygg som sier det. Men hun er narkoman og fikk han til å begynne med narkotika. Så jeg håper han kommer ut av det. Det er iallefall det han vil selv. Jeg får gå ned å lage litt middag. Stikker kanskje innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 21. mai 2004 #300 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg har vurdert å slutte å skrive dagbok. Det er nesten ingen som er innom den og jeg er ikke noe flink til å oppdatere den. Skal vurdere det litt til før jeg gir meg. Det må du ikke gjøre :-( Det er vel litt kjekt å notere litt innimellom, for ikke å snakke om å se tilbake på det senere. Jeg skal komme på besøk! Det eneste irriterende er at det aldri går lang tid før jeg slutter å få bekjed når en tråd jeg har skrevet i er oppdatert, og da glemmer jeg ofte å stikke innom og. Det er bra at det er slutt mellom broren din og hans narkomane kone. Jeg håper han tar til vett, og at han ikke kommer inn i det miljøet der. For meg virker det som om det er lett å komme inn i det, og vanskelig å komme ut av det (med helsen i behold)... Det kan da ikke være noe til liv å leve, verken for narkomanen eller folk som er glad i personen. Håper også at du får solgt boligen din snart.. Ikke at jeg vil ha deg bort herfra, men jeg forstår hvilken kjip plass det må være for dem som ikke er oppvoks her. Et av mine egne verste mareritt er å ende opp her, til tross for at jeg savner familien min titt og ofte når jeg er borte. Kos deg i helgen, vi får krysse fingrene for sol :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå