Marianne Skrevet 8. april 2004 #261 Del Skrevet 8. april 2004 God påske til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. april 2004 #262 Del Skrevet 11. april 2004 Hei du Heldig som kunne gå ut at tannlegestolne og vite at alt er ok! Neste gang jeg skal dit, får jeg nok en oversikt over ståa, men at det er en del reperasjonsarbeider som må utføres, det vet jeg. Du har jo en utdanning i bunnen - en som er veldig anvennelig, så det skulle vel ikke være helt umulig å bruke det som basis for å gå videre. Spennende med salg av hus og flytteplaner. Ønsker deg lykke til med det. Fortsatt god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. april 2004 #263 Del Skrevet 14. april 2004 Hei du Hvordan går det med deg - og A-etat, og helse og planer videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. april 2004 #264 Del Skrevet 14. april 2004 Her går dagen i en fart. Jeg forstår ikke hvor tiden har blitt av. Jeg har ikke gjort noe spesielt. Ryddet litt her og der og prøvd å få en oversikt over hva vi må beholde og hva vi kan kaste. Var på møte med Aetat i dag og vi ble enige om at jeg skal ta arbeidslederskolen ved NKI fjernundervisning. Håper jeg klarer det. Helse går det bedre med. Har hatt litt problemer med ryggen innimellom, men det gir seg etter hvert. Arret etter operasjonen har blit veldig fint. Jeg skal på kontroll i mai. Ellers går ting helt etter planen. Stikker innom senere å skriver. Må legge meg nå. Skal til legen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 14. april 2004 #265 Del Skrevet 14. april 2004 Heisann! Fekk ikkje tatt runden og ynskt naboane god påske, så eg er rundt no og ynskjer god vår i staden... Var på møte med Aetat i dag og vi ble enige om at jeg skal ta arbeidslederskolen ved NKI fjernundervisning. Håper jeg klarer det. Det virkar smart - kombinert med utdanninga du har frå før, bør jo det gi gode mogelegheiter! Fint at det går betre med helsa òg - ynskjer deg alt det beste, både med helse, hus og utdanning! God klem, Pip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. april 2004 #266 Del Skrevet 18. april 2004 Nå har vi bestemt oss for hvilken tomt vi vil ha. Vi får mjøsutsikt fra verandaen. Vi har hatt eiendomsmegler og takstmann på besøk hos oss, så nå er det ikke lenge før det skal legges ut til salgs. Det blir jo litt spennende å flytte på seg. Vi gleder oss som små barn. Skal hente til pappesker til uken, slik at jeg kan få pakket ned litt av tingene våre. Venter i disse dager på bøker fra NKI fjernundervisning. Gleder meg til å lese. Går alt etter planen, så skal jeg være ferdig juni 2005. Gleder meg til å få normal lønn igjen. 6000kr i mnd er ikke mye å rope hurra for. Skriver mer senere. Håper mange stikker innom å skriver i mellom tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2004 #267 Del Skrevet 18. april 2004 Berre innom ein tur i natta for å gi deg ein god klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 19. april 2004 #268 Del Skrevet 19. april 2004 Hei! Så bra at alt går bedre! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. april 2004 #269 Del Skrevet 19. april 2004 Du verden - her skjer det mye om dagen. Tomt med utsikt, takst og einendomsmegler, pappesker og skolebøker. Ønsker deg lykke til med alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. april 2004 #270 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg er så glad for vi er i gang. Det har ikke helt gått opp for oss enda, men vi gleder oss. Tenk helt nytt. Det skal bli godt det. Ikke vedlikeholdt på flere år (utenom utvendig da). Gleder oss til å så plen og plante blomster., osv osv. Det skal bli kjempe gøy. Det blir ikke til sommeren, men neste sommer er vi i full gang. Vi venter i disse dager en prisoverslag på kjøring av flyttelass. Vi har ganske mye, så vi trenger en STOR bil. Avstanden er stor også, så vi er nødt til å ha hjelp. Vi må få med oss alt på et flyttelass. Skriver mer senere. Jeg sitter å skriver mail til de som ikke har hørt i fra meg på lenge. Hadet bra alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. april 2004 #271 Del Skrevet 26. april 2004 Nå er det lenge siden jeg har skrevet her. Her går det i 150 fortiden. Det er så mye som må gjøres og jeg prøver å få gjort litt hver dag. Den 7 mai lyses huset ut til salgs, det var den dagen som passet best for oss. Og går alt etter planen, så flytter vi i uke 23/24. Dette blir spennende. Fikk mail fra NKI i dag. Skolemateriallene er sendt, så det skal ikke være lenge før jeg mottar de nå. Lurer på hvordan jeg skal få tid til å lese. 3 mai skal jeg på kontroll med arrat etter operasjonen. Jeg regner med at alt er som det skal. Nå får jeg gå å prøve å få gjort litt. Skriver mer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2004 #272 Del Skrevet 26. april 2004 Godt å høre at du har det bra! Måtte berre innom å kikke etter deg! Lukke til med hussal!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. april 2004 #273 Del Skrevet 28. april 2004 Siden det bare er et år siden jeg flyttet på meg, vet jeg litt om hvilken jobb det er - før man flytter. Du får prøve å ta det litt med ro oppi det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. april 2004 #274 Del Skrevet 30. april 2004 Nå er det noen dager siden jeg skrev noen ord sist, så jeg får prøve å skrive noen ord nå. Endelig kom bøkene i fra NKI. Men når skal jeg får tid til å lese?? Om ei uke lyses huset ut til salgs. Håper det er mange som er interesert i å se på det og legge inn bud. Vi flytter i juni, så sant alt går etter planen med salg. Ellers har jeg det bra. Skal på kontroll på mandag etter operasjonen jeg hadde i januar. Skriver mer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. mai 2004 #275 Del Skrevet 2. mai 2004 Det var det, da - å få tid til å lese. Kanskje du ikke får begynt før til høsten, når du har flyttet og kommet litt i orden? Lykke til med kontrollen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. mai 2004 #276 Del Skrevet 3. mai 2004 I dag har jeg vært på kontroll etter operasjonen. Alt var slik det skulle, heldigvis. Ingen flere etter kontroller, så sant jeg ikke merket noe ubehag. Har kjøpt en del pappesker og diverse ting slik at vi kan begynne å pakke. Nå er det ikke lenge før huset lyses ut til salgs. Naboene vet ingen ting, så de får nok et sjokk. Sist uke fylte jeg en full container med diverse avfall. Passer seg ikke å ha det i hagen under visningen. Dersom alt går etter planen, så er det ikke mange uker igjen i dette huset. Litt trist blir det, men det skal bli godt å få noe som er nyere. Nå vil jeg snart legge meg. Er stup trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 3. mai 2004 #277 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei kjære du! Lenge siden sist.... Stikker innom med en klem jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2004 #278 Del Skrevet 4. mai 2004 Bare stikk innom ein liten tur for å gi deg ein god klem, midt oppi flyttesjau og kattepine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. mai 2004 #279 Del Skrevet 5. mai 2004 Så fint at alt var bra. Selv om man tror det er sånn, er det godt å få det bekreftet, ikke sant. Ønsker deg en god uke, midt i pakkinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. mai 2004 #280 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har bare sett igjennom bøkene og lest igjennom vedlagt papirer. Ellers så har jeg ikke lest noe. Aetat må ha kopi av alle papirene jeg fikk fra NKI, så det har jeg ordnet. I morgen, torsdag, så må jeg få gjort en del i huset. Kan være det kommer interesserte kjøpere allerede på fredag. Vi håper det. Det står iallefall i avisen den dagen og håper det er noen som vil ha dette huset. Det skal bli godt å komme hjem. Jeg har sikkelig hjemlengsel. Er litt redd for at huset ikke blir solgt og vi må bo her lengre. Jeg er så lei høye fjell. I dag var jeg å tok CT av hodet og røntgen av brystkassen. Håper det ikke er noe galt der. Tok noen blodprøver for 14 dager siden og da var den ene leverprøven høy. Nå får jeg prøve å få med samboeren i seng. Må opp tidlig i morgen. Skal komme innom å fortelle mer om hus salget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå