Gå til innhold

Mammas kjæreste


Camilla89

Anbefalte innlegg

Kjæresten til mamma skal feire jul med oss i år. Jeg kjenner han ikke så godt, og har ikke treft han så utrolig mange ganger, så jeg vet ikke hvilke interesser han har osv.

Han har vært behjelpelig med frakting av div. for meg, og lånt ut bilen sin til min mor for å hjelpe meg. Dette er jeg svært takknemlig for, og vil gjerne vise det ved å gi han noe fint.

Men så var det økonomien da, den er ikke på topp akkurat.. Så tips til billig, men fin gave, noen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo høre med din mor hva han eventuelt ønsker seg. Eller spørre ham selv?

Har planer om det, men vil gjerne ha noen tips også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er vanskelig å kjøpe julegave til mammas kjæreste. Et år fikk han såpe og parfyme (gavepakke kjøpt på cubus, tror jeg), I fjor fikk han kaffekopp fra Statoil og en bok. Ellers er dvder alltid en vinner hos ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten til mamma skal feire jul med oss i år. Jeg kjenner han ikke så godt, og har ikke treft han så utrolig mange ganger, så jeg vet ikke hvilke interesser han har osv.

Han har vært behjelpelig med frakting av div. for meg, og lånt ut bilen sin til min mor for å hjelpe meg. Dette er jeg svært takknemlig for, og vil gjerne vise det ved å gi han noe fint.

Men så var det økonomien da, den er ikke på topp akkurat.. Så tips til billig, men fin gave, noen? :)

Hadde du vært min kjærestes datter så ville den beste gaven til meg vært noe vi kunne gjort sammen.

Hva med f eks å ta ham med på kino en kveld eller noe annet? Jeg ville satt mye bedre pris på om min "stedatter" ville tilbringe litt tid sammen med meg enn f eks et nytt slips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søskene mine og jeg kjøpte ett år gavekort på kinobillett (en til foreldre og en til kjæresten) og en vinflaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kino var ingen dum idé.. Det er bare det at vi bor et godt stykke unna noen kino.. Så da koster gaven fra meg mer for han enn det gjør for meg (diesel osv. for jeg har ikke lappen)..

Har ikke peiling på hvordan vin han liker (eller om han i det heletatt liker vin)..

Hmm, vanskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kino var ingen dum idé.. Det er bare det at vi bor et godt stykke unna noen kino.. Så da koster gaven fra meg mer for han enn det gjør for meg (diesel osv. for jeg har ikke lappen)..

Har ikke peiling på hvordan vin han liker (eller om han i det heletatt liker vin)..

Hmm, vanskelig..

Akkurat det med at det koster litt å reise på kinoen hadde nok ikke jeg brydd meg så mye om. Er det andre ting i nærmiljøet du kan ta han med på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med at det koster litt å reise på kinoen hadde nok ikke jeg brydd meg så mye om. Er det andre ting i nærmiljøet du kan ta han med på da?

Lite som foregår her.. Vi bor på så små plasser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...