cypress Skrevet 18. februar 2009 #61 Del Skrevet 18. februar 2009 Sånn, da var den boken lest! (Deilig med litt korte bøker.. ) Så langt dere har kommet i planleggingen!! Meny og alt.. Utrolig fin kjole du skal ha forresten!!! Den likte jeg veldig godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #62 Del Skrevet 3. mars 2009 Takk for det cypress!! Nå har jeg lagt inn bud på disse nydelige skoene!! Elsker dem! Håper jeg får dem... Og at de passer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BUFFY Skrevet 4. mars 2009 #63 Del Skrevet 4. mars 2009 Takk for det cypress!! Nå har jeg lagt inn bud på disse nydelige skoene!! Elsker dem! Håper jeg får dem... Og at de passer!! Heisann! Kjempefine sko!! Hvordan gikk det?? Fikk du dem?? Ha en super duper dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #64 Del Skrevet 5. mars 2009 Ja, jeg fikk dem!! :D Blir sent idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #65 Del Skrevet 7. mars 2009 Huff, vi får liksom ikke bestemt oss for den endelige gjestelista vi!! Slik dn ser ut nå er 75 invitert til middag, og 8 til fest. Det henger jo ikke på greip! Toastmaster er en venn av min kjære fra fotball-laget. Han ønsker å invitere flere av fotballkameratene på middag og fest, og da blir det naturlig for meg å invitere mange av mine venner også. Kan vi be alle venner, som ikke er forlovere eller toastmaster til festen? ER SÅ VANSKELIG DETTE! Vil jo prøveå spare inn litt også. Blir venner skuffet over å "bare" bli invitert til festen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #66 Del Skrevet 7. mars 2009 Noe løste seg bare ved å skrive det forrige innlegget. Foreslår for min kjære at alle venner blir invitert til bryllupsfesten, dvs. alt som skjer etter middagen. Håper han er enig. Vi sparer non tusenlapper på dette. Gjestelista blir i såfall 57 til middag og 26 til fest. Krysser fingrene for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2009 #67 Del Skrevet 7. mars 2009 Høres ut som en grei deal det! Venner har vel gjerne forståelse for at økonomien setter visse begrensninger. Jeg hadde ikke reagert, med mindre jeg hadde laaang reisevei. Da hadde jeg nok vurdert å droppe hele greia hvis jeg "bare" var kaffegjest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #68 Del Skrevet 7. mars 2009 Nå har vi blitt enig om 57 gjester til middag, familie og forlovere + toastmaster selvfølgelig, og resten etter middag. Puh! Høres ut som en grei deal det! Venner har vel gjerne forståelse for at økonomien setter visse begrensninger. Jeg hadde ikke reagert, med mindre jeg hadde laaang reisevei. Da hadde jeg nok vurdert å droppe hele greia hvis jeg "bare" var kaffegjest. hmm. Vi har et vennepar som har 3 kvarter`s reisevei. Får prøve å ordne noe for dem i mellomtiden da eventuelt? Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2009 #69 Del Skrevet 7. mars 2009 Tre kvarter er jo ikke så ille da. Tenkte mer på hvis det gjaldt gjester som måtte kjøpt flybilletter og hele pakka... Noen samler jo venner og sånt til mer uformell fest samtidig som bryllupsmiddagen, og så reiser de i samla flokk til kaffe og kake utpå kvelden. Det er jo alltids en mulighet, men forutsetter jo at noen av kaffegjestene har plass og lyst til å invitere de andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #70 Del Skrevet 8. mars 2009 Tre kvarter er jo ikke så ille da. Tenkte mer på hvis det gjaldt gjester som måtte kjøpt flybilletter og hele pakka... Noen samler jo venner og sånt til mer uformell fest samtidig som bryllupsmiddagen, og så reiser de i samla flokk til kaffe og kake utpå kvelden. Det er jo alltids en mulighet, men forutsetter jo at noen av kaffegjestene har plass og lyst til å invitere de andre! Det er jo en mulighet selvsagt. Får tenke litt på den. Idag har vi startet å lage invitasjoner Har kjøpt nydelige lilla ark med litt skimmer som blir selve kortet, får 2 kort per ark (15x15cm) - perfekt. Har kjøpt et pyntebånd i hvitt med ringer som motiv i sølv. Dette ble veldig fint på forsiden av kortet på langs. Har kjøpt egne ark til teksten, som skal printes og limes på inni. Arket er ivory, litt ruglete,men printable , og skal klippes med sånn saks som man lager mønstrete kant med. Blir så bra det! Det er så deilig når man kan begynne med sånt. At det skjer ting. Hun ene forloveren min spurte om å få gjestelista istad da. Er det vanlig å ta med alle som er bedt av jenter på utdrikningslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mars 2009 #71 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har kommet frem til at det blir litt sært for min del, i og med at det er jenter på gjestelista jeg aldri har møtt engang. Vi har noen kamerater som har kjærester vi aldri har møtt, og da er det ikke naturlig for meg å invitere de. Så det blir mine venninner, kusiner og søstra og svigerinna til han godeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #72 Del Skrevet 9. mars 2009 Nei, det får bli de nærmeste vennene! Har begynt å tenke på ønskeliste og vi da, etter mye masing fra familie. Men det er neimen ikke lett! Har satt opp et servise som vi synes er fint men det er det. Hva ønsker man seg liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2009 #73 Del Skrevet 9. mars 2009 Vi skal ønske oss servise, hardangerbestikk, kakefat, kakespader, noen eva solo ting, høyang-gryter, kjøkkenmaskin og sikkert noe annet jeg ikke kommer på i farta! Ikke bare lett å finne ting å sette på lista, men vi har prøvd å tenke på at det skal være noe i alle prisklasser der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 9. mars 2009 #74 Del Skrevet 9. mars 2009 Du må legge ut bilder av invitasjonene når du har laget en!! Nysgjerrig jeg?? Neeeeida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #75 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Det skal jeg huske på Håper å få til det til helga! Takk for tips Mazilla! Godt poeng å ha noe i forskjellige prisklasser. Har noe sølvtøy som vi kunne hatt mer av, så det er jo en ting. Hmm.. Kjekt med hardangerbestikk da, trenger vel ikke pusses Sliter med å finne undertøy som passer kjolen jeg. Er ganske dyp utringning, så korsett er vel helt uaktuelt??? Har egentlig lyst til å ha det nemlig. Slik jeg ser det er alternativet å gå uten undertøy! :klø: Endret 9. mars 2009 av flub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2009 #76 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er visst ganske vanlig å gå uten undertøy i brudekjolen.. Synes det virker litt "skummelt" jeg, men må man så må man! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #77 Del Skrevet 16. mars 2009 NEINEINEI!!! Skoa var for store!!! Tips til løsning??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. mars 2009 #78 Del Skrevet 16. mars 2009 Legge i såle? Lime inn en sånn stoffbit bak i helen (fås i skobutikk)? Så kjipt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2009 #79 Del Skrevet 16. mars 2009 Ta de med til en skobutikk, så hjelper de deg! Med mindre det er snakk om flere cm, da kan det kanskje bli litt vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #80 Del Skrevet 16. mars 2009 Legge i såle? Lime inn en sånn stoffbit bak i helen (fås i skobutikk)? Så kjipt... Ja, det går jo an å prøve. Ble litt skuffa jeg! Noen ganger er 37 litt for trangt så turte ikke å kjøpe det. Men det skulle jeg jo absolutt gjort! Ta de med til en skobutikk, så hjelper de deg! Med mindre det er snakk om flere cm, da kan det kanskje bli litt vanskelig.. Håper de finner en løsning ja! Er snakk om 1 cm bak, men er jo litt store i bredden også. Dere er gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå