Gå til innhold

Julekonserter i år?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg synes det virker hyggelig med en julekonsert en gang i løpet av desember. Har noen av dere vært på dette før og kan anbefale en spesiell? Jeg bor i Oslo. Hva med for eksempel Oslo gospelkor?

Jeg liker julesanger veldig godt, men tror nok en lang konsert med mange ukjente julesanger kan bli litt kjedelig. Håper det finnes noe der jeg kjenner til julesangene og sitter med frysninger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg på også :)

Var på julekonsert med Rein Aleksander for to år siden, men det var skuffende. Misforstå meg rett, han er flink til å synge og har en fantastisk stemme, men det var som gjesten over sier - masse fremmede, "rare" sanger som ikke får frem julen i meg. (Var mange som mente det samme hørte jeg da vi forlot lokalet. Mange kommentarer som "Fin konstert, men ikke akkurat jul da...")

Vet at "Stille Natt, Hellig natt" med Marianne Aas Hansen, Tor Endresen, Anita Skorgan og ? (husker ikke navnet hans akkurat nå) skal turnere og lurer på om noen syns det var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Irene_*

Jeg anbefaler deg sterkt Oslo Kristne Senter sin julekonsert. ( på Kjeller) Søndag 14 desember. Jeg ble vedlig positivt overrasket når jeg gikk på den i fjor. Går ikke an å få mer frysninger enn jeg fikk der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at "Stille Natt, Hellig natt" med Marianne Aas Hansen, Tor Endresen, Anita Skorgan og ? (husker ikke navnet hans akkurat nå) skal turnere og lurer på om noen syns det var bra.

Jeg så den for noen år siden og synes den var veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...