Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Da er det fredag igjen. Denne uka har gått fort. Jeg har dessverre jobbhelg. Så det skjer lite hos meg ikveld.

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ute på vift! Er på en ukes familiebesøk langtvekkilandet og jaggu var det ikke nabofest oppi gata her. I tillegg har jeg kjørt tur med min gamle mor og besøkt/blitt presentert for noen nye venner av familien.

Travelt for en aleneboende "einstøing" dette her. :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme etter å ha jobbet overtid. Godt det er fredag. Det blir film og godteri idag.

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her alene uten noe å gjøre. Har sendt melding til 3 personer og hørt om det er noen som vil komme på ett glass vin, kun en har svart og det passet ikke for vedkommende. Jeg blir både trist og lei meg. Mistet også moren min for en måned siden så jeg føler meg ekstra ensom for tiden. Dette blir visst nok en lang helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det godt å legge seg ned på sofaen. Er :forkjola: og litt slapp. Skulle egentlig vært på konsert idag, men måtte melde pass.

Hva skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her alene uten noe å gjøre. Har sendt melding til 3 personer og hørt om det er noen som vil komme på ett glass vin, kun en har svart og det passet ikke for vedkommende. Jeg blir både trist og lei meg. Mistet også moren min for en måned siden så jeg føler meg ekstra ensom for tiden. Dette blir visst nok en lang helg.

Uffda, kondolerer så masse med moren din.. :klemmer: Kanskje noen blir med å henger med deg imårra da :) du får ta deg et glass vin alene, og se på film eller noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slappe av. Stor forskjell på å slappe av en fredag i ferien og en fredag ellers. (Slappe av)X2. Barna sover, i morgen full pakking til ferie.

Sett SheDevil på TV med en veldig rosa Meryl Streep. Gleder meg til å stupe i seng med en morsom bok. Har et eget bokopplegg i sommer med å lese bare morsomme bøker. Veldig fornøyelig. Gjort unna Erlend Loe.

Har ikke vært singel så lenge, og veksler litt mellom å savne X helt utrolig og lure på når det skal gå helt over, og glede meg barnslig over å se på TV i ro og mak uten å bli stresset av om kjæresten vil se noe annet eller bare zapper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Har kledd meg pent og ordnet meg, men har ingen å gå ut med! Alle venninnene mine er på ferie/opptatte, og har heller ingen å be med ut på date eller lignende. Har en i kikkerten, men jeg kjenner han såvidt, det hadde vært ganske rart å plutselig be han med ut sånn uten videre. Synes noen burde bedt med ut istedet for en gangs skyld, lei av å alltid være den som må spørre eller ta første initiativet.

Sukk.

Endret av Pez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått og venta på at det skal bli fredag. Endelig har det blitt fredag. Gleder meg til å ha fri i 2 dager. Tror det blir en rolig kveld idag.

Hva skal dere idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikveld er det først middag med foreldrene. Spandert av meg og søsteren min. Godt men dyrt!

Også lønningspils med jobben etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er over midnatt, er det fredag i hodet mitt ennå. Nok en stille kveld. Nett, tv, mat og snop. Jaja,- men det er da ikke det verste som kunne ha skjedd det? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig fredag igjen. Jeg holder på med eksamenslesing, så jeg gleder meg til en rolig helg. Idag skal jeg møte en kamerat som er på besøk i Norge. Blir vel å spise og ta en drink ute. Blir sikkert hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, endelig. Deilig med helg. Hva skal dere i dag ?

Selv skal jeg og min kjære lage pizza og kose oss med en flaske rødvin =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke en singelaktivitet? :)

Jeg har ingen planer i dag. Kanskje glo litt på tven. Savne noen å kose med og leke litt med pusene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Kaste bort tid på KG eller rydde denne særdeles shabby leiligheten... Men det komme rikke besøk denne måneden heller så jeg driter nok i ryddingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...