Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #681 Del Skrevet 4. juni 2010 Kjede meg til døde. Hvor er barna i dag da? Funnet noe mer spennende enn sin gamle far? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2010 #682 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvor er barna i dag da? Funnet noe mer spennende enn sin gamle far? Store selvstendige unger med egne liv. Rimelig stolt over å ha fått til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 4. juni 2010 #683 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg skulle rydde, vaske, male i dag.. men eh. heh. Venner kom med vin.. jeg får ikke gjort meget konstruktivt... ! Jeg får være seriøs og fornuftig en annen dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. juni 2010 #684 Del Skrevet 11. juni 2010 Dette har vært en lang og slitsom uke!! Endelig er det fredag!! Idag skal jeg ut og feire at jeg er ferdig på skolen. Først middag, så innom klassefesten også sommerfest på skolen. Gleder meg! Hva skal dere ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. juni 2010 #685 Del Skrevet 11. juni 2010 Falle i koma? :søvn: Slitsom dag i dag og skal antakelig på utflukt i morgen. Men mens jeg faller i koma på sofaen så må jeg visst bake brød... Fryseren er tom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2010 #686 Del Skrevet 11. juni 2010 Fotball-VM!!!!!! :nigo: :nigo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. juni 2010 #687 Del Skrevet 11. juni 2010 Billett til Norwegian Wood, kjøpt og betalt, men det pisseregner, jeg har mensen og venninna mi ditsjet meg. Så nå er jeg litt sur, og vet ikke hvor gøy det er å høre på DumDum i Helly Hansen utstyr. Synd på meg, merker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2010 #688 Del Skrevet 11. juni 2010 Drit i Norske Skog og se Uruguay - Frankrike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. juni 2010 #689 Del Skrevet 11. juni 2010 Hm.... Er vel neppe noen der som er barskere enn prepple? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. juni 2010 #690 Del Skrevet 11. juni 2010 Hm.... Er vel neppe noen der som er barskere enn prepple? Joh! Anelka! http://www.kickette.com/images/uploads/may1anelkasport.jpg http://www.football-pictures.net/data/media/371/Anelka_naked.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. juni 2010 #691 Del Skrevet 11. juni 2010 Godt forsøk, Brutus, men det ble Prepple, gitt.. Åh SIKKEL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lij- Skrevet 18. juni 2010 #692 Del Skrevet 18. juni 2010 og hva skjer i dag da mon tru? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 18. juni 2010 #693 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg skal trene, se på film med ungene og legge meg tidlig. Fytti, for en travel uke det har vært. Neste uke er likedan, men den ender med en helg i hovedsstaden og det gleder jeg meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. juni 2010 #694 Del Skrevet 18. juni 2010 Sofakoma og klesvask. Skal på tur i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellsworth Skrevet 18. juni 2010 #695 Del Skrevet 18. juni 2010 England - Algerie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 18. juni 2010 #696 Del Skrevet 18. juni 2010 It's THE World Cup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shaun Skrevet 18. juni 2010 #697 Del Skrevet 18. juni 2010 Fredagskveld her: Jeg venter på at pizzadeigen hever, og i mellomtiden har jeg skrudd ovnsdøren fra hverandre for å vaske glasset på innsiden med nal (dobbeltglass, men åpent på toppen slik at det blir skittent inni). Egentlig er det sløseri å gjøre slikt nå, jeg burde jo vente til jeg får kjæreste, så jeg i det minste kan få litt skryt fra noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. juni 2010 #698 Del Skrevet 25. juni 2010 Endelig helg & FREDAG!!! Ikveld skal jeg på Latter sammen med søsteren min. Regner med at det blir en drink eller flere. Drakk litt igår og, men formen er heldigvis bra. Hva skal dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni 2010 #699 Del Skrevet 25. juni 2010 Hjemmekveld sammen med pc og tv. Blir koselig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. juni 2010 #700 Del Skrevet 25. juni 2010 Flyttehjelp. *Skule på schvære muskler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå