Gjest MissBella Skrevet 22. januar 2010 #521 Del Skrevet 22. januar 2010 Endelig fredag igjen. HELG!! Hva skal dere idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest XXena Skrevet 22. januar 2010 #522 Del Skrevet 22. januar 2010 Endelig fredag igjen. HELG!! Hva skal dere idag? Jeg innser selv hvor tragisk dette høres ut, men jeg skal se "Det store korslaget" sammen med foreldrene mine. I morgen er det skriving og byen med ei venninne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 22. januar 2010 #523 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg skal trene, ta en lang dusj, pynte meg litt og gå ut på byn en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 22. januar 2010 #524 Del Skrevet 22. januar 2010 Skal finne meg en rolig kafé, lese litt, ta en god, sær øl, se på folket, slappe av og ta tidlig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_emma_* Skrevet 22. januar 2010 #525 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg sitter alene og ser korslaget på tv2. Utrolig deilig med en rolig kveld for meg selv, etter en hektisk uke med syke barn. Dessuten er jeg imponert over Team Åge i kveld. Det trodde jeg ikke jeg skulle si. I morgen drar jeg på kafé med håp om å få unna litt jobbing. Har bare et par timers arbeid igjen. Har også store planer om å få unna sesong 4 av Six Feet Under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Vegard_* Skrevet 22. januar 2010 #526 Del Skrevet 22. januar 2010 Hva skal du ikveld da miss Bella? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 29. januar 2010 #527 Del Skrevet 29. januar 2010 Hva skal du ikveld da miss Bella? Ikke sett denne før nå. Siden det er fredag igjen så kan jeg svare. Sitter fortsatt på jobb. Tenkte å ta et par glass vin med kolleger etterpå. Ellers ta det med ro. Hva skal dere idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 29. januar 2010 #528 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har vært på trening med en venninne og skal nå kose meg med godis og "Big Bang Theory" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel gjest Skrevet 29. januar 2010 #529 Del Skrevet 29. januar 2010 Har trent etter jobb Jeg skal spise hjemmelaget pizza, ta en øl og se meg opp på seriene mine. Trives faktisk med fredagskveldene som singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 5. februar 2010 #530 Del Skrevet 5. februar 2010 Lurer på om jeg bare skal ta det med ro ikveld siden jeg skal ut imorgen. Hva skal dere idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 5. februar 2010 #531 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg skal slappe av hjemme i kveld. Var på Ett Glass og drakk et par glass vin for mye i går.. Skal også jobbe i morgen og søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tempus Fugit Skrevet 5. februar 2010 #532 Del Skrevet 5. februar 2010 Kvarteret gjenåpner idag, så blir vel en tur innom der å høre på Datarock spille opp =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. februar 2010 #533 Del Skrevet 5. februar 2010 Sofa, PC, bok og meg. Burde vasket leilighet men utsetter det til i morgen. *trøtt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 5. februar 2010 #534 Del Skrevet 5. februar 2010 Har vært på jobb og holder meg hjemme siden bestemoren min døde for noen timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 5. februar 2010 #535 Del Skrevet 5. februar 2010 Har vært på jobb og holder meg hjemme siden bestemoren min døde for noen timer siden Jeg er helt ny på denne tråden, var her og tittet. Også fikk jeg se denne og måtte bare si kondolere til deg. Så trist Da er det lurt å ta seg en kveld hjemme i ro og mak. Jeg sitter her med to forskjellige typer ansiktsmaske, en for kinnene og en for t-sona.. Og spiser potetgull.. Og selvfølgelig er det ingenting på tv'en. KG blir derfor den store redningen;) Men om en time begynner "etter katastrofen" på nrk1 Dette er forøvrig den første fredagskvelden min som alene og singel på leeenge. Jeg har vært singel i fire uker, men fikk ikke flytta for meg selv før på mandagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 12. februar 2010 #536 Del Skrevet 12. februar 2010 Har vært på jobb og holder meg hjemme siden bestemoren min døde for noen timer siden Det var trist å høre. Håper det går bra med deg. Hva skjer ikveld da, folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 12. februar 2010 #537 Del Skrevet 12. februar 2010 Det var trist å høre. Håper det går bra med deg. Hva skjer ikveld da, folkens? Skal jobbe livet av meg, også ut med en person som betyr veldig mye for meg! Har stor tro på at det blir ei fiiin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. februar 2010 #538 Del Skrevet 12. februar 2010 Husarbeid! Brødbakst og klesvask. Og jammen står ikke oppvaskmaskina på også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_stine_* Skrevet 12. februar 2010 #539 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg skal spise appelsiner og se på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. februar 2010 #540 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg skal uuuut! Venter på skyss nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå