Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig fredag igjen. HELG!!

Hva skal dere idag?

Jeg innser selv hvor tragisk dette høres ut, men jeg skal se "Det store korslaget" sammen med foreldrene mine. :fnise:

I morgen er det skriving og byen med ei venninne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal finne meg en rolig kafé, lese litt, ta en god, sær øl, se på folket, slappe av og ta tidlig kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_emma_*

Jeg sitter alene og ser korslaget på tv2. Utrolig deilig med en rolig kveld for meg selv, etter en hektisk uke med syke barn. Dessuten er jeg imponert over Team Åge i kveld. Det trodde jeg ikke jeg skulle si. :ler:

I morgen drar jeg på kafé med håp om å få unna litt jobbing. Har bare et par timers arbeid igjen. Har også store planer om å få unna sesong 4 av Six Feet Under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MissBella
Hva skal du ikveld da miss Bella?

Ikke sett denne før nå. Siden det er fredag igjen så kan jeg svare.

Sitter fortsatt på jobb. Tenkte å ta et par glass vin med kolleger etterpå. Ellers ta det med ro.

Hva skal dere idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel gjest

Har trent etter jobb :) Jeg skal spise hjemmelaget pizza, ta en øl og se meg opp på seriene mine. Trives faktisk med fredagskveldene som singel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal slappe av hjemme i kveld. Var på Ett Glass og drakk et par glass vin for mye i går.. Skal også jobbe i morgen og søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på jobb og holder meg hjemme siden bestemoren min døde for noen timer siden :(

Jeg er helt ny på denne tråden, var her og tittet. Også fikk jeg se denne og måtte bare si kondolere til deg. Så trist :(

Da er det lurt å ta seg en kveld hjemme i ro og mak.

Jeg sitter her med to forskjellige typer ansiktsmaske, en for kinnene og en for t-sona.. Og spiser potetgull.. :popcorn: Og selvfølgelig er det ingenting på tv'en. KG blir derfor den store redningen;) Men om en time begynner "etter katastrofen" på nrk1 :)

Dette er forøvrig den første fredagskvelden min som alene og singel på leeenge. Jeg har vært singel i fire uker, men fikk ikke flytta for meg selv før på mandagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella
Har vært på jobb og holder meg hjemme siden bestemoren min døde for noen timer siden :(

Det var trist å høre. Håper det går bra med deg.

Hva skjer ikveld da, folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var trist å høre. Håper det går bra med deg.

Hva skjer ikveld da, folkens?

Skal jobbe livet av meg, også ut med en person som betyr veldig mye for meg! Har stor tro på at det blir ei fiiin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...