Gå til innhold

Da er det fredag...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette har vært en lang og slitsom uke. Så ikveld skal jeg ikke gjøre så mye. Bare slappe av på sofaen. Lage noe middag snart også sikkert se litt på TV/film.

Videoannonse
Annonse
Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Skal spise grandis med kylling og se x-factor :jepp: Bor sammen med venninna mi, så det blir nok noe slarving også!

Jeg har svimmelhetsvirus, så det blir nok sofaen hele helga. Har Ghost Hunters, Americas Next Top Model, True Blood, Dexter og 2 and a half men også, så kjede meg får jeg ikke lov til.

Endret av Emmanuelle
Skrevet
Jeg har svimmelhetsvirus, så det blir nok sofaen hele helga. Har Ghost Hunters, Americas Next Top Model, True Blood, Dexter og 2 and a half men også, så kjede meg får jeg ikke lov til.

Du har da i hvert fall underholdning ;)

Jeg har jobbet i 2 uker uten fri, og nå er jeg rimelig sliten. Så på meg blir det godis og tv. Deilig :)

Og så må jeg rydde litt. Badet mitt ser bomba ut :sjenert:

Skrevet

Jeg er på jobb, her er det stille og fint nå - så håper vi på en likeledes helg ;)

Skrevet

Her blir det vel bare å slappe av og kose seg med en film. Håpe at noen andre er på MSN utover :)

Skrevet

Jeg skal slappe av hjemme i sofaen og se på tv.. beat for beat og nytt på nytt! I morgen og søndag er det tidlig opp på jobb

Skrevet

I dag skal jeg ta livet med ro i sofaen med x factor. Hva er dine planer?

Skrevet

Rydde leiligheten og slappe heeeeelt av. Lengtet etter en rolig helg :)

Skrevet

Ikveld har jeg vært på kino med jobben. Nå skal jeg slappe av resten av kvelden.

Skrevet

Ja,hva skal dere gjøre i dag?

Jeg tror jeg blir hjemme og koser meg i kveld.... frister etter en travel uke :)

Skrevet

Idag er jeg på besøk hos foreldrene mine. Får noe godt til middag. Lenge siden jeg har besøk dem. Men når jeg kommer hjem, skal jeg nok slappe av på sofaen og se på tv.

Skrevet

Jeg har hatt besøk av en jeg driver på med, han er bare nydelig og vi har det fantastisk. Men han drar snart og da tar det slutt. Får bare nyte det mens jeg kan.

Ellers har jeg trent i dag, og nå er jeg skikkelig sliten, så skal nok bare slappe av og ta det med ro i dag, blir nok tidlig i seng.

Gjest Cynthia
Skrevet

Jeg var ute sammen med ei venninne i går, og skal ut sammen med to andre i morgen. I dag slapper jeg av, surfer på nettet, lager god mat, og snart skal jeg ringe mamma. :popcorn:

Skrevet

I kveld er det opplading til i morgen kveld og Ølfest.. :ler: Jeg er egentlig ikke en som "feirer" slike ting.. Men når vi først bestemte oss for å gå på byen jeg og en vennine, så må det jo sjekkes ut siden det er der..

Skrevet

Da var det fredag igjen!

I kveld er det hjemmekveld,tv og god mat :)

Dere?

Skrevet

Da var det fredag igjen ja... Uheldigvis har jeg jobbhelg, så tilbringer 3 dager på jobb..morro..

Skrevet

Rolig kveld...

Følge med på USA børsen til den stengte. Så Nytt på nytt, samt kokkelerte litt :)

Blir bytur på lørdag.

Skrevet

Fredag og jeg skal ut å kose meg med gode venner. Danse litt og ta en pils, gleder meg.

Skrevet

Jeg skulle egentlig på kino men jeg var ute igår og det ble litt seint. Så jeg tar en rolig kveld hjemme idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...