Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært ute og gått tur. Nå venter jeg med spenning på steika som er satt inn i ovnen. (Blir masse middag av en steik når man er en, så nå er jeg sikret mat mange søndager framover :fnise: ) Dessuten frister TV litt. Mange filmer i kveld ser jeg.

Og muligens kommer en langveisfarende venninne innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal slappe av sammen med foreldrene mine. Se en film, spise kaker, nyte jula. Mulig at en venninne kommer over i kveld, men mest sannsynlig blir det i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og gått tur. Nå venter jeg med spenning på steika som er satt inn i ovnen. (Blir masse middag av en steik når man er en, så nå er jeg sikret mat mange søndager framover :fnise: ) Dessuten frister TV litt. Mange filmer i kveld ser jeg.

Og muligens kommer en langveisfarende venninne innom.

Hvilke filmer? Hihi.

Jeg har slappet av, og har planer om å gjøre absolutt ingenting og det som faller meg inn. Være med en gooood venninne i kveld skal jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sløve på sofa (godt i gang med det allerede) og så lage middag og sløve videre foran TV - hvis det er noe som frister der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spise litt mat nå og ut på byten om noen timer :D

En øl på aker brygge kan ikke skade.

Ikke dumt. Hadde det ikke vært for kulda, så skulle jeg og tatt meg en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

i dag skal jeg slappe av i sofaen med lasagne og so you think you can dance . Må opp tidelig på jobb i morgen og søndag.

Hva med dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orakelmannen
Aner ikke hva jeg skal finne på. Atter en fredag sitter jeg her alene hjemme. Jeg har prøvd å ta kontakt med venninner og alt sånt noe, men alle er opptatt.... :popcorn:

Få deg flere venner som ikke er så opptatte? Ellers kan du gjerne dele litt av det popcornet med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...