Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest boblebrus

Hjemme aleine i foreldrenes hus, slapper av med sjokolade og snart en film :popcorn: Har blitt kjent med flotte folk iløpet av en hektisk fadderuke, og kunne egentlig tenke meg å finne på noe i dag også. Etter en lat og tiltaksløs ferie har det vært kjempeålreit å finne på ting med nye mennesker, og det føles plutselig rart å ha en rolig fridag uten planer. Men jeg skal lade opp i helgen og bare kose meg i mitt eget selskap :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og forbanner meg selv fordi jeg har klart å bli håpløst forelsket i en fyr venninnen min tidligere har vært interessert i. Det skjedde aldri noe mellom dem, selv om han også var interessert. Han fikk henne med på masse dates og slikt, og det endte med at hun avisste han, fordi hun ikke var interessert lengre. Det er så grusomt, fordi når jeg blir forelsket, blir jeg hodestups og ulykkelig forelsket, og dette er bare grusomt. Det bare skjedde. Jeg vet dette nok ikke er rett tråd å skrive dette i, men jeg trengte å få det ut, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter her og forbanner meg selv fordi jeg har klart å bli håpløst forelsket i en fyr venninnen min tidligere har vært interessert i. Det skjedde aldri noe mellom dem, selv om han også var interessert. Han fikk henne med på masse dates og slikt, og det endte med at hun avisste han, fordi hun ikke var interessert lengre. Det er så grusomt, fordi når jeg blir forelsket, blir jeg hodestups og ulykkelig forelsket, og dette er bare grusomt. Det bare skjedde. Jeg vet dette nok ikke er rett tråd å skrive dette i, men jeg trengte å få det ut, rett og slett.

Er da ingenting som stopper deg fra å prøve deg?

He might be the one!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, venninnene mine mener jeg skal la være pga "the unspoken rule." om at man ikke skal gå på gutter venninnene dine har vært interessert i. Har ikke snakket med henne det gjelder enda, tror ikke det kommer til å bli noe med meg og han uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene i ny by. Omtrent alle mine venner er i hjembyen min på konsert, og jeg får meldinger fra kompiser om hvor fett de har det. Og det gjør meg pittelitt deppa. Kanskje jeg tar en liten tur ut på byen senere i kveld, bare for å sjekke livet.

Tenker jeg kanskje kan alliere meg med noen og sende meldinger tilbake om hvor fett jeg har det. Om bare på pur kødd.

Livet er uansett ikke helsvart bare fordi jeg tilbringer en enslig kveld alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag.

Hva skal dere idag?

Trene, slappe av og se film og mentalt forberede meg på en oslobytur i morgen. :Nikke:

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sannsynligvis besøk av daten min. Bare slappe av på sofaen sammen tror jeg.. Kanskje se en film sammen eller noe. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Bergensjenta83_*

Jeg er i Bergen denne helgen. I kveld skal jeg slappe av. I morgen blir det big party 10 års reunion . Begynner ganske tidelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min bedre halvdel skal ha pokerkveld! Forhåpentligvis klarer jeg å vinne litt cash (selv om jeg tviler!) :sjarmor:

Endret av Pomeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MissBella
Trene, slappe av og se film og mentalt forberede meg på en oslobytur i morgen. :Nikke:

Du da?

Jeg var ute igår og er litt redusert idag. Så det blir pizza og TV på meg ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cynthia
Aner ikke hva jeg skal finne på. Atter en fredag sitter jeg her alene hjemme. Jeg har prøvd å ta kontakt med venninner og alt sånt noe, men alle er opptatt.... :popcorn:

Det er jeg også, og etter en aktiv uke, storkoser jeg meg. Hører på musikk og jobber litt. Etterpå skal jeg se en film eller to, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter rolig fredagskveld etter en aktiv uke. Straks blir det god mat og skal etter hvert høre musikk,småpusle i leiligheten,drikke vin,lese og baaare kose meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barna mine, så er bare hjemme og koser meg. Vi har kost oss med god middag og smoothie. Nå har de lagt seg og jeg skal kose meg litt før jeg legger meg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...