MissStiles Skrevet 18. september 2009 #441 Del Skrevet 18. september 2009 Dette har vært en lang og slitsom uke. Så ikveld skal jeg ikke gjøre så mye. Bare slappe av på sofaen. Lage noe middag snart også sikkert se litt på TV/film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 18. september 2009 #442 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Skal spise grandis med kylling og se x-factor Bor sammen med venninna mi, så det blir nok noe slarving også! Jeg har svimmelhetsvirus, så det blir nok sofaen hele helga. Har Ghost Hunters, Americas Next Top Model, True Blood, Dexter og 2 and a half men også, så kjede meg får jeg ikke lov til. Endret 18. september 2009 av Emmanuelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 18. september 2009 #443 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg har svimmelhetsvirus, så det blir nok sofaen hele helga. Har Ghost Hunters, Americas Next Top Model, True Blood, Dexter og 2 and a half men også, så kjede meg får jeg ikke lov til. Du har da i hvert fall underholdning Jeg har jobbet i 2 uker uten fri, og nå er jeg rimelig sliten. Så på meg blir det godis og tv. Deilig Og så må jeg rydde litt. Badet mitt ser bomba ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 18. september 2009 #444 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg er på jobb, her er det stille og fint nå - så håper vi på en likeledes helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 18. september 2009 #445 Del Skrevet 18. september 2009 Her blir det vel bare å slappe av og kose seg med en film. Håpe at noen andre er på MSN utover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 18. september 2009 #446 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg skal slappe av hjemme i sofaen og se på tv.. beat for beat og nytt på nytt! I morgen og søndag er det tidlig opp på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 25. september 2009 #447 Del Skrevet 25. september 2009 Endelig helg!! Jippi!! Hva skal dere idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 25. september 2009 #448 Del Skrevet 25. september 2009 I dag skal jeg ta livet med ro i sofaen med x factor. Hva er dine planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 25. september 2009 #449 Del Skrevet 25. september 2009 Rydde leiligheten og slappe heeeeelt av. Lengtet etter en rolig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. september 2009 #450 Del Skrevet 25. september 2009 Ikveld har jeg vært på kino med jobben. Nå skal jeg slappe av resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #451 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja,hva skal dere gjøre i dag? Jeg tror jeg blir hjemme og koser meg i kveld.... frister etter en travel uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. oktober 2009 #452 Del Skrevet 2. oktober 2009 Idag er jeg på besøk hos foreldrene mine. Får noe godt til middag. Lenge siden jeg har besøk dem. Men når jeg kommer hjem, skal jeg nok slappe av på sofaen og se på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 2. oktober 2009 #453 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har hatt besøk av en jeg driver på med, han er bare nydelig og vi har det fantastisk. Men han drar snart og da tar det slutt. Får bare nyte det mens jeg kan. Ellers har jeg trent i dag, og nå er jeg skikkelig sliten, så skal nok bare slappe av og ta det med ro i dag, blir nok tidlig i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 2. oktober 2009 #454 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg var ute sammen med ei venninne i går, og skal ut sammen med to andre i morgen. I dag slapper jeg av, surfer på nettet, lager god mat, og snart skal jeg ringe mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #455 Del Skrevet 2. oktober 2009 I kveld er det opplading til i morgen kveld og Ølfest.. Jeg er egentlig ikke en som "feirer" slike ting.. Men når vi først bestemte oss for å gå på byen jeg og en vennine, så må det jo sjekkes ut siden det er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #456 Del Skrevet 9. oktober 2009 Da var det fredag igjen! I kveld er det hjemmekveld,tv og god mat Dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artaniz Skrevet 16. oktober 2009 #457 Del Skrevet 16. oktober 2009 Da var det fredag igjen ja... Uheldigvis har jeg jobbhelg, så tilbringer 3 dager på jobb..morro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
investor Skrevet 16. oktober 2009 #458 Del Skrevet 16. oktober 2009 Rolig kveld... Følge med på USA børsen til den stengte. Så Nytt på nytt, samt kokkelerte litt Blir bytur på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 23. oktober 2009 #459 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fredag og jeg skal ut å kose meg med gode venner. Danse litt og ta en pils, gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. oktober 2009 #460 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg skulle egentlig på kino men jeg var ute igår og det ble litt seint. Så jeg tar en rolig kveld hjemme idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå