hi79 Skrevet 28. august 2009 #421 Del Skrevet 28. august 2009 Rolig kveld hjemme Ligger på sofaen og ser på la ink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anette over 40:)_* Skrevet 28. august 2009 #422 Del Skrevet 28. august 2009 Gullrekka såklart! Heisan alle der som er alene. Jeg er ikke alene .Har 3 unger her .Men er no alene alikevel. Er blitt god på å være alene ,men hater det. Har gått på byn alene i flere år, beynner å bli vant med det. Er smilet på lur, så kommer en alltid i prat med noen,der og da. Prøv å ha en trivelig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 28. august 2009 #423 Del Skrevet 28. august 2009 Sitter her og prøver å få oversikt over alt vi skal gjennom i løpet av høstsemester, og slapper ellers bare av etter en hektisk uke. Har bare vært et par uker på skolen, og lært masse allerede, men det er myye å gå gjennom. Mer enn jeg trodde. Men i kveld blir det bare total avslapping hjemme, med en god film, surfing på internett og filosofering over livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. september 2009 #424 Del Skrevet 3. september 2009 I morgen er det fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. september 2009 #425 Del Skrevet 3. september 2009 I morgen er det fredag Spesielt grunn til at du ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. september 2009 #426 Del Skrevet 3. september 2009 Fredag ja............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 4. september 2009 #427 Del Skrevet 4. september 2009 Endelig fredag!!! Hva skal dere ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 4. september 2009 #428 Del Skrevet 4. september 2009 Lurer faktisk på om det blir KG-treff på meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. september 2009 #429 Del Skrevet 4. september 2009 Spesielt grunn til at du ?? Nei, bare at det er helg. Det er jo det man venter på hele uka. Jeg skal ikke noe spesiellt i dag, er nødt til å hvile ut så jeg orker shopping og fest i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 4. september 2009 #430 Del Skrevet 4. september 2009 jeg skal møte noen venner og ta et glass vin eller noe og så skal vi på Mamma mia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. september 2009 #431 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg skal slappe av og se på TV...har nok å tenke på. God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. september 2009 #432 Del Skrevet 4. september 2009 Akkurat kommet hjem fra jobb. Siden det ikke ble noe av å møte daten min idag, så blir det en hjemme kveld. Pizza, film & brownies!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 4. september 2009 #433 Del Skrevet 4. september 2009 Rolig kveld her og gitt. Deilig etter all jobbingen denne uka. Dog litt kjedlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. september 2009 #434 Del Skrevet 11. september 2009 Endelig fredag! Hva skal dere idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_linda_* Skrevet 11. september 2009 #435 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg skal på innflytningsfest :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. september 2009 #436 Del Skrevet 11. september 2009 Det ble stand up show på meg ikveld. Utrolig morsomt Bare slappe av resten av kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. september 2009 #437 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg følte for å være hjemme av å slappe av litt i kveld. Det hadde vært koselig med KG treff, men jeg er så sliten og deilig å få litt tid til å sitte litt i egne tanker. Synes jobben er så stressende, så jeg har ikke så mye krefter i helgene for tiden. Sitter og ser litt på TV2 sumo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j19 Skrevet 11. september 2009 #438 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg er hjemme... Skulle egentlig ut i kveld, på konsert til og med. Håpte å treffe på en fyr jeg traff forrige helg.. Men jeg er syk så jeg orker ikke å gjøre noe. Er litt godt å bare slappe av hjemme og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 18. september 2009 #439 Del Skrevet 18. september 2009 Endelig fredag Hva skal dere idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 18. september 2009 #440 Del Skrevet 18. september 2009 Ingen har tid til å være sammen med meg, så jeg blir nok bare hjemme denne fredagen også. Jeg er utslitt etter jobb da, men kanskje jeg lager meg en middag etter hvert. Har tenkt til å vaske litt klær og kanskje lese litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå