Gå til innhold

Fredag den 13.


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er det jammen *grøsse*

I mitt tilfelle er mengden dritt relativt jevnt fordelt, så jeg har ikke mer uflaks denne dagen enn noen andre :ler:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Nja, dagen i dag medførte opplevelser som var ekle, javisst, men jeg skylder ikke akkurat på datoen, det kunne like godt skjedd en annen dag (det handler om uflaks, og ekle opplevelser, som skjer jevnt eller ujevnt fordelt over hele året)

(Detaljene om dagens opplevelser, for dem som måtte ønske det SKAL stå i dagboka mi. Ved en feil har innlegget blitt borte (kopierte det før jeg gikk for å lage middag, men "kopien" er borte fra minnet, og jeg har ikke posta det, så jeg må skrive på nytt,) kommer i løpet av kvelden, jeg lover)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skummelt :P

Men har fått med meg at en god del mennesker faktisk er redde for denne dagen ...

De som skal ut og fly for eksempel.

Beroligende middel:

statistisk sett skjer flest fly-ulykker på søndag den 15.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Denne dagen har vært som alle andre dager. Selv om det er fredag den 13, så tror jeg ikke at det er en ulykkesdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...*sukk*...dere har jo rett. Men det er ikke mange dagene jeg kan 'få' dere til å skrible ned en liten historie, som på samme måte er litt ...sånn....som...disse isklade grøss historiene..(som for øvrig ser dagens lys igjen i Nemi bladet).

Jeg ville bare har litt grøss og fantasi er inne....

Pokker og!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke opplevd noe spesielt. Unntatt denne fredag 13. der jeg måtte haste til tannlegen og få ut en visdomstann som hadde forårsaket en betent byll i tannkjøttet.

Etterpå var jeg på KG treff og det var bare hyggelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første store gråte-snakke-ting med kjæresten fredag. Det var ille :( GIkk bra da. Så det var kanskje ikke datoen allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg vet at det har skjedd ting på den dagen, men jeg tror ikke det har noe med datoen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...