LilleEkorn Skrevet 9. november 2009 Forfatter #1021 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Endret 9. november 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. november 2009 #1022 Del Skrevet 9. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. november 2009 #1023 Del Skrevet 9. november 2009 En liten gutteramp!!! Og alt var vel med den lille antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. november 2009 Forfatter #1024 Del Skrevet 9. november 2009 Ja, en liten rampegutt om han slekter på faren sin Ja, alt var bra, men jeg må tilbake på ny ekstra UL for hun fikk ikke sjekket alle blodkanaler til hjertet (eller noe sånt) og nyrene, for han ville ikke flytte på seg.. Også har jeg visst 2 morkaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. november 2009 #1025 Del Skrevet 9. november 2009 En liten :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. november 2009 #1026 Del Skrevet 9. november 2009 Ojj to morkaker faktisk? :klø: Hvordan kan det ha seg? Kan det være at nøtteliten har hatt et søsken sammen med seg som dessverre har falt bort? Sa de noe om det? Blir ikke det ekstra å tenke på uner fødselen og slikt? Mye spørsmål på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. november 2009 #1027 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Weeeeeeeeeeeeeeeee gratulerer... mener jeg har sagt noe før om at det ble gutt... hmmm... :klø: Uansett!!! Gratulerer med en liten ekorngutt!!!! Men hva skjer med to morkaker? Jøss! Edit: rettelse.. har sjekket opp om to morkaker Du kan lese litt om det her Biplacenta Endret 9. november 2009 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 9. november 2009 #1028 Del Skrevet 9. november 2009 En liten Gratulerer! Og jeg slenger meg på alle spørsmålene til dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 9. november 2009 #1029 Del Skrevet 9. november 2009 En liten :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. november 2009 Forfatter #1030 Del Skrevet 9. november 2009 Ja, begynte å lure litt jeg også på dette med 2 morkaker, men det var ikke noe farlig, bare veldig uvanlig. og takk til deg Devilina for fin link To morkaker har ikke noe med hvor mange babyer det er, men det er rett og slett en ekstra liten morkake, som henger sammen med den store, slik jeg har forstått det Det som er viktig er med tanke på fødselen, at de da passer på å få ut begge, så det ikke blir liggende igjen noen rester der inne Så derfor var det fint å få sett det allerede nå Lille fine prinsen vår :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. november 2009 #1031 Del Skrevet 9. november 2009 hadde rett skal bli tante til verdens nydeligste lille gutt gleder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. november 2009 #1032 Del Skrevet 9. november 2009 Ååh Jeg hadde ikke rett, men nå ser jeg at en liten er det eneste rette og beste :rødme: Så stas LilleEkorn! En sånn en, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. november 2009 #1033 Del Skrevet 9. november 2009 Ansjoni skrev: Ååh Jeg hadde ikke rett, men nå ser jeg at en liten er det eneste rette og beste :rødme: Så stas LilleEkorn! En sånn en, kanskje? hihi, den var søøøøøt Ekornprinsen er verdens nydeligste og skjønneste :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. november 2009 #1034 Del Skrevet 9. november 2009 Nåååå... Ekornprisen (det var fint sagt Miso). :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. november 2009 #1035 Del Skrevet 9. november 2009 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. november 2009 #1036 Del Skrevet 9. november 2009 Store My skrev: Nåååå... Ekornprisen (det var fint sagt Miso). :rødme: Det er jo en liten Ekornprins :rødme: Nå skal tante ut å shoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. november 2009 #1037 Del Skrevet 9. november 2009 Gratulerer med en liten rampenøttegutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. november 2009 Forfatter #1038 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) ååååå, søte snuppene mine dere er så gode!!!! Lille Ekornprinsen vår :rødme: ...rart å tenke på at jeg har en liten gutt i magen min Endret 10. november 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 12. november 2009 #1039 Del Skrevet 12. november 2009 :rødme: en liten gutt i magen :rødme: så koselig å komme inn hit å lese Håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. november 2009 #1040 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Gratulerer med en Så gøy at dere skal ha en liten prins Han kommer til å bli nydelig Håper du får en fin helg vennen! Endret 13. november 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå