LilleEkorn Skrevet 4. november 2009 Forfatter #1001 Del Skrevet 4. november 2009 Det kryr av dem,og de er nesten like søte som deg!! Men jeg tviler litt på om de hadde blitt like glade for litt nærmere kontakt da, for ettersom jeg har skjønt kan de være ganske aggressive - det kan kanskje du også, men jeg har bare sett den snille siden Håper du har det bra! Jeg er ikke så veldig aggresiv...bare en smule hissig innimellom til deg!! Hvordan er det med lilleEkorn mor da? tenk... 17 uker... fy som tiden flyr!!! til deg Ekorn-mor har det fint er ganske så trøtt om dagen, men det går greit Magen har begynt å vises litt, og det er veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 4. november 2009 Forfatter #1002 Del Skrevet 4. november 2009 Idag drar vi på hyttetur, det skal blir så deilig!!! Boblebad og bare masse kos!!! Herlig herlig!! Bare noen få timer igjen på jobb nå, så er vi på vei til fjells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. november 2009 #1003 Del Skrevet 4. november 2009 Ååh så herlig! Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. november 2009 #1004 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Kose dere på hyttetur da!! Endret 4. november 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. november 2009 #1005 Del Skrevet 4. november 2009 Det hørtes ikke dumt ut. Kos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. november 2009 #1006 Del Skrevet 4. november 2009 Idag drar vi på hyttetur, det skal blir så deilig!!! Boblebad og bare masse kos!!! Herlig herlig!! Bare noen få timer igjen på jobb nå, så er vi på vei til fjells Kos dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. november 2009 #1007 Del Skrevet 4. november 2009 Ha en riktig god tur! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. november 2009 #1008 Del Skrevet 4. november 2009 Åh, misunnelig på hyttetur, det hørtes helt himmelsk ut!!! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. november 2009 #1009 Del Skrevet 5. november 2009 God tur, det hørtes veldig deilig ut!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. november 2009 #1010 Del Skrevet 6. november 2009 Gleder meg til å høre om en flott og avslappende hyttetur Si meg... kommer du til å slenge inn magebilder her? Bare lurer jeg vettu Er så kos med sånne bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. november 2009 Forfatter #1011 Del Skrevet 8. november 2009 I`m home Tusen takk for alle ønsker om en fin tur, det ble det virkelig Selvom været kunne vært bedre, men det får man jo ikke gjort stort med.. Vi koste oss masse på hytta med god mat, godt selskap og spilte spill, skikkelig hyttekos I morgen er det ordinært UL jeg er såååååå spent!!!!! Devilina; hmmmm, vet ikke om jeg legger ut magebilder her, vi får se etterhvert Nå må jeg prøve å sove litt....ikke så lett, for jeg er sååå spent og nysgjerrig! ...så får jeg ta en skikkelig oppdateringsrunde i alle bøkene deres i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. november 2009 #1012 Del Skrevet 8. november 2009 Lykke til på UL i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. november 2009 #1013 Del Skrevet 9. november 2009 Så hyggelig å lese at du hadde en bra hyttetur!! Og masse lykke til på UL i dag, spent på om Nøtteliten vil vise frem hvilke farger dere kan begynne å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. november 2009 #1014 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg er så speeeeent!!! :hoppe: Gi pss referat med en gang du kommer hjem!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. november 2009 #1015 Del Skrevet 9. november 2009 Enig med dinedama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. november 2009 #1016 Del Skrevet 9. november 2009 Venter spent her også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. november 2009 #1017 Del Skrevet 9. november 2009 Takk for SMS! Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. november 2009 #1018 Del Skrevet 9. november 2009 Takk for SMS! Gratulerer så masse Hei, hallo! Dårlig gjort med privileger her! Men det lover ihvertfall bra dette da! Gleder meg til referat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. november 2009 #1019 Del Skrevet 9. november 2009 Håper alt gikk bra på UL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. november 2009 #1020 Del Skrevet 9. november 2009 Åh, jeg er så spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå