mjau-mjau Skrevet 6. juli 2009 #561 Del Skrevet 6. juli 2009 åååå jeg er misunnelig... Jeg vil også ha ferie!!! Men håper selvfølgelig dere får en super-super-superfin tur og at skinner for dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. juli 2009 #562 Del Skrevet 6. juli 2009 Håper dere koser dere masse på ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. juli 2009 #563 Del Skrevet 6. juli 2009 Åh håper dere koser dere masse på tur ta masse bilder så jeg får se ha det moro og hils din kjære masse, så håper jeg at date`n i juli blir noe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. juli 2009 #564 Del Skrevet 7. juli 2009 Kose dere på ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. juli 2009 #565 Del Skrevet 11. juli 2009 Håper dere koser dere max på ferie Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #566 Del Skrevet 11. juli 2009 Hei alle snuppene mine!!! Endelig fant jeg et sted med litt dekning Er på en øy i Meløy kommune, hos slekt av min kjære. Det er så flott her!!! Sett midnattssol, fisket, vært ved Svartisen og ellers masse kos. Men må ærlig innrømme at nå er det nok slekt for min del snart.... Har vært innom på FB og prøvd å fått sett på bilder, og så nydelige dere var Twisted og Ansjoni!!! Gratulerer så mye!!! Jeg skal få lest i bøkene deres når jeg får litt bedre nettdekning...her tar det jo år og dag å få gjort noe som helst på nettet..kjenner kg-abstinensene begynner å komme!!!! Kos dere masse videre, så kommer jeg sterkere tilbake når ferien er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. juli 2009 #567 Del Skrevet 14. juli 2009 åååhhh.... snuppa mi så godt å høre fra deg savner deg når du ikke er her!! Men håper virkelig dere koser dere masse med ferie og tur gleder meg til å høre mer om turen og se bilder glaaaaad i deg snuppa :sol: :sol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. juli 2009 #568 Del Skrevet 14. juli 2009 Koselig å lese at du har det fint på tur. Kos deg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. juli 2009 #569 Del Skrevet 14. juli 2009 Så fint å høre fra deg Og takk for komplimentet :rødme: Kos deg masse videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. juli 2009 #570 Del Skrevet 14. juli 2009 Stemmer tickeren din? Skal dere virkelig rett fra Norgesferie til Syden? Håper du koser deg maks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #571 Del Skrevet 14. juli 2009 åååhhh.... snuppa mi så godt å høre fra deg savner deg når du ikke er her!! Men håper virkelig dere koser dere masse med ferie og tur gleder meg til å høre mer om turen og se bilder. glaaaaad i deg snuppa Snuppa mi!!!!!! Savner deg også vet du!!!! Vi har storkost oss masse masse!! NordNorge er helt nydelig!! Vi har kjørt til og sett Saltstrømmen, bodd på hytte helt ute i havgapet hos slekt av kjære, vært på fisketur midt på natta og sett niser, middnattssol, og fått sykt mye fisk. Fikk 6 sei på en gang!! til og med jeg syntes det var gøy, og jeg hater vanligvis å fiske... Også har vi vært ved Svartisen, og vært på topptur og fått nydelig utsikt over havet. Har tatt masse bilder, så skal nok legge ut noen på fb etterhvert Hjemturen ble heller slitsom....hehe og litt artig. Vi kjørte 19 timer på et døgn...istedenfor å overnatte noe sted.. Koselig å lese at du har det fint på tur. Kos deg videre. Takk for hilsen Muffin! til deg også!! Skal få oppdatert meg litt hos dere alle etterhvert! Så fint å høre fra deg!! Og takk for komplimentet :rødme: Kos deg masse videre Ansjoni, du var så utrolig fin på dagen deres. Også var det skrevet LYKKELIG over hele ansiktet ditt!!! Stemmer tickeren din? Skal dere virkelig rett fra Norgesferie til Syden? Håper du koser deg maks! Jepp, den stemmer på fredag drar vi til Kreta!! Herlig med ferie!! Vi storkoser oss!!!!! Stooor til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. juli 2009 #572 Del Skrevet 14. juli 2009 Åjja i Saltstraumen sier du Bare noen få mil unna der jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #573 Del Skrevet 15. juli 2009 Åjja i Saltstraumen sier du Bare noen få mil unna der jeg bor Også visste jeg det ikke.....Hadde jeg visst det, så skulle vi kjørt de milene og kommet og hilst på deg Men; det blir ikke siste gangen vi skal nordover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. juli 2009 #574 Del Skrevet 15. juli 2009 Ansjoni, du var så utrolig fin på dagen deres. Også var det skrevet LYKKELIG over hele ansiktet ditt!!! Tror ikke det fantes noe menneske i verden som var mer lykkelig enn meg akkurat da Og da blir man ekstra vakker også, fordi man har det så bra inni hjertet sitt Så deilig med tur til sydligere strøk!! Plass i bagasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. juli 2009 #575 Del Skrevet 16. juli 2009 Hei søta mi så moro å lese om turen deres, høres helt fantastisk ut nordnorge er flott sted, har familie der oppe fikk lyst til å reise dit selv når jeg leste det du skrev Nå er det ikke lenge til dere reiser på en velfortjent ferietur kos dere masse vennen min, nyt og varme!! hils din kjære masse fra oss!! superduperkjempeglad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #576 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja, nå er kofferten pakket og billetten og passet ligger i veska, så da er vel alt klart for og varme!!! Kreta her kommer vi Nå hadde jeg virkelig trengt en :juhu: Ansjoni: Du skulle gjerne fått blitt med i kofferten min, meeeen jeg er an altofr dårlig pakker...hehe..pakker alltid med meg for mye, så tror desverre ikke det er plass der...blir iallefall utrolig ubehangelig der mellom solkrem, bøker og sko Miso: Ja nordnorge er virkelig nydelig!!! Hvor har du slekt? Ønsker deg en superduper ferie snuppa!!!! Vi snakkes når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. juli 2009 #577 Del Skrevet 16. juli 2009 Gooood tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. juli 2009 #578 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Ha en goooood tur kose dere masse, nyt ferien og slapp av vi snakkes når du kommer hjem, gleder meg kos deg i Kreta jenta mi, det har du virkelig fortjent Endret 17. juli 2009 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. juli 2009 #579 Del Skrevet 17. juli 2009 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. juli 2009 #580 Del Skrevet 17. juli 2009 Goooood tur snuppa :strix: Kos dere masse på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå