Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

åååå jeg er misunnelig...

Jeg vil også ha ferie!!! Men håper selvfølgelig dere får en super-super-superfin tur og at :sol: skinner for dere!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh håper dere koser dere masse på tur :hoppe: ta masse bilder så jeg får se :jepp:

ha det moro og hils din kjære masse, så håper jeg at date`n i juli blir noe av :nigo:

:klemmer::kose::klem::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere koser dere max på ferie :strix: Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle snuppene mine!!! :klemmer: Endelig fant jeg et sted med litt dekning :fnise: Er på en øy i Meløy kommune, hos slekt av min kjære. Det er så flott her!!! Sett midnattssol, fisket, vært ved Svartisen og ellers masse kos. Men må ærlig innrømme at nå er det nok slekt for min del snart....

Har vært innom på FB og prøvd å fått sett på bilder, og så nydelige dere var Twisted og Ansjoni!!! Gratulerer så mye!!! Jeg skal få lest i bøkene deres når jeg får litt bedre nettdekning...her tar det jo år og dag å få gjort noe som helst på nettet..kjenner kg-abstinensene begynner å komme!!!!

Kos dere masse videre, så kommer jeg sterkere tilbake når ferien er over :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååhhh.... snuppa mi :bolledeig: så godt å høre fra deg :bolledeig:

savner deg når du ikke er her!! Men håper virkelig dere koser dere masse med ferie og tur :hoppe: gleder meg til å høre mer om turen og se bilder :sjenert:

glaaaaad i deg snuppa :klemmer:

:sol: :sol: :sol: :sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer tickeren din? Skal dere virkelig rett fra Norgesferie til Syden? :sol:

Håper du koser deg maks! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååhhh.... snuppa mi :bolledeig: så godt å høre fra deg

savner deg når du ikke er her!! Men håper virkelig dere koser dere masse med ferie og tur :hoppe: gleder meg til å høre mer om turen og se bilder.

glaaaaad i deg snuppa :klemmer:

Snuppa mi!!!!!! :nigo:

Savner deg også vet du!!!! Vi har storkost oss masse masse!! NordNorge er helt nydelig!! Vi har kjørt til og sett Saltstrømmen, bodd på hytte helt ute i havgapet hos slekt av kjære, vært på fisketur midt på natta og sett niser, middnattssol, og fått sykt mye fisk. Fikk 6 sei på en gang!! til og med jeg syntes det var gøy, og jeg hater vanligvis å fiske... Også har vi vært ved Svartisen, og vært på topptur og fått nydelig utsikt over havet. Har tatt masse bilder, så skal nok legge ut noen på fb etterhvert :Nikke:

Hjemturen ble heller slitsom....hehe og litt artig. Vi kjørte 19 timer på et døgn...istedenfor å overnatte noe sted.. :fnise:

Koselig å lese at du har det fint på tur. Kos deg videre. :klemmer:

Takk for hilsen Muffin! :klemmer: til deg også!! Skal få oppdatert meg litt hos dere alle etterhvert!

Så fint å høre fra deg!! Og takk for komplimentet :rødme:

Kos deg masse videre :klemmer:

Ansjoni, du var så utrolig fin på dagen deres. Også var det skrevet LYKKELIG over hele ansiktet ditt!!!

Stemmer tickeren din? Skal dere virkelig rett fra Norgesferie til Syden? :sol:

Håper du koser deg maks! :klemmer:

Jepp, den stemmer :nigo: på fredag drar vi til Kreta!! Herlig med ferie!! Vi storkoser oss!!!!!

Stooor :klem: til deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjja i Saltstraumen sier du :lur: Bare noen få mil unna der jeg bor :nigo:

Også visste jeg det ikke.....Hadde jeg visst det, så skulle vi kjørt de milene og kommet og hilst på deg :jepp: Men; det blir ikke siste gangen vi skal nordover :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
Ansjoni, du var så utrolig fin på dagen deres. Også var det skrevet LYKKELIG over hele ansiktet ditt!!!

:strix: Tror ikke det fantes noe menneske i verden som var mer lykkelig enn meg akkurat da :nigo: Og da blir man ekstra vakker også, fordi man har det så bra inni hjertet sitt :)

Så deilig med tur til sydligere strøk!! Plass i bagasjen? :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta mi :klemmer:

så moro å lese om turen deres, høres helt fantastisk ut :strix: nordnorge er flott sted, har familie der oppe :jepp: fikk lyst til å reise dit selv når jeg leste det du skrev ;)

Nå er det ikke lenge til dere reiser på en velfortjent ferietur :strix: kos dere masse vennen min, nyt :sol: og varme!! hils din kjære masse fra oss!!

superduperkjempeglad i deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er kofferten pakket og billetten og passet ligger i veska, så da er vel alt klart for :sol: og varme!!! Kreta her kommer vi :hoppe: Nå hadde jeg virkelig trengt en :juhu:

Ansjoni: Du skulle gjerne fått blitt med i kofferten min, meeeen jeg er an altofr dårlig pakker...hehe..pakker alltid med meg for mye, så tror desverre ikke det er plass der...blir iallefall utrolig ubehangelig der mellom solkrem, bøker og sko :fnise:

Miso: Ja nordnorge er virkelig nydelig!!! Hvor har du slekt? Ønsker deg en superduper ferie snuppa!!!! :klemmer: Vi snakkes når jeg kommer hjem :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sol: Ha en goooood tur :sol:

kose dere masse, nyt ferien og slapp av :strix: vi snakkes når du kommer hjem, gleder meg :strix:

kos deg i Kreta jenta mi, det har du virkelig fortjent :klemmer:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...