mjau-mjau Skrevet 3. august 2009 #601 Del Skrevet 3. august 2009 Velkommen tilbake fra ferie!!! Vet jeg er ute litt sent, men nå har hverdagen inntatt mitt liv også.... Høres iallefall ut som du har hatt en fantastisk ferie - Nord-Norge og Kreta! Fantastiske steder begge deler Hvor på Kreta var dere? Jeg var selv på Kreta i juni - lengter tilbake :rødme: Skjønner godt at du får klump i magen av "alle andre" som blir/er gravide... Kjenner jeg også blir litt sånn og vi har såvidt startet prøvingen... Håper virkelig det klaffer for dere snart og at svømmerne til mannen din er i tipptopp stand Om ikke så finnes det hjelp og få! Ha en fin mandag LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 4. august 2009 Forfatter #602 Del Skrevet 4. august 2009 Oioioi, vært litt hektisk her et par dager!! For vi bestemte oss plutselig for å pusse opp soverommene våre Så vi har ryddet, kastet, shoppet masse og lagt planer Soverom 1: Vårt soverom, her skal en vegg males lilla, sette opp selfmade sengegavl i hvitt, kjøpt wallword til å klistre over sengegavelen (bestiller fra wallwords.com ) også har vi bestemt oss for å flytte ut alle 3 garderobeskapene og sette opp skyvedører istedet. Så har vi kjøpt nattbord og kommode i hvitt, gardiner i blonde og lilla. Kommer nok til å bli nice, håper jeg Soverom2: Dette blir enn så lenge kontor, og gjesterom. Her skal vi også male, men litt usikker på farge... Men vi har kjøpt kontorpult, stooor bokhylle også skal vi flytte et par garderobeskap inn hit. Moro å ordne litt hjemme ..................................................... MaiL: Ja, reiselysten blir ikke akkurat mindre nei....sitter og søker litt på ticket.no nå..lyst til å feire papirbryllupsdagen vår et annet sted enn hjemme Masse til deg!! Miso: Tusen takk for at du kom innom med så mye og trengte det virkelig! Du vet jo hvordan det er å kjenne på skuffelsen hver mnd, og jeg er så utrolig glad for at jeg har deg vennen!!!! Bare å "bruke" meg også, jeg er her for deg snuppa!!! Muffin: Ja, helt enig, man får en egen vennegjeng her inne, og det er egentlig få som vet så mye om dagene mine som dere her inne Er sikker på at om vi hadde møttes, så ville timene rast avgårde!!!! Eller hva sier du Miso, timene gikk ganske så raskt da vi møttes til deg Muffin!! mjau-mjau: Tusen takk for koselig hilsen!! Kreta er deilig!!! Vi var i Agia marina nå, men hotellet lå på grensen til Platanias. Vi har også vært i Platanias tidligere, og Hersonnisos. Fineste stedet på kreta er Elafonisi, der er det helt nydelig!! Ja, vi krysser fingrene hver mnd og håper på det beste Lykke til dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. august 2009 #603 Del Skrevet 4. august 2009 Så moro å fornye litt! Hørtes veldig fint ut sånn dere pusser opp! Wallwords var nytt for meg.. Det så moro ut! Ble selvfølgelig veldig nysgjerrig på hva hvilken tekst dere skal ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 4. august 2009 Forfatter #604 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Så moro å fornye litt! Hørtes veldig fint ut sånn dere pusser opp! Wallwords var nytt for meg.. Det så moro ut! Ble selvfølgelig veldig nysgjerrig på hva hvilken tekst dere skal ha... Tjhii, ble noe sånt romantisk klisje: I`ve fallen in love many times.... always with you I sølvskrift :rødme: Endret 4. august 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. august 2009 #605 Del Skrevet 4. august 2009 Tjhii, ble noe sånt romantisk klisje: I`ve fallen in love many times.... always with you I sølvskrift :rødme: ååååh Så nydelig! Jeg elsker sånne romantiske klisjeer Det hørtes fint ut å reise et sted for å feire papirbryllup Noe tanke for hvor? Må enten reise med billetter eller ta en utkskrift av e-ticketen, så er det jo papir så det holder Kjære har bedt meg forklare nøye hva det er man feirer for de ulike årene, slik at han vet hva han skal kjøpe Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 4. august 2009 Forfatter #606 Del Skrevet 4. august 2009 ååååh Så nydelig! Jeg elsker sånne romantiske klisjeer Det hørtes fint ut å reise et sted for å feire papirbryllup Noe tanke for hvor? Må enten reise med billetter eller ta en utkskrift av e-ticketen, så er det jo papir så det holder Kjære har bedt meg forklare nøye hva det er man feirer for de ulike årene, slik at han vet hva han skal kjøpe Håper du får en fin dag! Ja, herlige klisjeer skal ikke mye til før jeg kjenner det i hjertet mitt iallefall papirtur ja, det blir bra!! Vi lurer litt på Tallin, med spa og full pakke. Eller så har vi sett på Farris Bad, men da koster det omtrent like mye som en helg til tallin.. Vi burde jo egentlig besøke en papirfabrikk eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. august 2009 #607 Del Skrevet 4. august 2009 Rommet hørtes skikkelig bra ut Og veldig fin tekst da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. august 2009 #608 Del Skrevet 4. august 2009 Ja, veldig fin tekst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. august 2009 #609 Del Skrevet 4. august 2009 Tjhii, ble noe sånt romantisk klisje: I`ve fallen in love many times.... always with you I sølvskrift :rødme: Så fint! :rødme: Rommet hørtes kjempeflott ut. ååååh Så nydelig! Jeg elsker sånne romantiske klisjeer Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 5. august 2009 #610 Del Skrevet 5. august 2009 Så fint det hørtes ut med oppussing av soverom! Og den teksten var jo bare nydelig!!! :rødme: Papirtur høres bra ut Vi har også snart bryllupsdag, lurer på hva jeg skal finne på??!! Har ikke så mye penger å rutte med så noe store greier blir det nok ikke, og to år hva kalles det mon tro?? :klø: Ha en fin onsdag LilleEkorn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. august 2009 Forfatter #611 Del Skrevet 5. august 2009 Så fint det hørtes ut med oppussing av soverom! Og den teksten var jo bare nydelig!!! :rødme: Papirtur høres bra ut Vi har også snart bryllupsdag, lurer på hva jeg skal finne på??!! Har ikke så mye penger å rutte med så noe store greier blir det nok ikke, og to år hva kalles det mon tro?? :klø: Ha en fin onsdag LilleEkorn! 2 år er bomull-bryllupsdag Ja, det er utrolig moro å pusse opp!! Idag skal vi dra og se på seng Hmmm, hva kan man finne på som ikke koster allverden.. dra på dagspa, eller romantisk telttur om der er fint vær. Hmmm, eller piknik i stua ha en superfin dag du også mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 5. august 2009 #612 Del Skrevet 5. august 2009 hmmmm... bomull ja... :klø: Kanskje jeg skal pakke meg selv inn i bomull da? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. august 2009 #613 Del Skrevet 5. august 2009 hmmmm... bomull ja... :klø: Kanskje jeg skal pakke meg selv inn i bomull da? :dåne: det da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. august 2009 #614 Del Skrevet 5. august 2009 Du blir å se ut som en sånn sommerfugl kokong da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. august 2009 Forfatter #615 Del Skrevet 5. august 2009 hmmmm... bomull ja... :klø: Kanskje jeg skal pakke meg selv inn i bomull da? :dåne: :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. august 2009 Forfatter #616 Del Skrevet 5. august 2009 :strix: Vi har bestilt papir-tur til Tallinn :strix: 17-20 september Dette hotellet: http://www.lermitagehotel.ee/?pageid=3 Spa-pakke på dette stedet: http://www.revaldayspa.eu/ selvfølgelig Romantika pakke :rødme: Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. august 2009 #617 Del Skrevet 5. august 2009 Ååååhhhh, ser herlig ut!!! :strix: snart bryllupsdag :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 5. august 2009 #618 Del Skrevet 5. august 2009 Du blir å se ut som en sånn sommerfugl kokong da ser det nesten for meg! tror vi dropper det jeg! Så kult LilleEkorn!! Ser knall ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. august 2009 #619 Del Skrevet 5. august 2009 :strix: Vi har bestilt papir-tur til Tallinn :strix: 17-20 september Dette hotellet: http://www.lermitagehotel.ee/?pageid=3 Spa-pakke på dette stedet: http://www.revaldayspa.eu/ selvfølgelig Romantika pakke :rødme: Gleder meg Det så digg ut!! Ok, nå er jeg ekstremt barnslig, men la du merke til adressen til spa-et eller?? Reval Day Spa Pikk 7 Tallinn Old Town Jeg er lett å glede. På tide å komme seg hjem skjønner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 6. august 2009 #620 Del Skrevet 6. august 2009 Reval Day Spa Pikk 7 Tallinn Old Town :hoho: Sorry, måtte bare - lider av insomnia som fører til slappe lattermuskler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå