Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Tusen takk for alle :klemmer: kjære Dinedama, Ansjoni, Cypress og Miso!!

vel, det er jo bare å prøve videre :humpe: Det gjør jo ikke noe det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni
Jeg liker prøving :lur:

Eller tørrtrening som det er for vår del enda :ler:

Håper ikke det er altfor tørt!!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: :skratte: :skratte:

Tusen takk for at dere gir meg en god latter!!!! Holder på å dø på jobb av varme, irritasjon og kjedsomhet.... GI MEG EN NY JOBB!!!!!!!

forresten....mensen ble borte idag, kom blittelitt igår, og that`s it liksom...temperaturen har gått ned.. Hmmm, kanskje den kommer igjen :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan vi krysse alt vi har for at det var enfeste-blødning :Nikke: Men for ikke å bli skuffet kan vi la være å tro at det er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenta mi :klemmer:

hm..nå syns jeg enten mensen kan komme hos deg og bli ferdig eller, la være å komme så spiren kan feste seg!! :kjefte: på mensen!!

legger igjen en god :klem: å minner deg på at jeg tenker hardt på deg, hold meg oppdatert på hvordan det går da!

:hug: til det beste ekornet som finnes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenta mi :klemmer:

hvordan går det med deg i varmen!? det er virkelig syden varme her for tiden syns jeg :Nikke: skal jo ikke klage, men det er virkelig vaaaaaaaarmt!!!!!

legger igjen en masse :hug: til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Takk for hilsen i min nystarta og ferske prøvebok.

Moro med flere i samme situasjon :jepp:

Håper det klaffer for deg snart og at blødningen kun var en feste-blødning :jepp:

Masse lykke til med både bebis-laging og jobbsøking!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:trist: er nok mensen :heks: som kommer på besøk igjen!!! Jeg som ville gi henne 9 md ferie....

Dinedama: :klemmer: var nok ikke det gitt..men men, vant til det nå. Sånn er det bare..

Miso: JA! Vi :kjefte: på mensen!!!! Masse :klemmer: til deg også! Gleder meg til i morgen :jepp: Jeg koser meg i varmen, men ikke på kontoret, OMG der kan man dø av varmen!! Men nå har jeg ferie!!! :duskedame:

Twisted: Tusen takk for supergod :klemmer: Godt å vite at jeg har dere!! Imponert over at du finner tid til KG sånn rett før bryllupet, men sånn er det jo når man er så flinke bruder som oss :lur: Vi har stålkontroll!!

mjau-mjau: Tusen takk for koselig hilsen :klem: Vi får følge med på hverandre og krysse fingre og tær for at vi snart får mirakel-spirene våre!!

Mazzi :klemmer: Tusen takk! Men du kan få slappe av i fingrene nå...trenger de på nytt om ca en mnd :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men om ca en måned er jeg opptatt med andre ting.. :fnise: Håper det klaffer selv uten min fingerkryssing! Ellers lover jeg å være parat igjen om to måneder! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det var :heks: som kom... :troest:

Da er det bare en ting å gjøre: fyre løs i neste periode :fnise:

Håper du får en fantastisk helg, eller vent; du har ferie du!! :bolledeig:

Kos deg masse!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er ute på tur :reise: Så jeg får ikke vært innom her så mye,men vi har med pc så skal prøve å komme innom innimellom :lur:

Nå er på i stjørdal, har overnattet på Rica Hell Hotell etter 60 mil i bil... :dåne:

Nå går turen videre nordover, skal bare kose oss med hotellfrokost :spise:

...psst Miso!!! Det var superkoselig å møtes igjen!!! Og ja; i slutten av juli må vi få til noe :nigo:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...