Gå til innhold

Hva er det slemmeste du har gjort?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lettet!

Jeg var redd jeg hadde mistet fingerspissfølelsen. Men min innlevelsesevne (dvs. empati) i hvordan enkelte sjeler vil reagere på et stakkars foruminnlegg er heldigvis intakt.

Finnes det noe søtere enn sinte KG-damer? :hjerter_rundt:

Jeg regnet med at det bare var flåseri, ettersom det var deg, men jeg lurer litt på hva det er som er gøy med et sånt utspill uansett?

Regner med at du ikke har noen døter for å si det sånn... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dumpet kjæresten min, for så å bli sammen med bestekameraten hans

Skrevet

Jeg blir dårlig av å lese denne tråden... Det er vel innspillene til de mannlige deltagerne jeg reagerer på, da de gjerne blir avsluttet med en lattermild smiley.

Mens jeg bare tenker: Kvalmt, kvalmt, kvalmt. Skal jeg sende datteren min ut i denne ekle verdenen...?

Det slemmeste jeg noensinne har gjort, er å klage på hårsveisen til ham jeg var sammen med, istedetfor å kaste meg om halsen hans. Han hadde kjørt i åtte timer for å treffe meg, og jeg var bare en jævlig hurpe.

(Og han var til og med fin på håret... Hallo?? Saiko).

Skrevet (endret)

Kom og på at jeg angrer litt på at jeg flørta med en annen mens jeg var sammen med en når jeg var 17. Gjorde aldri noe med han. Men hadde jeg vært tøff nok hadde jeg bare gjort det slutt med en gang i stede for å prøve å være dum så han kunne slå opp med meg.

Endret av Trampe
Skrevet

... Jeg runket jevnlig med eksens eletriske tannbørste, da vi enda var sammen. Han var ikke snill, og han ville ikke ha sex med meg, så da syns jeg det var på sin plass, husker jeg...

Skrevet

Enkelte av dere er bare utrolig dårlige mennesker.

Skrevet

Det var slutt mellom meg og samboeren fordi jeg oppdaget at han var utro. Av praktiske årsaker hadde vi fortsatt leiligheten sammen ei tid etterpå, men han bodde for det meste hos en bekjent. Den helga han kom for å hente tingene sine, var jeg selvsagt ikke der. For å hevne meg passet jeg på at det lå brukte kondomer etter en ons på soveromsgolvet. Håper det svei skikkelig. Han nevnte det aldri

Skrevet
... Jeg runket jevnlig med eksens eletriske tannbørste, da vi enda var sammen. Han var ikke snill, og han ville ikke ha sex med meg, så da syns jeg det var på sin plass, husker jeg...

:ler:

Skrevet
:sjenert: Ja, jeg husker jeg var veldig fornøyd med den... Barnslig, teit, ekkelt? Helt sikkert, men ikke direkte ondskapsfullt syns jeg...
Skrevet
Jeg blir dårlig av å lese denne tråden... Det er vel innspillene til de mannlige deltagerne jeg reagerer på, da de gjerne blir avsluttet med en lattermild smiley.

Mens jeg bare tenker: Kvalmt, kvalmt, kvalmt. Skal jeg sende datteren min ut i denne ekle verdenen...?

Det slemmeste jeg noensinne har gjort, er å klage på hårsveisen til ham jeg var sammen med, istedetfor å kaste meg om halsen hans. Han hadde kjørt i åtte timer for å treffe meg, og jeg var bare en jævlig hurpe.

Tror det er mange som smører på litt ekstra her ;)

Skrevet

Hei!

Slemmeste jeg har gjort var å binde kjæresten min i senga i flere timer mens jeg gjorde shoppingen ;)

Vi hadde sex, og etter jeg hadde fått han i bånd hoppet jeg av og stakk ut for å shoppe, når jeg kom hjem igjen fikk han gjøre seg ferdig men er sikker på at han har ligget der og skreket og hylt etter meg hehe.

Det var gøy :D

Skrevet
Hei!

Slemmeste jeg har gjort var å binde kjæresten min i senga i flere timer mens jeg gjorde shoppingen ;)

Vi hadde sex, og etter jeg hadde fått han i bånd hoppet jeg av og stakk ut for å shoppe, når jeg kom hjem igjen fikk han gjøre seg ferdig men er sikker på at han har ligget der og skreket og hylt etter meg hehe.

Det var gøy :D

Du hadde flaks at det der ikke gikk virkelig galt. Brann, illebefinnende, og ikke minst at du kan utløse ulike former for angst er klassiske ting som kan skje. Du vet aldri hvordan noen kan reagere i en slik situasjon. Skal dere leke med å være "forlatt" må det være en nødløsning for den fastbundne. En grei mulihget er å binde med sytråd, enten helt eller lage et ledd som lett kan rykes. Du har fortsatt full kontroll på om suben har fulgt ordre, men om det oppstår en akutt situasjon så risikerer ikke h'n liv og helse.

Er intressert i BDSM selv (begge sider), men jeg kan love deg at om noen hadde gjort noe slikt mot meg hadde det vært slutten på forholdet.

Skrevet
Du hadde flaks at det der ikke gikk virkelig galt. Brann, illebefinnende, og ikke minst at du kan utløse ulike former for angst er klassiske ting som kan skje. Du vet aldri hvordan noen kan reagere i en slik situasjon. Skal dere leke med å være "forlatt" må det være en nødløsning for den fastbundne. En grei mulihget er å binde med sytråd, enten helt eller lage et ledd som lett kan rykes. Du har fortsatt full kontroll på om suben har fulgt ordre, men om det oppstår en akutt situasjon så risikerer ikke h'n liv og helse.

Er intressert i BDSM selv (begge sider), men jeg kan love deg at om noen hadde gjort noe slikt mot meg hadde det vært slutten på forholdet.

Hei..

Jeg skjønner den, men vi viste akkurat hva vi gjorde. Han likte det faktisk uten at han fikk noen form for varige men :)

Og hadde det vært noe galt som brann hadde brannvesenet rykket ut til alarmen som er tilknyttet vaktselskap uansett. Jeg var ikke redd, og det var ikke han heller. Kan jeg love deg :)

Vi har gjort dette opptil flere ganger, ingenting galt har skjedd :)

Skrevet

Brukte et bilde av meg som sugde ham som skrivebordsbakgrunn på laptopen hans uten at han visste det. Han fikk litt av et sjokk da han skulle bruke den på flyet til Tromsø. :)

Skrevet

Tror det slemmesle jeg har gjort er det jeg gjør nå; puler jevnlig en fyr som har dame.. Har pult han helt siden jeg hadde kjærste, så nå håper, ønsker, tror og ber jeg om at han dumper kjersten sin så han kan bli min<3

Skrevet
Tror det slemmesle jeg har gjort er det jeg gjør nå; puler jevnlig en fyr som har dame.. Har pult han helt siden jeg hadde kjærste, så nå håper, ønsker, tror og ber jeg om at han dumper kjersten sin så han kan bli min<3

Hehe!

Da får du sikkert med samme mynt tilbake ;o)

Gjest LanaLane
Skrevet

Det gjorde jeg og...med min nåværende. Han kom og henta meg på flyplassen etter at vi hadde vært borte fra hverandre i 1 uke, med ny genser og hårsveis og jeg bare klagde og klagde.

Stakkar :tristbla:

Skrevet

Møtte ei herlig jente på en parkeringsplass (avtalt) og vi hadde oss skikkelig i bilen hennes, skulle egentlig på jobb men det ble avlyst. Dro hjem, der var det fest, kona dritings. Ettersom dette var seint på natten dro gjestene hjem når jeg kom. Kona kastet seg over meg og ga meg en skikkelig blowjob. Nei jeg rakk ikke vaske den. Uffamegen ikke pent gjort. Hører kansje med til historien at jeg nå 11 år senere ble sammen med den herlige jenta jeg traff ;-)

Skrevet
Møtte ei herlig jente på en parkeringsplass (avtalt) og vi hadde oss skikkelig i bilen hennes, skulle egentlig på jobb men det ble avlyst. Dro hjem, der var det fest, kona dritings. Ettersom dette var seint på natten dro gjestene hjem når jeg kom. Kona kastet seg over meg og ga meg en skikkelig blowjob. Nei jeg rakk ikke vaske den. Uffamegen ikke pent gjort. Hører kansje med til historien at jeg nå 11 år senere ble sammen med den herlige jenta jeg traff ;-)

:overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...