Gå til innhold

Hva er det slemmeste du har gjort?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Bie

Eksen min hadde gått rundt å snakket dritt om meg til den nye dama si, (som igjen spredde det videre) enda jeg viste han ikke var over meg, og det gjorde meg en smule forbannet. Så da jeg etter en liten stund møtte han på et vors, så tenkte jeg å ta hevn.

Jeg viste akkurat hvilke knapper jeg skulle trykke på, så jeg fikk han så kåt at han omternt ba om å få knulle meg. Så jeg tok han med meg på toalettet og lot han kulle meg opp etter veggene! Så gikk jeg og fortalte det til dama hans i detaljer noen dager senere. :skratte: Dere kan tro han ble sjokkert!

Jeg har ikke hørt at han har snakket dritt om meg siden den gangen! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Betty89
Eksen min hadde gått rundt å snakket dritt om meg til den nye dama si, (som igjen spredde det videre) enda jeg viste han ikke var over meg, og det gjorde meg en smule forbannet. Så da jeg etter en liten stund møtte han på et vors, så tenkte jeg å ta hevn.

Jeg viste akkurat hvilke knapper jeg skulle trykke på, så jeg fikk han så kåt at han omternt ba om å få knulle meg. Så jeg tok han med meg på toalettet og lot han kulle meg opp etter veggene! Så gikk jeg og fortalte det til dama hans i detaljer noen dager senere. :skratte: Dere kan tro han ble sjokkert!

Jeg har ikke hørt at han har snakket dritt om meg siden den gangen! :lur:

Haha den fortjente han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min hadde gått rundt å snakket dritt om meg til den nye dama si, (som igjen spredde det videre) enda jeg viste han ikke var over meg, og det gjorde meg en smule forbannet. Så da jeg etter en liten stund møtte han på et vors, så tenkte jeg å ta hevn.

Jeg viste akkurat hvilke knapper jeg skulle trykke på, så jeg fikk han så kåt at han omternt ba om å få knulle meg. Så jeg tok han med meg på toalettet og lot han kulle meg opp etter veggene! Så gikk jeg og fortalte det til dama hans i detaljer noen dager senere. :skratte: Dere kan tro han ble sjokkert!

Jeg har ikke hørt at han har snakket dritt om meg siden den gangen! :lur:

Oi for en straff, du knullet ham... var vel egentlig bare en straff mot dama da i alle tilfeller. Jeg hadde ikke giddet å knulle en eks som snakket dritt om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mille_*
En gang var jeg med en jente på en one night stand. Jeg våknet før henne, og stjal ipoden hennes før jeg stakk hjem.

stakkar dame :(

hadde det vært meg hadde selvtilliten min blitt knust :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slemmeste jeg har gjort er vel at jeg (da jeg var yngere og dummere) hadde sex med bestekompisen til kjæresten min opptil flere ganger i sengen vår. Så og si hver gang han stakk på skolen eller noe lignende.

Det var ganske råttent gjort. Ingenting jeg kunne funnet på å gjort den dag i dag.

Det var virkelig råttent gjort ja...

Hvorfor du gjorde det egentlig, og hvor gammel var du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest burundi

Hatt sex med den gifte elskeren min i ektesengen deres,dusjen deres og middagsbordet deres opptil flere ganger når kona hans ikke var hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en fest hjemme hos meg var det en kompis som fikk napp hos ei ung jente, og spurte om å få låne rommet. De blir borte, og jeg lister meg bort til døren etter en stund. Når jeg hører den umiskjennelige lyden av en seng som knirker, får jeg alle som er på festen til å komme stormende inn. (Døra har ikke lås) Synet som møter oss er den kritthvite, hårete rompa til kompisen min som lyser mot oss fra mellom lårene hennes. Sånn cirka 20 personer i alt er med inn etter tur, og stiller seg på her side av senga og heier. Det er flere som begynner å ta bilder med mobilkamera. Verst var det for jenta, var sikkert en av de første gangene hennes, og hun lå der og prøvde å skjule ansiktet med hendene. Kompisen min er ikke snauere enn at han begynner å jukke videre etter en stund, med alle tilstede. Jeg får dyttet dem ut og smekker igjen døra slik at de kan avslutte.

Når de kommer ut er kompisen min lettere flau, og jenta skammer seg skikkelig. Det var egentlig han jeg prøvde å spøke med, men det gikk jo verst utover henne. Som hevn fant jeg det brukte kondomet på hodeputa når jeg skulle sove for kvelden. Men verdt det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
På en fest hjemme hos meg var det en kompis som fikk napp hos ei ung jente, og spurte om å få låne rommet. De blir borte, og jeg lister meg bort til døren etter en stund. Når jeg hører den umiskjennelige lyden av en seng som knirker, får jeg alle som er på festen til å komme stormende inn. (Døra har ikke lås) Synet som møter oss er den kritthvite, hårete rompa til kompisen min som lyser mot oss fra mellom lårene hennes. Sånn cirka 20 personer i alt er med inn etter tur, og stiller seg på her side av senga og heier. Det er flere som begynner å ta bilder med mobilkamera. Verst var det for jenta, var sikkert en av de første gangene hennes, og hun lå der og prøvde å skjule ansiktet med hendene. Kompisen min er ikke snauere enn at han begynner å jukke videre etter en stund, med alle tilstede. Jeg får dyttet dem ut og smekker igjen døra slik at de kan avslutte.

Når de kommer ut er kompisen min lettere flau, og jenta skammer seg skikkelig. Det var egentlig han jeg prøvde å spøke med, men det gikk jo verst utover henne. Som hevn fant jeg det brukte kondomet på hodeputa når jeg skulle sove for kvelden. Men verdt det :ler:

Fy!! noe så slemt! hvor gammel var jenta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty89
Hatt sex med den gifte elskeren min i ektesengen deres,dusjen deres og middagsbordet deres opptil flere ganger når kona hans ikke var hjemme

Kanskje du burde få litt vett i hodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cederic Rueben
Jeg ringte eksen min og lot ham høre at jeg hadde en ons med en greker på Kreta

Det er ikke slemt om man gjør det mot en man ikke er sammen med..

Skal jeg si hva som er slemt noe jeg gjorde.... Jeg gikk ut med 2 tvillingsøstre sammtidig . Jeg lå med dem begge 2 på samme dag. Så fortalte jeg dem begge at jeg gikk ut med begge samtidig. Og at alt var et veddemål og at jeg hadde tjent 5000 kr for at jeg hadde greid og fått begge i seng. Og sljult det for dem i 2 uker.

det er slemt. Det du gjorde er ingenting

Endret av Cederic Rueben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lily_*
Det er ikke slemt om man gjør det mot en man ikke er sammen med..

Skal jeg si hva som er slemt noe jeg gjorde.... Jeg gikk ut med 2 tvillingsøstre sammtidig . Jeg lå med dem begge 2 på samme dag. Så fortalte jeg dem begge at jeg gikk ut med begge samtidig. Og at alt var et veddemål og at jeg hadde tjent 5000 kr for at jeg hadde greid og fått begge i seng. Og sljult det for dem i 2 uker.

det er slemt. Det du gjorde er ingenting

Den jeg synes mest synd på, er mennesker som føler behov for å gjøre sånt som du gjorde. Når en kjenner tilfredsstillelse av å være slem mot andre, da er man temmelig avstumpet og avstengt fra eget følelsesliv. Nei, da vil jeg heller foretrukket å være en utnyttet tvilling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cederic Rueben
Den jeg synes mest synd på, er mennesker som føler behov for å gjøre sånt som du gjorde. Når en kjenner tilfredsstillelse av å være slem mot andre, da er man temmelig avstumpet og avstengt fra eget følelsesliv. Nei, da vil jeg heller foretrukket å være en utnyttet tvilling. :)

Jeg ville ikke gjort det igjen. Det var en idiotisk ting av meg og gjøre. Men gjort er gjort. Og vi har alle gjort idiotiske ting.

Det er utentvil en av tingene jeg angrer mest på at jeg gjorde. Så det er ikke noe jeg er stolt av. Det er noe jeg skammer meg sterkt over at jeg gjorde det er skammelig fra min side. Så jeg er ikke stolt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest virvelvind
Det var virkelig råttent gjort ja...

Hvorfor du gjorde det egentlig, og hvor gammel var du?

Var vel en 15-16 år.

Jeg gjorde det først og fremst fordi jeg trengte bekreftelse fra noen andre enn ham, pluss at han hadde vært utro mot meg to ganger tidligere som jeg aldri klarte å tilgi. Så det var vel en slags hevn, selv om han den dag i dag ikke vet om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fy!! noe så slemt! hvor gammel var jenta? "

Nettopp begynt på videregående. Ganske pen, og en av de småripsene som garantert blir pult på fest før eller senere. Kompisen min var i tjueårene. Hun er visst sammen med en som har sett de bildene, og ikke liker ham så godt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eksosrypa

Vel, jeg veit ikke om dette er så utrolig slemt, men noen vil nok se på meg som det ludderet hvis jeg bare forteller en side av historien.

Jeg hadde en veldig slem, og plagsom eks. Hadde sex med ham jevnlig (var sinnsykt dumt av meg, men herregud, var ikke så gammel). Han kalte meg stygg, feit, holdt på med masse jenter, så nok var nok. Jeg lå med bestekompisen hans. Teit, men det gjorde godt da han fikk vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Fy!! noe så slemt! hvor gammel var jenta? "

Nettopp begynt på videregående. Ganske pen, og en av de småripsene som garantert blir pult på fest før eller senere. Kompisen min var i tjueårene. Hun er visst sammen med en som har sett de bildene, og ikke liker ham så godt :ler:

Du er ganske dust som faktisk syns det du gjorde er morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en historie med en alenemor som var noen år eldre enn meg. Dessverre klarte jeg ikke å motstå fristelsen i å feie over datteren hennes like etter at hun hadde fylt 16.

Shit happens. Men jeg fikk i hvert fall beroliget moren med at det hadde vært et dårlig knull og at hun selv soleklart var den beste i sengen av de to.

Jeg håper virkelig også du tuller - og om du ikke gjør det så håper jeg inderlig at du rammes av en mystisk sykdom som får penisen til til å forvitre og falle av.

Fy faen, sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en historie med en alenemor som var noen år eldre enn meg. Dessverre klarte jeg ikke å motstå fristelsen i å feie over datteren hennes like etter at hun hadde fylt 16.

Shit happens. Men jeg fikk i hvert fall beroliget moren med at det hadde vært et dårlig knull og at hun selv soleklart var den beste i sengen av de to.

Lavmål, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettet!

Jeg var redd jeg hadde mistet fingerspissfølelsen. Men min innlevelsesevne (dvs. empati) i hvordan enkelte sjeler vil reagere på et stakkars foruminnlegg er heldigvis intakt.

Finnes det noe søtere enn sinte KG-damer? :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...