Gå til innhold

Hva er det slemmeste du har gjort?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Angrende_*

Det slemmeste jeg har gjort er å være utro mot min fantastiske mann, med eksen min, over en periode på noen uker. Jeg var ung, på ingen måte over eksen, kjempesåret og fryktelig usikker- men ingen unnskyldning- det var jævlig slemt gjort. Heldigvis er han fantastisk og tilga meg, og vi har det flott i dag, men det er en fryktelig vond følelse som jeg bare må leve med ... Det er ikke kult å være slem, det er vondt og fælt for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært så slem jeg, men jeg har fantasert om andre jenter mens jeg hadde sex med min daværende kjæreste, lukket øynene og latt som det var noen andre jeg penetrerte, blandt annet den sexy lillesøstra hennes. Hun var ikke så ufyselig å se på, men sexlivet var ganske kjedelig på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det verste jeg har gjort er å ligge med bestekompisen til eksen i sengen hans, mens han selv lå og sov på sofaen. Det var noe jeg hadde skikkelig dårlig samvittighet for lenge, men heldigvis viste det seg at han var en syk jævel som fortjener langt verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ylva Virvla
På en fest hjemme hos meg var det en kompis som fikk napp hos ei ung jente, og spurte om å få låne rommet. De blir borte, og jeg lister meg bort til døren etter en stund. Når jeg hører den umiskjennelige lyden av en seng som knirker, får jeg alle som er på festen til å komme stormende inn. (Døra har ikke lås) Synet som møter oss er den kritthvite, hårete rompa til kompisen min som lyser mot oss fra mellom lårene hennes. Sånn cirka 20 personer i alt er med inn etter tur, og stiller seg på her side av senga og heier. Det er flere som begynner å ta bilder med mobilkamera. Verst var det for jenta, var sikkert en av de første gangene hennes, og hun lå der og prøvde å skjule ansiktet med hendene. Kompisen min er ikke snauere enn at han begynner å jukke videre etter en stund, med alle tilstede. Jeg får dyttet dem ut og smekker igjen døra slik at de kan avslutte.

Når de kommer ut er kompisen min lettere flau, og jenta skammer seg skikkelig. Det var egentlig han jeg prøvde å spøke med, men det gikk jo verst utover henne. Som hevn fant jeg det brukte kondomet på hodeputa når jeg skulle sove for kvelden. Men verdt det :ler:

Av alle historiene her er det denne jeg reagerer med mest avsky på. Så rett og slett usivilisert av deg!

Jeg har skikkelig fordommer mot folk som deg, og er glad jeg ikke ferdes i miljøer hvor noe slikt kunne skjedd.

Så ekkel du er! Rett og slett en vemmelig type.

Stakkar, jente. Det må ha vært ydmykende. Det at hun forsøkte å skjule ansiktet sier mye om hvordan hun opplevde det. Og for en ekkel kompis du har som jukket videre. Hadde han vært en mann, og ikke en umoden drittsekk, hadde han villet beskytte henne.

Hadde jeg vært den jenta, hadde jeg aldri glemt hendelsen. Den ville ha plaget meg i lang tid.

For som du nevner, er det jenta det går utover. Hun vil jo lett få stempel på seg, i motsetning til kompisen din. Det er selvfølgelig ikke riktig, og veldig urettferdig.

Med utgangspunkt i historien forstår jeg det som at du er mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
Møtte ei herlig jente på en parkeringsplass (avtalt) og vi hadde oss skikkelig i bilen hennes, skulle egentlig på jobb men det ble avlyst. Dro hjem, der var det fest, kona dritings. Ettersom dette var seint på natten dro gjestene hjem når jeg kom. Kona kastet seg over meg og ga meg en skikkelig blowjob. Nei jeg rakk ikke vaske den. Uffamegen ikke pent gjort. Hører kansje med til historien at jeg nå 11 år senere ble sammen med den herlige jenta jeg traff ;-)

ÆSJ!! så utrolig ekkelt og lite respektfult! Får vondt av å lese dette, jeg liker ikke denne tråden jeg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk ikke gjort noe slemt jeg.. Og ingen har vert slemme med meg heller. Men jeg velger sexpartnere med omhu da, for jeg hadde blitt ødelagt om jeg hadde blitt behandlet slik enkelte i tråden skriver om..

Jeg kommer på en ting da, selv om det ikke skjedde med meg. Veninna mi holdt på med eksen sin, men langt ifra ekslusivt. De er ganske horete av seg begge de to. Så plutselig får veninna mi beskjed fra eksen om at han har fått klamydia. Da skal man jo si ifra til alle man har hatt sex med som man muligens kan ha smittet. Så hun gikk jo igjennom hele merittlista (som ikke er helt liten), og informerte alle. Etter hun var ferdig med det får hun besked av eksen om at det bare var kødd og han er frisk som en fisk. Han sa det bare på "gøy".

Endret av Filur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke gjort noe slemt jeg.. Og ingen har vert slemme med meg heller. Men jeg velger sexpartnere med omhu da, for jeg hadde blitt ødelagt om jeg hadde blitt behandlet slik enkelte i tråden skriver om..

Jeg kommer på en ting da, selv om det ikke skjedde med meg. Veninna mi holdt på med eksen sin, men langt ifra ekslusivt. De er ganske horete av seg begge de to. Så plutselig får veninna mi beskjed fra eksen om at han har fått klamydia. Da skal man jo si ifra til alle man har hatt sex med som man muligens kan ha smittet. Så hun gikk jo igjennom hele merittlista (som ikke er helt liten), og informerte alle. Etter hun var ferdig med det får hun besked av eksen om at det bare var kødd og han er frisk som en fisk. Han sa det bare på "gøy".

huff :fnise: beklager at jeg ler litt, men litt humoristisk var det! stakkars jente da som måtte gi beskjed til alle sammen.. huff jeg hadde dødd tror jeg :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kjekken_*

Fikk med meg en dame hjem fra byen, Hun betalte taxien. Jeg pulte henne og ba henne bestillle taxi når jeg var ferdig. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lulla_*
Tror det slemmesle jeg har gjort er det jeg gjør nå; puler jevnlig en fyr som har dame.. Har pult han helt siden jeg hadde kjærste, så nå håper, ønsker, tror og ber jeg om at han dumper kjersten sin så han kan bli min<3

Ærlig talt...Jenter som deg skjønner jeg meg ikke på, har du ingen respekt for andre mennesker?

greit nok at fyren er dust nok til å være utro, men da burde hvertfall du være voksen nok og ta ansvar til å ikke holde på sånn. Du håååper at denne jenta skal bli såret så du kan få denne patetiske fyren? jeeesus! Mener ikke å være slem men dette er veldig egosentrisk. At du engang kan være interessert i han, han viser seg jo sitt virkelige seg her. Hold deg til single gutter, så ingen utenforstående blir såret! Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en fest hjemme hos meg var det en kompis som fikk napp hos ei ung jente, og spurte om å få låne rommet. De blir borte, og jeg lister meg bort til døren etter en stund. Når jeg hører den umiskjennelige lyden av en seng som knirker, får jeg alle som er på festen til å komme stormende inn. (Døra har ikke lås) Synet som møter oss er den kritthvite, hårete rompa til kompisen min som lyser mot oss fra mellom lårene hennes. Sånn cirka 20 personer i alt er med inn etter tur, og stiller seg på her side av senga og heier. Det er flere som begynner å ta bilder med mobilkamera. Verst var det for jenta, var sikkert en av de første gangene hennes, og hun lå der og prøvde å skjule ansiktet med hendene. Kompisen min er ikke snauere enn at han begynner å jukke videre etter en stund, med alle tilstede. Jeg får dyttet dem ut og smekker igjen døra slik at de kan avslutte.

Når de kommer ut er kompisen min lettere flau, og jenta skammer seg skikkelig. Det var egentlig han jeg prøvde å spøke med, men det gikk jo verst utover henne. Som hevn fant jeg det brukte kondomet på hodeputa når jeg skulle sove for kvelden. Men verdt det :ler:

Dette er faen meg noe av det verste jeg har hørt/lest på lenge. Hvordan i helsikke kunne du gjøre dette? Og den derre motbydelige kameraten, som bare fortsatte å jukke på. Helt avskylig er det!

Tenker du ikke med huet i det hele tatt? Hva tror du den jenta følte der hun lå, og prøvde å beskytte seg fra dere perverse svin? Hva? Du sier det sikkert var en av de første gangene for henne. Vel gratulerer, du og vennene dine har garantert satt dype spor hos den jenta, håper dere er stolt av dere selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde noe veldig slemt mot den gamle kjæresten min. Vi hadde nettopp slått opp etter en kjip krangel. Det var meningen at han skulle ut, men han sov fortsatt i sengen min inntil han kunne finne seg et nytt sted. Den helgen besøkte jeg en gammel flamme, som jeg ble over hos. Han hadde vært min første, og kjæresten min visste hvem han var og hva slags forhold jeg hadde til ham. Når jeg kom hjem på morgenen og ville sove ville kjæresten min selvsagt ha sex, og jeg gikk med på det så lenge han slikket meg først. Jeg hadde ikke dusjet etter den forrige kvelden, så etter en stund bryter han ut "Herregud, fitta er jo fylt med sæd jo..." Noe som det var meningen at han skulle oppdage. Han begynner å stille en masse spørsmål, og jeg sier det akkurat som det er. Han hadde vært sjalu på han som tok dyden min tidligere, og dette gjorde det ikke akkurat bedre. Det endte med at han la seg over meg og begynte med å ha skikkelig sint sex, som var over etter 5 minutter. Det var tydelig at han fortsatt hadde følelser for meg, og at det gikk innpå ham, så der og da angret jeg på at jeg ikke hadde vært mer diskret, men det var jo ment som en slags hevn. Vi er heldigvis ikke sammen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Make us three....

Hahahah! Uff for noen damer.... :sjenert:

edit: skulle liksom sitere LanaLane og milla-mor øverst på siden.

Endret av StoreSky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...