cilipili Skrevet 3. desember 2008 #21 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har 75 G/H, og vil gjerne ha en reduksjon. Skal til legen på mandag. Gruer meg, kjenner jeg. Jeg spurte for noen år siden, og da fikk jeg beskjed om at jeg burde få de barne jeg ville ha og amme ferdig først. Nå har jeg gjort det. Håper virkelig på positivt svar. Har store problemer med ryggen, og selvtilliten går det også litt utover. Jeg er lei av å være "hun med puppene". Håper på en 75C tilslutt. Da skal jeg bli glad da
Triiny Skrevet 3. desember 2008 #22 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har 75 G/H, og vil gjerne ha en reduksjon. Skal til legen på mandag. Gruer meg, kjenner jeg. Jeg spurte for noen år siden, og da fikk jeg beskjed om at jeg burde få de barne jeg ville ha og amme ferdig først. Nå har jeg gjort det. Håper virkelig på positivt svar. Har store problemer med ryggen, og selvtilliten går det også litt utover. Jeg er lei av å være "hun med puppene". Håper på en 75C tilslutt. Da skal jeg bli glad da Fortår deg godt på den med "hun me puppene" Den er jeg også lei av å få høre. Og ja det går veldig ut over selvtilliten! Lykke til:)
cilipili Skrevet 3. desember 2008 #23 Skrevet 3. desember 2008 Fortår deg godt på den med "hun me puppene" Den er jeg også lei av å få høre. Og ja det går veldig ut over selvtilliten! Lykke til:) Tusen takk, og i like måte Ikke lett det der med amming og valg om reduksjon. Jeg både angrer og er glad for det. Ryggen min hadde vært mye bedre, og en vet aldri om operasjonen resulterer i ødelagte melkekjertler eller ikke. Samtidig er amming det aller beste for barna mine, så valget var vel egentlig ikke så vanskelig alikevel. Men gjør det som føles best og mest rett for deg
Triiny Skrevet 3. desember 2008 #24 Skrevet 3. desember 2008 Tusen takk, og i like måte Ikke lett det der med amming og valg om reduksjon. Jeg både angrer og er glad for det. Ryggen min hadde vært mye bedre, og en vet aldri om operasjonen resulterer i ødelagte melkekjertler eller ikke. Samtidig er amming det aller beste for barna mine, så valget var vel egentlig ikke så vanskelig alikevel. Men gjør det som føles best og mest rett for deg Jeg har et stort ønske om å kunne amme mine egne barn så jeg tror jeg skal vente til jeg er ferdi med det:) Tusen takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #25 Skrevet 4. desember 2008 Hei! Ei jeg snakka med fikk barn etter at hun hadde tatt brystreduksjon - og hun fikk melk i brystene. Men melka kom seg ikke ut, sto kanskje og stanga mot avkutta melkeganger. Hun gikk i hvertfall over til flaske. Og til deg som skal til legen... om du er innstilt på dette og du har plager med rygg og nakke, da vil han helt sikkert gi deg en henvisning til et sykehus. Jeg bad om å få til en privat klinikk - dette kan du velge selv. Her vil du få en konsultasjonstime hos en kirurg - og han avgjør om du får det dekka av staten eller ikke!!! Om du har plager, så får du det nok dekka, det du må avgjøre er om du vil gjøre dette nå eller vente til du har fått barn! Lykke til!!! Lykkelig med mine 75C!!!
cilipili Skrevet 4. desember 2008 #26 Skrevet 4. desember 2008 Tusen takk! Har heldigvis fått de to barna vi planla Regner med det går bra på mandag. tenker jeg vil be om henvisning til privat klinikk. Har hørt mye bra om Colosseum. Noen med erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #27 Skrevet 4. desember 2008 Jeg lurer på hvor store puppene må være for å få dekket operasjon? Jeg er nesten 1.80 høy, og bruker størrelse 75 G. Syns ikke selv de er så veldig store, men dette sitatet passer godt til meg også: "Jeg hadde sånne skrukkete hengepupper som jeg måtte brette sammen for å få inn i bh'n." Jeg har ikke problemer med rygg/nakke, men sliter mer med at jeg syns det er svært lite pent og prøver så godt jeg kan å unngå og vise meg naken/i bikini.
Lunalu Skrevet 4. desember 2008 #28 Skrevet 4. desember 2008 Str. G er jo ganske stort...så hvis du har problemer med dem (psykisk) tror jeg du vil få det dekket!
Reveal Skrevet 4. desember 2008 #29 Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg ble operert for 5 år siden- og puppeverden er min. Jeg gikk fra 95e-f ned til 90c og er i dag 85b-c (har gått vesentlig ned i vekt etter at det ble mulig å trene uten å få blåveis...). Jeg fikk operasjonen dekket og ble operert på UNN Tromsø. Noen her spurte om vektreduksjon før operasjon. Jeg er 176høy og måtte ned til 90 før jeg fikk operasjonen (men jeg har tung muskuløs kropp). Et måle jeg ble fortalt i forbindelse med operasjonen; Brystvorten skal "normalt" ligge i ca høyde med midten på overarmen- hos meg lå den i høyde med godt under albuen. Tusen takk, og i like måte Ikke lett det der med amming og valg om reduksjon. Jeg både angrer og er glad for det. Ryggen min hadde vært mye bedre, og en vet aldri om operasjonen resulterer i ødelagte melkekjertler eller ikke. Samtidig er amming det aller beste for barna mine, så valget var vel egentlig ikke så vanskelig alikevel. Men gjør det som føles best og mest rett for deg Må bare fortelle; For meg var de store brystene faktisk ikke brukanes til amming engang- melkekanalene var rett og slett strekt istykker. Jeg fikk aldri melk. Dette med amming ble også nevnt i forbindelse med en av forsamtalene- og jeg sa det- at jeg ikke hadde fått melk. Da fortalte legen at dette ikke var uvanlig- og at han faktisk hadde fått tilbakemelding fra flere som faktisk kunne amme etter operasjonen (hvor de før ikke fikk melk..)! Lykke til alle dere ventere! Og velkommen til undertøysavdelingen i kjedebutikkene når den tid kommer!!! Endret 4. desember 2008 av Reveal
Lunalu Skrevet 4. desember 2008 #30 Skrevet 4. desember 2008 Skal kjøpe meg minst 3 nye bikinier til sommeren....!!!
cilipili Skrevet 4. desember 2008 #31 Skrevet 4. desember 2008 Skal kjøpe meg minst 3 nye bikinier til sommeren....!!! Og 20 bh´er!! Skal fråtse i undertøy! Bytte tre ganger daglig!
Lunalu Skrevet 4. desember 2008 #32 Skrevet 4. desember 2008 Og 20 bh´er!! Skal fråtse i undertøy! Bytte tre ganger daglig! MINST!!!! hi hi Gleder meg sånn!!!
cilipili Skrevet 5. desember 2008 #33 Skrevet 5. desember 2008 MINST!!!! hi hi Gleder meg sånn!!! Jeg også! Klarer nesten ikke tenke på annet for tida. Får veldig ofte høre at det er et luksusproblem, men for meg er det absolutt ikke det. Er jo glad i puppene mine, fordi de er mine, men blir veldig glad når de er myyye mindre. Da kan jeg kanskje løpe uten å slå meg selv i hjel også
Lunalu Skrevet 5. desember 2008 #34 Skrevet 5. desember 2008 Jeg også! Klarer nesten ikke tenke på annet for tida. Får veldig ofte høre at det er et luksusproblem, men for meg er det absolutt ikke det. Er jo glad i puppene mine, fordi de er mine, men blir veldig glad når de er myyye mindre. Da kan jeg kanskje løpe uten å slå meg selv i hjel også Luksusproblem...det er i allfall et dyrt problem, ikke stas å måtte betale fra 1000 kr og oppover for en bikini.... Jeg ble 75C for noen dager siden - det er så deilig, selv med bandasje og ømme pupper!!!!! Jeg gleder meg noe så sinnsykt til å kjøpe undertøy på vanlig kjedebutikker, og ikke minst til å kjøpe bluser, gensere og kjoler....
Lunalu Skrevet 9. desember 2008 #35 Skrevet 9. desember 2008 Regner med det går bra på mandag. tenker jeg vil be om henvisning til privat klinikk. Håper det gikk bra i går!!!!
cilipili Skrevet 13. desember 2008 #36 Skrevet 13. desember 2008 Det gikk ok. Legen mener jeg er for ung, men vil sende meg videre så snart jeg er ferdig å amme. Kan ikke vurdere noe før puppene er som de pleier. Takk for at du spør Men jeg er 30 om et halvt år.. Er vel ikke for ung da? Har jo levd med dem i ti år.
Lunalu Skrevet 13. desember 2008 #37 Skrevet 13. desember 2008 Hei! Jeg kan ikke tenke meg at du er for ung!!!! men det er jo greit å vente til du er ferdig med å amme og all melka er ute av puppen!!!! Jeg er sikker på at du får redusert dem, for jeg fikk det uten problemer og jeg var 75 E/F. Har C nå, helt fantastisk!!!
cilipili Skrevet 14. desember 2008 #38 Skrevet 14. desember 2008 Tusen takk, Lunalu! Ble litt mer positiv nå Tenker nesten ikke på annet.. Måtte du ned noe i vekt? Må selv ned et par-tre kilo. Men fikser det!
Lunalu Skrevet 14. desember 2008 #39 Skrevet 14. desember 2008 Nei, jeg måtte ikke gå ned i vekt, men om jeg hadde blitt nødt til å gå ned noen kilo, så tror jeg ikke det hadde vært noe problem med motivasjonen!!!!
hufsa! Skrevet 16. januar 2009 #40 Skrevet 16. januar 2009 Heia igjen.Ja da fikk jeg omsider kommet meg til legen og blir videresendt,joho!!Så håper det går i boks men det var jo en sinnsyk ventetid..Jeg kunne tidligst bli operert til høsten!!Men bare jeg får det dekka så er det værd ventetiden,iallefall når jeg hører å lykklige dere her er som har gjort det men da blir det ikke ny bikini før 2010,he he.Så kan vel ta mange mnd før jeg får svar au da..Sjekka sykehusvalg her men det nærmeste på sørlandet her jeg bor er Skien, men ser noen av dere har vært på privatklinikker men da må jeg vel velge noen sjøl som jeg kunne tenke meg?? Takk for svar om noen vet..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå