Gå til innhold

Feige Gjester sies det

Gjest Semi aktiv Irirtert Gjest

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men jeg føler også at sammenlignet med andre forum, så reageres det ofte veldig seint. Plutselig har en moderator vært inne i en tråd og "ryddet", men det er ikke noe som har blitt slettet på de tre-fire siste sidene. Og det samme gjelder når de rydder, så sletter noen ofte bare ett innlegg (det som ble rapportert, vil jeg tro), og lar svarene på det innlegget, f.eks., stå, slik at drittslengingen ikke får noen stopp der. Har heller aldri sett at noen har fått straff, men det tar de kanskje over PM her i gården.

Edit: Men jeg er også fullstendig klar over hvor vanskelig det kan være å skille mellom drittslenging og høy temperatur, men når det begynner å bli personangrep og usaklige innlegg burde det være liten tvil.

KG har en ordning som gjør at når x antall brukere har rapportert et enkelt innlegg, så blir dette innlegget skjult inntil moderatorer får tid til å vurdere det. Kanskje det er det som har skjedd når du har sett ett innlegg forsvinne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
KG har en ordning som gjør at når x antall brukere har rapportert et enkelt innlegg, så blir dette innlegget skjult inntil moderatorer får tid til å vurdere det. Kanskje det er det som har skjedd når du har sett ett innlegg forsvinne?

Nei. Jeg snakker om når en moderator har vært inne og skrevet at de har ryddet, linker til reglene og fordufter som dugg for sola. Det er skikkelig rart. Jeg har selv måttet rapportere ett av mine egne innlegg fordi det siterte en post som ble slettet, uten at moderator gjorde noe med det. Da synes jeg det vitner om hastverk..

Gjest Gjest_katja_*
Skrevet
Rimmeren sier:

Nå pleier jeg normalt ikke å svare feige gjester, men la gå:

Lurer bare på hva som er så feigt å være Gjest her på forumet?

Ingen gjester kan identifiseres,det er greit nok,det er jammen ingen registrerte gjester heller som kan identifiseres,lurer på om det IKKE er derfor man bruker NICK?

Eneste man oppnår med å være registrert er at andre kan ta deg om du formulerer deg feil i 2 tråder,å derfor kan virke selvmotsigende.

Har lagt merke til her på forumet at enklte tolker mer ut av en setning enn det egentlig er.

Kom gjærne med flere fordeler.

Men slutt å mobb gjester!

Om vi ikke var ønsket her hadde nok forumet vært sånn at vi ikke kunne svare.

Mvh

Semi aktiv gjest

Mange registrerte brukere er jo egentlig mye mer feige enn gjester. Fordi de klamrer seg til sin rett til å endre innlegg i ettertid, sånn at man ikke lenger kan "ta dem" på det de har skrevet før. Noen går til og med så langt som å slette alt de før hadde skrevet, for så å erstatte det med (...). Stå for sine meninger? Ja jøsses...

Skrevet (endret)
Mange registrerte brukere er jo egentlig mye mer feige enn gjester. Fordi de klamrer seg til sin rett til å endre innlegg i ettertid, sånn at man ikke lenger kan "ta dem" på det de har skrevet før. Noen går til og med så langt som å slette alt de før hadde skrevet, for så å erstatte det med (...). Stå for sine meninger? Ja jøsses...

Da må du sitere postene deres. Da kan de ikke få fjernet sitatet, og det de sa blir stående til allmenn beskuelse. :lur:

Men ikke skjær alle over en kam nå. ;)

Endret av Wind
Gjest Gjest_katja_*
Skrevet
Da må du sitere postene deres. Da kan de ikke få fjernet sitatet, og det de sa blir stående til allmenn beskuelse. :lur:

Men ikke skjær alle over en kam nå. ;)

Legg merke til at jeg skrev "mange registerte brukere" istedet for å dra alle over en kam.

Sånn, da er du sitert, nå slipper du ikke unna. :fnise:

Skrevet
Legg merke til at jeg skrev "mange registerte brukere" istedet for å dra alle over en kam.

Sånn, da er du sitert, nå slipper du ikke unna. :fnise:

Det er dårlig gjort å bruke det mot meg, når det var jeg som kom med tipset!!! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...