Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en som bruker narkotika

SnillMito

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Aiaiaiai...er sånn det begynner.. Tappedunker er alkoholikernes beste venn, nei hold deg til ei flaske i skapet, som du kun åpner hvis du har ei venninne på besøk osv.

Den dunken...kan jo ikke stå i evigheter den heller.., eller? Så da MÅ hun bare drikke den opp før den blir dårlig.. og vips, så er det tomt, og da må hun jo kjøpe ny, kan jo ikke ha flaske, for den kan hun ikke drikke av alene - og there you go.

Nei, join heller samboern din , og bli avholds :D

Den dunken kan stå 3 måneder eller noe, og er ikke krise hvis den står litt lenger heller, så man trenger ikke å drikke sinnsykt fort for å klare å drikke den opp nei. En flaske er faktisk verre, for da må man drikke opp hele dersom man først åpner den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dunken kan stå 3 måneder eller noe, og er ikke krise hvis den står litt lenger heller, så man trenger ikke å drikke sinnsykt fort for å klare å drikke den opp nei. En flaske er faktisk verre, for da må man drikke opp hele dersom man først åpner den.

Rødvin holder seg opptil tre dager etter at den er åpnet, og hvitvin et par dager lenger. De få gangene jeg har åpnet en flaske rødt helt alene, har jeg korket den og satt den i kjøleskapet, og så lar jeg bare nytt glass dagen etter stå litt i romtemp før jeg drikker det. Ellers er jeg så dårlig på å drikke vin at det oftest ender med at jeg drikker det glasset den første kvelden, og så går resten i vasken etter en noen dager når jeg regner med at den ikke er god lenger.

Drikker du to glass vin per kveld, rekker du å tømme flasken før den er dårlig. Men ikke gjør det hver kveld året rundt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker du to glass vin per kveld, rekker du å tømme flasken før den er dårlig. Men ikke gjør det hver kveld året rundt ;)

Det hadde blitt litt av noen vinlepper av det, hvertfall. Bare en tanke som slo meg, som alltid får disse tørre, rødsvarte ekle vinleppene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde blitt litt av noen vinlepper av det, hvertfall. Bare en tanke som slo meg, som alltid får disse tørre, rødsvarte ekle vinleppene

;) Kraftig leppestift fikser problemet. Eller hva med å sørge for at leppene i utgangspunktet er myke og glatte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Andrea_*

Til mine venner som setter pris på et glass vin.. Og de som ikke gjør det......

Som Ben Franklin sa: I vin er der visdom, i øl er der frihet, i vann er der bakterier.

Gjennom en rekke nøye kontrollerte tester er det vitenskapelig bevist at dersom vi drikker 1 liter vann hver dag i ett år, vil vi ha fått i oss mer enn 1kg. Escherichia coli, (E. Coli) - bakterie som finnes i avføring.

Med andre ord; vi konsumerer ett kilo dritt.

Dette risikerer vi altså IKKE dersom vi drikker øl og vin

(eller tequila, rom, whisky eller annen sprit) fordi alkohol gjennomgår en renselsesprosess gjennom koking, filtrering og/eller gjæring.

HUSK: Vann = Dritt Vin = Helse

Det er derfor det er bedre å drikke vin og snakke dritt, enn å drikke vann og være full av dritt.

Det er absolutt ingen grunn til å takke meg for denne verdifulle

informasjonen: jeg gjør allmennheten en tjeneste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...