Gå til innhold

Misliker menn.


Padmee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alive

ÅÅÅÅÅ nå ble jeg misunnelig...

Hvis jeg baker en stOOOr kake til dere, kan jeg få være med da??

Vil også le og fjolle med damer, og ha sex med vakre menn...PLIIIIS

:hjerter::rosaengel::hjerter::rosaengel::hjerter::rosaengel::hjerter::rosaengel::hjerter::rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Achmed

Synd jeg er gammel når dere er gammel. Hadde vært fett å være ung mannlig husholder i et slik kollektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Synd jeg er gammel når dere er gammel. Hadde vært fett å være ung mannlig husholder i et slik kollektiv.

hehe - du får sette igang aktiv trening av kropp og sjel, slutte å røyke, og gjøre sit ups, push ups og stramme-pompen-øvelser, så skal vi vurdere det.

Ellers sier vi vel ikke neitakk til voksne vakre menn heller, gjør vi vel, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg synes det er tragisk at din opplevelse av menn er at de kun er ute etter en ting... Kanskje du ikke har hatt mer å tilby, hvem vet, men ingen menn JEG kjenner er kun ute etter en ting når det gjelder kvinnen de er sammen med. Ellers er det litt tåpelig å definere menn etter mengden husarbeid de gjør. Skal man også definere kvinnen da etter hvor selvstendig forsørgerevne hun har? Mange kvinner blir forsørget av en mann, om det da ikke er staten som forsørger de istedet. Er det riktig da å påstå at de erstatter pappa med sin mann eller staten?

Nå er jeg fullstendig klar over at du skrev det slik for å provosere, men jeg håper svarene du har fått av debattantene har gitt deg et mer voksent og nyansert syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Lenge siden jeg så en slik generalisering av mannekjønnet som her inne nå! Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Gjorde det første..... :ler2:

Det ER faktisk forskjell på menn også. De er også mennesker av kjøtt og blod, med tanker, følelser, drømmer og meninger. :blunke:

Det jeg i sannhet har lagt merke til er hvor mye mange kvinner MASER om alt! (Ikke alle kvinner selvfølgelig)

Er kvinne selv, men mase gidder jeg ikke,,til dags dato. Hvorfor? Fordi det hjelper ingen verdens ting! Så hvorfor fortsette med noe som ikke fungerer? :oops:

Kanskje menn ville vært litt mer samarbeidsvillige om vi kvinner sluttet å mase? Hm, en fiffig tanke_____ :roll:

Prøv da vel!

Eller er kvinner like opphengt og inngrodd i sine vaner, som dere beskylder menn for å være???????? Hm_____ :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gyldenløwe

Vel, siden du i utgangspunktet misliker menn, Padmee, så er du sikkert en utrolig sjarmerende dame å leve sammen med. Du er nok aldri masete og bitchy. Det høres ut som mannen din er må føle seg elsket og behøvet i forholdet deres. Den eneste grunnen til at han ikke gjør alt slik som du vet at det bør gjøres må jo være at han er en ufyselig, forferdelig mannsperson. Vi er alle slike, vi menn. Vil bare pule (men bare de pene jentene, da), og den eneste grunnen til at vi lever sammen med kvinner er for å få vasket bremesporene ut av de ukesgamle underbuksene våre. Slik er det.

Bare som et lite tips, jeg synes alle som mener som Padmee så tidlig som mulig skal presentere sitt syn på menn, slik jeg kan holde meg på god avstand. Hvis da alle gjør som meg, så har vi løst problemet. Dere slipper menn, og vi slipper dere. Genialt, hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...