Ruby Skrevet 11. juni 2003 #1 Del Skrevet 11. juni 2003 Ta testen her http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...012&item=191384 Selv kom jeg ut som Tungt Vann...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 11. juni 2003 #2 Del Skrevet 11. juni 2003 DDE.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #3 Del Skrevet 11. juni 2003 de Lillos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 11. juni 2003 #4 Del Skrevet 11. juni 2003 ...deLillos "Du drikker rødvin til vegetarmat, koser med (den eventuelle) kjæresten og liker musikk og sånn. Du blir sjarmert av han eller henne som trekker fram gitaren og drømmer om/tilbake din/til din runde på Universitet mens du undrer deg på hvorfor du ikke har noen kjæreste." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 11. juni 2003 #5 Del Skrevet 11. juni 2003 De Lillos... Hmm... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 11. juni 2003 #6 Del Skrevet 11. juni 2003 Du kommer ut som... deLillos Du drikker rødvin til vegetarmat, koser med (den eventuelle) kjæresten og liker musikk og sånn. Du blir sjarmert av han eller henne som trekker fram gitaren og drømmer om/tilbake din/til din runde på Universitet mens du undrer deg på hvorfor du ikke har noen kjæreste. ble ikke så veldig overrasket av denne heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 11. juni 2003 #7 Del Skrevet 11. juni 2003 Postgirobygget... javel.. K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 11. juni 2003 #8 Del Skrevet 11. juni 2003 Jokke og Valentinerne.... Hæ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 11. juni 2003 #9 Del Skrevet 11. juni 2003 deLillos ! "for jeg er tøff i pysjamas, og jeg er tøff med frakk..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. juni 2003 #10 Del Skrevet 11. juni 2003 De lillos :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 11. juni 2003 #11 Del Skrevet 11. juni 2003 deLillos Ser ut som vi deLilloser er i flertall. Hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 11. juni 2003 #12 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg ble også DeLillos, til tross for at jeg ikke spiser vegetarmat, aldri drikker vin av noen farge, aldri har vært på Universitetet på besøk engabng, og definitivt har kjæreste Men jeg liker å kose med min kjære, høre musikk "og sånn".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 11. juni 2003 #13 Del Skrevet 11. juni 2003 :o deLillos *Doh!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. juni 2003 #14 Del Skrevet 11. juni 2003 Du kommer ut som... Postgirobygget Du har enten gått minst et år på folkehøyskole, eller så skal du gjøre det! Du synes det er veldig imponerende med band som klarer å få musikken til å rime, men ser aller mest fram til en stasjonsvogn, en hund og en aldri så liten familie. Ja, jeg har gått på folkehøgskole... Vet ikke om jeg blir så imponert over band som får musikken til å rime. Men jeg har hund da.. og varebil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 11. juni 2003 #15 Del Skrevet 11. juni 2003 deLillos her og, selv om jeg er litt rockestjerne i sjelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. juni 2003 #16 Del Skrevet 11. juni 2003 Du kommer ut som... deLillos Du drikker rødvin til vegetarmat, koser med (den eventuelle) kjæresten og liker musikk og sånn. Du blir sjarmert av han eller henne som trekker fram gitaren og drømmer om/tilbake din/til din runde på Universitet mens du undrer deg på hvorfor du ikke har noen kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. juni 2003 #17 Del Skrevet 11. juni 2003 deLillos Du drikker rødvin til vegetarmat, koser med (den eventuelle) kjæresten og liker musikk og sånn. Du blir sjarmert av han eller henne som trekker fram gitaren og drømmer om/tilbake din/til din runde på Universitet mens du undrer deg på hvorfor du ikke har noen kjæreste. Hmm, er jo gift da,ellers så skulle det stemme bittelitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 11. juni 2003 #18 Del Skrevet 11. juni 2003 Du kommer ut som... Postgirobygget Du har enten gått minst et år på folkehøyskole, eller så skal du gjøre det! Du synes det er veldig imponerende med band som klarer å få musikken til å rime, men ser aller mest fram til en stasjonsvogn, en hund og en aldri så liten familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 11. juni 2003 #19 Del Skrevet 11. juni 2003 Postgirobygget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 11. juni 2003 #20 Del Skrevet 11. juni 2003 Jokke og Valentinerne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå