Gå til innhold

Hvem er du i norsk rock?


Ruby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...deLillos

"Du drikker rødvin til vegetarmat, koser med (den eventuelle) kjæresten og liker musikk og sånn. Du blir sjarmert av han eller henne som trekker fram gitaren og drømmer om/tilbake din/til din runde på Universitet mens du undrer deg på hvorfor du ikke har noen kjæreste."

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ut som...

deLillos

Du drikker rødvin til vegetarmat, koser med (den eventuelle) kjæresten og liker musikk og sånn. Du blir sjarmert av han eller henne som trekker fram gitaren og drømmer om/tilbake din/til din runde på Universitet mens du undrer deg på hvorfor du ikke har noen kjæreste.

:hoho:

ble ikke så veldig overrasket av denne heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Jeg ble også DeLillos, til tross for at jeg ikke spiser vegetarmat, aldri drikker vin av noen farge, aldri har vært på Universitetet på besøk engabng, og definitivt har kjæreste

Men jeg liker å kose med min kjære, høre musikk "og sånn"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer ut som...

Postgirobygget

Du har enten gått minst et år på folkehøyskole, eller så skal du gjøre det! Du synes det er veldig imponerende med band som klarer å få musikken til å rime, men ser aller mest fram til en stasjonsvogn, en hund og en aldri så liten familie.

Ja, jeg har gått på folkehøgskole...

Vet ikke om jeg blir så imponert over band som får musikken til å rime.

Men jeg har hund da.. og varebil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ut som...

deLillos

Du drikker rødvin til vegetarmat, koser med (den eventuelle) kjæresten og liker musikk og sånn. Du blir sjarmert av han eller henne som trekker fram gitaren og drømmer om/tilbake din/til din runde på Universitet mens du undrer deg på hvorfor du ikke har noen kjæreste.

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

deLillos

Du drikker rødvin til vegetarmat, koser med (den eventuelle) kjæresten og liker musikk og sånn. Du blir sjarmert av han eller henne som trekker fram gitaren og drømmer om/tilbake din/til din runde på Universitet mens du undrer deg på hvorfor du ikke har noen kjæreste.

:lol:

Hmm, er jo gift da,ellers så skulle det stemme bittelitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ut som...

Postgirobygget

Du har enten gått minst et år på folkehøyskole, eller så skal du gjøre det! Du synes det er veldig imponerende med band som klarer å få musikken til å rime, men ser aller mest fram til en stasjonsvogn, en hund og en aldri så liten familie.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...