Gå til innhold

seksuell debut


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg var 14 år, ganske ung men angrer ikke. Er ikke samen med han samme typen nå, men vi var samen i to år etterpå, og er fremdeles vener:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Anonymous
lurer på hva som er "normalt" når man skal debutere sexuelt?? hvor gamle var f.eks dere når dere debuterte? jeg er 16 år' date=' og føler meg som en gammal jomfru...[/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du er IKKE gammel jomfru når du er 16 år! Jeg mener egentlig at en bør vente med å ha sex til man er sammen med noen en kan tenke seg å få barn med, og til man er gammel nok til å få barn. Det kan faktisk bli konsekvensen av å ligge med noen, om man bruker prevensjon eller ikke. Dessuten mener jeg at sex er det mest intime du kan dele med noen. Det ideelle er, mener jeg, å dele dette med bare en person - hele livet.

Smil, som nok er litt gammeldags :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg debuterte 17 år gammel.

Vil vel si at jeg hadde sex før den tid, men altså ikke samleie.

Han jeg hadde mitt første samleie med, er jeg nå gift med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15 år, og som Thea skriver; Forelska og lettlurt!

Angrer, men det er vel noe veldig mange gjør på den første? Hadde jeg ikke gjort det da ville jeg jo vært en erfaring fattigere, ikke sant? Når jeg i dag ser på f.eks. min 16-årige svigerinne så skjønner jeg jo at 15 år er litt vel tidlig selv om jeg følte meg kjempevoksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er enda ei lettlurt ei..

Foreløpig angrer jeg kun på en ting.. og det var den gangen da jeg var 16.

Litt vett hadde vært en fin ting den gangen :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex- 16 år.

Samleie- akkurat fyllt 17.

Angrer ikke!

...men vet utmerket godt at det kan bli barn av sex til tross for prevensjon som liksom skal være 99,7% sikker!....

Nå er jeg 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 19, ung og dum og en smule lettlurt ? Angra som en hund. Var ikke flott i det hele tatt....:(

Altså,- sex er en ting man bør vente med til man blir klar for det! Ikke tenk på at "nå er jeg 16,- jaggu påtide med et shag!". Jeg hadde flere venninner som debuterte leeenge før meg. Jeg følte ikke no press av den grunn i hvertfall

Det viktigste er at man føler at tiden er inne. Det er ikke vits å debutere bare fordi vennene dine har debutert.

Ta den tiden du trenger :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg visste om dette forumet da jeg var 15-16.(hvis det fantes for 4 år siden)

Da vil jeg tro jeg hadde lært av folk her, og ikke av den erfaringen jeg gjerne skulle vært foruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat.

Hadde jeg kanskje vært bittelitt mer opplyst, så hadde jeg nok venta lenger.

Var ikke klar overhodet.. det plager meg mye.

Men ikke mye å gjøre med det, har ihvertfall lært. Bitter erfaring, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg var 20 aar. Grunnen til at jeg venta sa lenge er at jeg var livredd for aa bli gravid, og at det sklulle odelegge alle mine planer om utdannelse og alt jeg ville her i livet. Kjempe glad jeg venta sapass lenge!!!!! (Er naa 27 aar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 14 år. Debuterte med en som var 15.

Det var ikke i fylla, og vi kjente hverandre godt.

Han var veldig kjærlig, og jeg var så usikker. Angrer på det i dag, og DET var kjepevondt.

Gikk på samme skole.

Nå er jeg 26 og han 27 år.

Snakker med han av og til. Han har to barn og samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17 år første gang jeg hadde sex. Hadde akkurat fått meg type, og vi gjorde det i fylla. Ikke særlig romantisk første gangen nei... :lol:

Vent til du er klar for det, ingen grunn til å være flau av at du er jomfru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...