Gå til innhold

seksuell debut


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Her kommer det en som trekker opp gjennomsnittet ganske betraktelig: jeg var 24 år første gangen jeg hadde sex!

Grunnen er vel kort og godt at ingen andre gutter hadde klart å sette igang de rette følelsene hos meg. Er fortsatt sammen med min kjære, og vi venter vårt første barn i juli.

Ingen bør stresse med å kvitte seg med jomfrudommen, det beste er å vente til man VET at det vil være riktig, enten det skjer når en er 16 eller 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg er og 16 år og jomfru. Begynner å føle at "time is running out"! Grunnen til at jeg er jomfru enda er at jeg aldri ville ha debutert i fylla og ikke har hatt kjæreste. Jeg bor på en ganske liten plass, og det er liksom ingen jeg kunne ha tenkt meg å vært sammen med... Nå er jeg redd at jeg kommer til å være singel og jomfru til jeg flytter til en annen plass i 19-20 årsalderen........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mymlen

Jeg var 16,5 år første gangen.Angrer ikke på hvem jeg gjorde det med, men at jeg ikke ventet til jeg var eldre...... Det ble slutt med han jeg var sammen med et par mnd senere.

En liten advarsel... om du ligger med gutter før du er "voksen nok", og i tillegg har litt dårlig selvtillit, er det veldig lett for å hoppe i seng med gutter i fylla o.l.

Dette er litt kjedelig, det hjelper ikke på selvtilliten, og man ender opp med dårlig rykte....og det er det vanskelig å bli kvitt!!!!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Var 15 1/2. Vi hadde "rota" mye før det Har ikke hatt sex etter det, nærmer meg nå 17. Vi var bare gode venner, men jeg angrer ikke livevel. Men nå vet jeg at det handler ikke bare om sex, det er viktig å ha en du er veldig glad i. Det ønsker jeg meg:)))

Du er ikke gammel jomfru når du er 16.

Har hør at 1/3 har sex før fylte 17, 1/3 mellom 17 og 18, 1/3 etter fylte 18. 10% har ikke sex i det hele tatt. forskjellen mellom jenter og gutter er ikke så stor som den var før. Du tror kanskje du er den "eneste" som ikke har debutert, dette er garantert bare noe du har følelsen av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Var 22 år jeg....... følte jeg "måtte"...... det ble helt feil......... noe jeg fortsatt "betaler for" idag - 15 år etter.

Har ingen fast kjæreste - tør ikke. De forholdene jeg har hatt har tatt slutt p.g.a. min seksuelle utilstrekkelighet ..... jeg er livredd....ikke for sex, men for selve samleiet...

Hilsen Unormal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg debuterte to måneder før jeg fylte 21. Da hadde jeg vært sammen med en gutt i en måned. Jeg angrer ikke på at jeg ventet til jeg fant en gutt jeg følte meg trygg på.

Nå er jeg 27 og forlovet med min sjette sexpartner, som jeg er storfornøyd med! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 14.

Angrer fremdeles ikke ti år senere.

Ikke fordi det var en "fin" opplevelse, for det var det ikke. Men fordi jeg gjorde det av egen fri vilje og av ren nyskjerrighet.

Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg var 15 år. Helt underbart! Jeg var kjempeforelsket og hade kjempelyst på ham. 15 år var IKKE for tidlig for meg. Jeg er nå 27 år og har hatt 11 sexpartnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 18,5, og syntes ikkje det var å "vente lenge". Ikkje gå rundt å tenk på kva som er "normal" debutalder, det spelar jo inga rolle kva andre har gjort?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min seksuelle debut skjedde da jeg var

16,5 år.

Jeg hadde vært sammen med gutten i ca.

4 måneder og det føltes veldig riktig for oss begge, der og da.

Må legge til at jeg fremdeles ikke angrer. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg var nesten 19 år da jeg debuterte, og det synes jeg var litt i seneste laget.

Men jeg har tatt igjen det jeg har gått glipp av for å si det sånn.

og en type jeg var sammen med var 21 år før han kunne kalle seg ikke jomfru.

Da var jeg 20 år, og han hadde ønsket at jeg hadde vært jomfru da jeg møtte ham sa han.

Men ærlig talt, er ikke det litt for mye å forlange da, eller tar jeg helt feil?

Meninger mottas med stor takk!

Jeg håper dere synes han var urimelig...

anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Jeg er 15 år,blir 16 år dette året og har ikke sex..Jeg har aldri følt noe press og jeg skal vente til jeg er klar..!Enten jeg er 16 eller 20 år..Dessuten skal det være med en jeg er svært glad i og som jeg stoler 100 % prosent på..

icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei du på 15 år, du har litt å lære her i livet, det er meget sjeldent du møter en mann du kan stole hundre prosent på, og selv om du er svært glad i ham, så vil jeg råde deg til å ikke være naiv her i livet, det kan fort hende at man blir skuffet.

Sier dette bare for å advare deg, og at ikke alt blir som man håper på her i livet, men jeg ønsker deg lykke til.

anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste anonym:

hva i alle dager er det for slags "råd" til en 15-åring?

Mistenksom og skeptisk blir man da fort nok, om det ikke tres nedover ørene på deg før du i det hele tatt har gjort et forsøk selv!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært sammen med 3 herlige gutter jeg, alle har jeg stolt 100% på, ingen av dem har gitt meg grunn til noe annet! Mitt unntrykk er at det er mange flere av disse guttene enn av "skuffelser" der ute, så ingen grunn til å se så negativt på det!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mellom 16 og 17. Både kjæresten min og jeg var jomfruer, og vi prata mye om det på forhånd. Når det skjedde var det ingen impulshandling. Vi var forberdt, kjærestem min hadde kjøpt kondomer og det ble fint.

Ambefaler deg å vente til du har en kjæreste. Tenk gjennom hva dere vil og hvordan. Gjør det spesiellt! Ikka la det bli en tilfeldig.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei. det er meg som spurte om spørsmålet til denne diskusjonen - og nå når jeg har lest igjennom svarene virker alle utrolig unge da de debuterte. De fleste var jo 15-16 år. det får meg til å føle meg enda mer sen... men takk for fine tips og ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

heisann!

ville bare si deg noe - noe de fleste andre har nevnt her, men en god ting kan ikke sies for ofte!

Du bør absolutt vente til du er helt klar for det. Nå vet ikke jeg om du er det - for det sa du ingenting om.

Jeg er 17 år, har kjæreste og vi har sex, men ikke samleie - ennå. Dvs at jeg fortsatt kaller meg jomfru, men at vi har sex, hvis du skjønner. Jeg kommer til å vente med det til jeg er klar. Kjæresten min er innstilt på å vente til jeg er helt klar, så derfor lar jeg han vente.

Don't jump into something you're not ready for baby!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...