Gå til innhold

Drømmer om å ha sex med venninne


månestrålee

Anbefalte innlegg

Hmm...skjønner! Men... :( Hva svarte egentli denne venninnen tilbake når han sa han kunne tenke seg sex. Var hun avvisende tilbake eller?

Uansett så synes jeg i alle fall kjæresten din bør avbryte ALL kontakt med henne...det er det minste han kan gjøre for deg:)

Punish him ;)

Ja, han bør vel det, men det er ikke sikkert han tenker bedre tanker av den grunn. Det er jo ikke hun som prøver seg, men han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Betty89
Ja, han bør vel det, men det er ikke sikkert han tenker bedre tanker av den grunn. Det er jo ikke hun som prøver seg, men han.

Jeg vet! Har egentlig ingen gode tips til TS her nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke å kutte kontakten. Hun er en del av altfor mye.

Hmm, du får vel bare leve med at han drømmer om å ha sex med henne da. Nytter jo ikke å gjøre noe med det annet enn å gjøre det slutt, men du er kanskje ikke klar for det.

Kanskje det går over også, for han. Ikke sikkert det er så spennende nå når du vet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet denne andre kvinnen at din kjæreste er kåt på henne og gjerne hadde feid over henne om ikke du sto i veien,brutalt sagt. Så du og hun kan gå ut i fra at det er henne han runker etter og henne han knuller når dere har lyset av.

solid kompliment til henne og pluss i boken og selvtillit i taket og det eksagt motsatte til deg.

For en flott kjæreste du har som virkelig viser omverden hva han synes om deg :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ville du sagt om du fant ut at kjæresten din hadde fortalt en venninne at han hadde drømt om å ha sex med henne? Og at han trodde noe slikt ville skjedd om han hadde vært singel?

Altså alle har jo fantasier men gud så dum person som sier noe sånt noe.. altså er du ett forhold så skal du forholde deg til den personen du er i forholdet med. ikke si sånt tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså, for min del må han jo drømme om hvem han vil. Men det er forskjell på det, og å gjøre noe med det/fortelle det til jenta i drømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor du lurer en gang, Månestråle. Det er jo så totalt uakseptabelt, det han har gjort. Smakløst. Men hvis du ikke vil ha en bedre mann, så må du jo gjerne beholde han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi har snakket mye sammen om det nå. Og jeg velger å tro på at det ikke betydde noe for ham. Min fine kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå treger han ja, når han så hvor oppgitt du ble!

Du velger å tro han ikke mente noe med det, tror du vet inderst inne at han mente noe...

Trist :(:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...