Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: så moro at det er så mange av dere som trener på samme sted :jepp:

Heldigvis!?! virker det som om jeg har "mitt" trengingstudio for meg selv.. Er nok litt av et syn der jeg står og peser og svetter :)

Har allerede vært på en trening den uka her og i dag er det påan igjen. Selvom jeg har fått vannblemmer på hendene av for mye roing sist gang :hoho:

Det skal sies er litt skuffet over meg selv den siste tiden... Det har nemlig bare blitt 3 treninger i uka i gjennomsnitt... Ønskelig er jo 4-5. Men nobodys perfect :gjeiper:

Stå på Hottie Brides :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jeg foreslår at dere lager t-skjorter med nicket deres bakpå, sånn som fotballdrakter. :fnise:

Jeg er med på ideen! T-skjorte med nick bakpå er en fantastisk ide! :jepp:

(cafepress er stas, men dyrt i sending og toll... Har brent meg på det før!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: så moro at det er så mange av dere som trener på samme sted :jepp:

Heldigvis!?! virker det som om jeg har "mitt" trengingstudio for meg selv.. Er nok litt av et syn der jeg står og peser og svetter :)

Har allerede vært på en trening den uka her og i dag er det påan igjen. Selvom jeg har fått vannblemmer på hendene av for mye roing sist gang :hoho:

Det skal sies er litt skuffet over meg selv den siste tiden... Det har nemlig bare blitt 3 treninger i uka i gjennomsnitt... Ønskelig er jo 4-5. Men nobodys perfect :gjeiper:

Stå på Hottie Brides :heiajente:

Syns 3 ganger i uka er kjempebra jeg!!! Hvis jeg får til det er jeg veldig fornøyd. Flink er du! :jepp:

Jeg er med på ideen! T-skjorte med nick bakpå er en fantastisk ide! :jepp:

(cafepress er stas, men dyrt i sending og toll... Har brent meg på det før!)

Så bra noen likte idéen min! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns 3 ganger i uka er kjempebra jeg!!! Hvis jeg får til det er jeg veldig fornøyd. Flink er du! :jepp:

Så bra noen likte idéen min! :lol:

Jeg er helt enig!! :klappe: MaiL er flink! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten... å sende PM med tlf.nr og sende hverandre sms etter trening hadde helt klart vært billigere! Men ikke like morsomt!!!! ;)

JA TIL T-SKJORTER MED NICK

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :flau: kjenner jeg faktisk fikk litt ekstra motivasjon til å ta i ekstra på treningen i dag ;)

Forresten så finnes det vel kanskje billigere steder for dere å bestille t skjorter med trykk på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg overgått meg selv i ferden mot å bli hottie bride! I formiddag kjeda jeg meg, så da stakk jeg likegodt på treningssenteret en tur! Nå i kveld fikk jeg plutselig veldig lyst på noe snacks foran tven, men så tok jeg en time med Wii Fit istedet! :jepp:

Åssen går det med dere andre..? Får dere trent noe eller går dere bare og skuler på hverandre? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
I dag har jeg overgått meg selv i ferden mot å bli hottie bride! I formiddag kjeda jeg meg, så da stakk jeg likegodt på treningssenteret en tur! Nå i kveld fikk jeg plutselig veldig lyst på noe snacks foran tven, men så tok jeg en time med Wii Fit istedet! :jepp:

Åssen går det med dere andre..? Får dere trent noe eller går dere bare og skuler på hverandre? :fnise:

Så flink du har vært Mazilla!! :klappe:

Jeg føler jeg har spist snop for oss begge (og resten av hottie bride gjengen) i dag, så jeg kan ikke skryte på meg noe....

I morgen derimot, da er det tid for trening (og skuling.... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke trent en dritt hele uka... Bare sittet foran PCen... Men neste uke!! :jepp: Da kommer jeg sterkere tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dropper spinning i dag, for jeg kjenner godt i beina at jeg trente i går. Det er vel greit? Jeg innbiller meg ihvertfall det! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I morgen blir det Styrke 45 på Domus kl 11.00! :hoppe: Ikke trent på en stund, har vært bortreist. Nu er jej rastløs!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uke har jeg vært flink!!

Mandag: 45min med kondis (i sal) og 15 min mage rygg

Onsdag: Pulsstep

Lørdag: Step/Styrke

Søndag: Rask gange i terreng, 9km.

Virkelig flink syns nå jeg da :)

:trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene: :trene:

Endret av zilje_k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flinke hotties her! :tommelopp:

Ble litt lite trening på meg forrige uke, men i kveld skal jeg på en time middels puls. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...