Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009


cypress

Anbefalte innlegg

Jeg vil også være med å bli superhottie til høsten 2009!! :sexy:

jeg kan jo starte mitt inntog i denne boken med å fortelle at jeg har vært flink og trent 1 time aerobic i dag (pisket meg selv noe grusomt der, så fikk virkelig utbytte av timen! :jepp:) + at jeg trente 1t swing like etterpå med forloveden... Her skal vi nemlig ikke bare se bra ut i bryllupet, men også svinge rockefoten! :Nikke:

Må bare :klappe: for Cypress og bryllupsTwisted - flinke dere er!!

Jeg har det litt sånn som deg, bortsett fra at jeg må gjøre unna treninga rett etter jobb og ikke dra hjem til sofaen først... Da blir jeg bare værende der.... :sjenert:

Er samme type selv... litt slitsomt egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde budsjettert med å ikke trene i dag, i og med vi skulle ut til Kolbotn. Men så tenkte jeg hardt på Project Hottie Bride og pisket meg selv ut på powerwalking i Ekebergåsen. :hoppe:

Ganske selvtilfreds nå altså! :jepp:

Godt å se at Project Hottie Bride er til inspirasjon!! Veldig bra Twisted!! Stolt av deg!!

Og klapp på skulderen til Miss Shorty som også trente i går!!

Jeg er støøøøl i dag jeg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med å bli superhottie til høsten 2009!! :sexy:

jeg kan jo starte mitt inntog i denne boken med å fortelle at jeg har vært flink og trent 1 time aerobic i dag (pisket meg selv noe grusomt der, så fikk virkelig utbytte av timen! :jepp:) + at jeg trente 1t swing like etterpå med forloveden... Her skal vi nemlig ikke bare se bra ut i bryllupet, men også svinge rockefoten! :Nikke:

Må bare :klappe: for Cypress og bryllupsTwisted - flinke dere er!!

Er samme type selv... litt slitsomt egentlig...

:velkommen: skal du være!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skikkelig støl i magen i går etter mage/rygg treninga på mandag :Nikke: Men jeg tror kansjse det har noe med at jeg ble syk også... man blir jo ekstra støl da :sukk:

Kjenner jeg er øm i magen i dag også så.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å være med i den tøffe treningsklubben deres :sjenert:

Til opplysning så trener jeg alt fra 2-5 ganger i uka og det går mest i styrketrening (og litt kondis) Har vel trent slik i noen år allerede :) Men tenkte det kunne være lurt å kjøre ennå mere oppstramming etterhvert som den store dagen nærmer seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å være med i den tøffe treningsklubben deres :sjenert:

Til opplysning så trener jeg alt fra 2-5 ganger i uka og det går mest i styrketrening (og litt kondis) Har vel trent slik i noen år allerede :) Men tenkte det kunne være lurt å kjøre ennå mere oppstramming etterhvert som den store dagen nærmer seg ;)

Klart du kan være med!! :jepp:

Du som allerede er så flink får være til inspirasjon for oss andre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, har lagt linken til i signaturen min også :) Skal forøvrig trene etter jobb i dag, flere som skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Så bra, har lagt linken til i signaturen min også :) Skal forøvrig trene etter jobb i dag, flere som skal?

Jepp! :trene:

Skal på step-time nå etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i dag skal jeg pleie støle muskler... Tror de ble litt sjokkskadet av å bli beveget på i går faktisk!! :fnise: Men jeg har meldt meg på spinning i morgen, så uka er ikke over enda!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er! :)

I dag har jeg trent styrke og step.

Jeg føler jeg er ganske god til å utnytte "hverdagstreningen" også. Jeg går et godt stykke til og fra buss/tog, og jeg tar alltid trappene, selv om det finnes heis. (Blir litt trening det når jeg har klasserom i 5. etasje.) :sengekos: kan jo også sees på som morsom trening. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir ikke trening på meg i kveld, for skal på konsert! :hoppe:

Men jeg tok bevisst trappene i dag (8. etasje og 5. etasje) på sykehuset hvor vi hadde undervisning... puh... bør få stram rumpe nå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

:klappe:

Så flink du har vært cypress!!

(Jeg er som kjent ikke noen flink hottie bride denne uka, mer pleie kroppen bride... Men jeg velger fortsatt bevisst hva jeg putter i kjeften da, så da twistbollene ble sendt rundt i evigheter i dag sendte jeg dem like godt videre gang på gang! For en sjokoholiker er det faktisk ganske bra!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen ;):klappe:

Er det tid for trening i helgen da?

Jeg skal kjøre en økt med mest kondisjon og litt styrke på ben,armer, mage og rygg i dag etter jobb. Og en økt igjen på søndag tenker jeg... Jeg trener stortsett alltid rett etter jobb i ukedagene, blir bare til at jeg blir igjen hjemme om jeg drar hjem først :gjeiper:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Må prøve å få til en liten økt etter jobb i dag, fredags- og helgefølelsen blir alltid så mye bedre hvis man får trent litt først :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...