Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009


cypress

Anbefalte innlegg

Snart er det bryllup, og da må man ta seg ut. :jepp: Og for å ta seg ut, må alt overflødig fett og kvaps bort! For min del er målet DEFINERTE fine armer, og de skal på plass FØR mai 2009!!!

Bare å henge seg på, jenter!! :hoppe:

De heiteste brudene i 2009 ligger an til å bli:

Cypress

bryllupsTwisted

Mazilla

dinedama

Miss Shorty

zilje_k

muffin

ansjoni

TuttaV

MaiL

Trudeluttan

(det er plass til flere!!!) :klemmer:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og som jeg presiserte i dinedamas dagbok, vi skal ikke bare være flotte bruder, men også flotte koner! Så dette er, for min del, første mål: Snasen brud! Andre mål: Fortsatt snasen kone!! :hoppe:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som jeg presiserte i dinedamas dagbok, vi skal ikke bare være flotte bruder, men også flotte koner! Så dette er, for min del, første mål: Snasen brud! Andre mål: Fortsatt snasen kone!! :hoppe:

:strix:

Godt sagt!! Jeg er med på den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg meldt meg på timer på Sats for denne uke:

tirsdag: Høypuls 30 og styrke 30

torsdag: spinning

Og så sykler jeg jo til jobben hver dag (at det bare er 5 minutter hver vei er ikke så viktig vel...) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at du faktisk sykler, cypress! :)

I morgen skal jeg trene styrke!

Torsdag blir det en runde med pilates. (Heter Rygg og Rytme, er på Domus Athletica og anbefales for de som ikke rakk å melde seg på pilateskurs for dette semesteret. Er så mye pilateselementer, at jeg bare kaller det pilates)

Trente step for første gang i går, og er stiv i leggene. Da har jeg muskler der og! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jeg slenger meg på! :hoppe:

Jeg har ikke like lang tid på meg, men jeg er jo ganske hot allerede. :wink: Men kan jo alltids bli litt hottere. :lol:

Jeg har trent en time middels puls i dag. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir bra!! Må få stramma opp litt! Og i tillegg er jeg sammen med en som er treningsinstruktør! Så får litt dårlig samvittighet de dagene jeg ikke orker å trene.. hehe.. Må nok skjerpe meg litt :sjenert: Var på kondis 45 i dag da :) Delig etter man har trent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen alle hottie brides to be! :jepp:

Nå bærer det avsted på spinning her! Kickstart på dagen, det blir deilig! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hallo!

Her er jeg også! Utrolig mye som kan skje hvis man ikke er pålogget her på et halvt døgn!!

Det blir nok ingen trening på meg i dag, skal ut og snakke med kokken angående meny for bryllupet, men jeg kommer absolutt sterkere tilbake i morgen!

Ha en fin dag Hottie brides!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å glemme å ta med treningstøy i dag tidlig, men tok meg heldigvis i det, så kl 17 skal jeg på trening!! Helt alene til og meg! Skulle egentlig ha med en venninne, men hun sviktet. Da føler jeg meg nesten ekstra flink! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
God morgen alle hottie brides to be! :jepp:

Nå bærer det avsted på spinning her! Kickstart på dagen, det blir deilig! :trene:

Blir alltid så imponert når noen trener på morgenen, respekt altså!!

:)

Ingen trening på meg i dag, trente halvannen time i går, så har ikke så dårlig samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...