cypress Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #141 Del Skrevet 29. oktober 2008 Eller disse: Soon to be..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. oktober 2008 #142 Del Skrevet 29. oktober 2008 De har masse tøft på cafepress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. oktober 2008 #143 Del Skrevet 29. oktober 2008 Denne var jo litt søt Helt klart uniformspotensiale i den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 29. oktober 2008 #144 Del Skrevet 29. oktober 2008 så moro at det er så mange av dere som trener på samme sted Heldigvis!?! virker det som om jeg har "mitt" trengingstudio for meg selv.. Er nok litt av et syn der jeg står og peser og svetter Har allerede vært på en trening den uka her og i dag er det påan igjen. Selvom jeg har fått vannblemmer på hendene av for mye roing sist gang Det skal sies er litt skuffet over meg selv den siste tiden... Det har nemlig bare blitt 3 treninger i uka i gjennomsnitt... Ønskelig er jo 4-5. Men nobodys perfect :gjeiper: Stå på Hottie Brides Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. oktober 2008 #145 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg foreslår at dere lager t-skjorter med nicket deres bakpå, sånn som fotballdrakter. Jeg er med på ideen! T-skjorte med nick bakpå er en fantastisk ide! (cafepress er stas, men dyrt i sending og toll... Har brent meg på det før!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. oktober 2008 #146 Del Skrevet 29. oktober 2008 så moro at det er så mange av dere som trener på samme sted Heldigvis!?! virker det som om jeg har "mitt" trengingstudio for meg selv.. Er nok litt av et syn der jeg står og peser og svetter Har allerede vært på en trening den uka her og i dag er det påan igjen. Selvom jeg har fått vannblemmer på hendene av for mye roing sist gang Det skal sies er litt skuffet over meg selv den siste tiden... Det har nemlig bare blitt 3 treninger i uka i gjennomsnitt... Ønskelig er jo 4-5. Men nobodys perfect :gjeiper: Stå på Hottie Brides Syns 3 ganger i uka er kjempebra jeg!!! Hvis jeg får til det er jeg veldig fornøyd. Flink er du! Jeg er med på ideen! T-skjorte med nick bakpå er en fantastisk ide! (cafepress er stas, men dyrt i sending og toll... Har brent meg på det før!) Så bra noen likte idéen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. oktober 2008 #147 Del Skrevet 29. oktober 2008 Syns 3 ganger i uka er kjempebra jeg!!! Hvis jeg får til det er jeg veldig fornøyd. Flink er du! Så bra noen likte idéen min! Jeg er helt enig!! MaiL er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. oktober 2008 #148 Del Skrevet 29. oktober 2008 Forresten... å sende PM med tlf.nr og sende hverandre sms etter trening hadde helt klart vært billigere! Men ikke like morsomt!!!! JA TIL T-SKJORTER MED NICK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 29. oktober 2008 #149 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tusen takk jenter kjenner jeg faktisk fikk litt ekstra motivasjon til å ta i ekstra på treningen i dag Forresten så finnes det vel kanskje billigere steder for dere å bestille t skjorter med trykk på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. oktober 2008 #150 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei jenter! Hva med denne leverandøren Billig, man kan velge motiv og farge etter eget ønske, og vi kan skrive nick på begge sider?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2008 #151 Del Skrevet 31. oktober 2008 I dag har jeg overgått meg selv i ferden mot å bli hottie bride! I formiddag kjeda jeg meg, så da stakk jeg likegodt på treningssenteret en tur! Nå i kveld fikk jeg plutselig veldig lyst på noe snacks foran tven, men så tok jeg en time med Wii Fit istedet! Åssen går det med dere andre..? Får dere trent noe eller går dere bare og skuler på hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. oktober 2008 #152 Del Skrevet 31. oktober 2008 I dag har jeg overgått meg selv i ferden mot å bli hottie bride! I formiddag kjeda jeg meg, så da stakk jeg likegodt på treningssenteret en tur! Nå i kveld fikk jeg plutselig veldig lyst på noe snacks foran tven, men så tok jeg en time med Wii Fit istedet! Åssen går det med dere andre..? Får dere trent noe eller går dere bare og skuler på hverandre? Så flink du har vært Mazilla!! Jeg føler jeg har spist snop for oss begge (og resten av hottie bride gjengen) i dag, så jeg kan ikke skryte på meg noe.... I morgen derimot, da er det tid for trening (og skuling.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #153 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har ikke trent en dritt hele uka... Bare sittet foran PCen... Men neste uke!! Da kommer jeg sterkere tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. november 2008 #154 Del Skrevet 1. november 2008 Dropper spinning i dag, for jeg kjenner godt i beina at jeg trente i går. Det er vel greit? Jeg innbiller meg ihvertfall det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. november 2008 #155 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg har også vært sløv, men tells vel litt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. november 2008 #156 Del Skrevet 1. november 2008 Såklart! Om ikke annet så kan det jo gi en fin glød i huden..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. november 2008 #157 Del Skrevet 2. november 2008 En lettere rosa glød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. november 2008 #158 Del Skrevet 2. november 2008 I morgen blir det Styrke 45 på Domus kl 11.00! Ikke trent på en stund, har vært bortreist. Nu er jej rastløs!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 2. november 2008 #159 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Denne uke har jeg vært flink!! Mandag: 45min med kondis (i sal) og 15 min mage rygg Onsdag: Pulsstep Lørdag: Step/Styrke Søndag: Rask gange i terreng, 9km. Virkelig flink syns nå jeg da :trene: :trene: :trene: :trene: :trene: Endret 2. november 2008 av zilje_k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. november 2008 #160 Del Skrevet 3. november 2008 Mange flinke hotties her! Ble litt lite trening på meg forrige uke, men i kveld skal jeg på en time middels puls. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå