Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Gjest Ansjoni
Kult! Hva skal du trene? Håper det går bra :jepp:

Jeg tar det litt pent og går bare i studio, så slipper jeg å tusle ut midt i en time med halen mellom beina, hvis det skulle vise seg å ikke gå så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært så aktiv her inne (eller på treningsfronten, hehe) siden jeg "meldte meg inn" her, men skal gå tur med kjære i dag og trene med en venninne onsdag, så nå får jeg håpe jeg kommer ordentlig i gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, vet du hva jeg klarte... i garderoben vred jeg nakken sånn teit, sånn at jeg ble litt stiv. Men jeg gikk inn i salen og trente Step 1 som bare det. Gikk bra. Før styrketimen sa jeg i fra til instruktøren at jeg kanskje måtte gå etterhvert pga nakken, og det var helt greit. MEN, det var ikke nakken som sa i fra, det var magen! Plutselig måtte jeg skikkelig på do. Hva er det for noe??? Fryktelig irriterende å få vondt i magen midt i en treningsøkt. Og da stresset jeg litt, så ble nakken verre. :klø: Jeg var faktisk på Styrke 45 i 30 min ca. Så det ble Step 1 og Styrke 30 i dag ;)

Jeg må prøve Flow :jepp:

Ikke morro med hverken nakkevondt eller magevondt, men kjempebra du fikk trent så mye som du gjorde! :klappe: Mye bedre enn ingenting! :Nikke:

Er så ekkel følelse det der, når man må på do mens man er på time... :forvirret:

Forresten, TuttaV: Er det sånn at det er Danseaerobic og Aerobic 2 annenhver lørdag? Ser sånn ut på timeplanen... Så hvis jeg vil gjøre som deg, yoga og dans rett etter hverandre (som hørtes skikkelig digg ut), så må jeg gå lørdag om to uker? :)

Jeg så at du hadde fått svar av bryllupsTwisted også ang. lørdagene, og det er som hun sier, ingen spesiell fordeling... Men jeg vet at neste gang skal ikke Elen ha time, så da blir det aerobic etterpå. Elen er jo superflink, og alle hennes timer er jo veldig populære, men hun Emma som hun roterer med har jeg også veldig sansen for!! Emma skal ha Aerobic 1 i morra kl 18, den har jeg tenkt meg på :) Den er litt sånn danseinspirert, så jeg liker hennes aerobictimer veldig godt!

Jeg innså jo forresten nå at vi faktisk kan støte på hverandre på Domus :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innså jo forresten nå at vi faktisk kan støte på hverandre på Domus :fnise:

Ja :fnise: Er så mange av hottiebridene som trener der, at jeg går rundt og skuler på alle og mistenker den og den for å være den og den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Ja :fnise: Er så mange av hottiebridene som trener der, at jeg går rundt og skuler på alle og mistenker den og den for å være den og den :ler:

Jeg også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Kanskje vi må lage et hemmelig tegn som vi kan gå rundt og gjøre.... Så hvis noen reagerer positivt, så er det en av oss??

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
Kanskje vi må lage et hemmelig tegn som vi kan gå rundt og gjøre.... Så hvis noen reagerer positivt, så er det en av oss??

Ja! Det er jeg helt for altså. Hottie bridenes eget hemmelige kodespråk :hoppe: Kan vi ikke finne på noe sånn litt frekt og på kanten :lur:?

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvor jeg leste det, kanskje det var her inne på KG... Det var en som sa noe om det å "sprekke", h*n sammenlignet det med en åpnet buksesmekk. Hvis du går bortover veien og du oppdager at smekken er åpen, så hyler og skriker du ikke og tar av det hele buksa. Nei, du drar den diskret opp igjen, og går videre. Så, hvis man har slike helger som du har hatt, så er det jo ikke sånn du fortsetter i fire uker til, nei du går tilbake til regimet ditt som om ingenting har hendt. Så er alle glade. :hoppe: Dessuten skader det ikke, det er sunt for sjela. :jepp:

Kanskje det var du som sa det? :klø: Vel, i såfall har du fått den i retur :ler:

Etter denne tankemåten har jeg gått rundt med åpen buksesmekk hele helgen... Men når man er på ferie, er det lov!!! :jepp:

Er det ingen som trener på Sats her da? (fortrinnsvis i Oslo) Jeg vil også ha hemmelig dirty tegn med noen.... :sjenert:

Forslag til tegn: stå og grave trusa ut av rompa hvert 5. sekund?? :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag til tegn: stå og grave trusa ut av rompa hvert 5. sekund?? :sexy:

Det gjør jo jeg uansett! Er det ingen som har lagt merke til meg?????

:ironi:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt med på den ;)

- Snuble ned fra stepkassen tre ganger

- Miste gul stang i gulvet og si: oooops, ynnskyll Laaaance

- Gå i rååååååsa treningstopper

- Stønne mens man sykler stående

Evt...

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt med på den ;)

- Snuble ned fra stepkassen tre ganger

- Miste gul stang i gulvet og si: oooops, ynnskyll Laaaance

- Gå i rååååååsa treningstopper

- Stønne mens man sykler stående

Evt...

:jepp:

Nå kommer jeg jo ikke til å få trent i timene lenger når jeg går rundt å tenker på hvem som kan være hvem... :ler: Men hemmelig tegn hørtes jo snasent ut! Veldig gode eksempler fra MissShorty her ;)

Noen flere...

- løpe frem til speilet og kysse det

- ta rosa g-streng utenpå treningsbuksa

- plakat type: ankommer flyplassen - "TuttaV her"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært en utrolig dårlig hottie bride denne uka folkens, ikke et eksempel til etterfølgelse. Først ble det jo lite trening sånn generelt, og i går og i dag har det blitt masse godis og snop (årets Halloweenfest er unnagjort). Så jeg har bestemt meg for at dette får være utskeielsen jeg har fortjent etter 4 uker med regime, og så får det være på'n igjen med trening og kostholdskontroll fra og med i morgen!

Huff, denne uka er det min tur å være dårlig Hottie Bride. :flau: Greit å ta den på rundgang? ;) Ser ut som jeg bare rekker å trene én gang den uka her. Men én er bedre enn ingen. :fnise: Og så spiste jeg litt :sjokolade: i går, selv om jeg har regel på å bare spise snop i helgen. Men jeg hadde gått rundt og hatt lyst på det hele dagen, men var veldig flink og kjøpte ikke. Men da jeg kom hjem på kvelden hadde kjæresten min kjøpt sjokolade til meg, uten at jeg hadde sagt til han at jeg hadde lyst på engang. Tankeleser. ;)

Fantastisk med de hemmelige tegnene deres. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiste også sjokolade i går... :sukk: Eller, drakk den faktisk.. Kakao lagd med melkesjokolade.. Jeg prøvde å si til han godeste at det ikke var helg, men han mente kakao var lov, selv om det var midt i uka! :roll: Det er jo den samme sjokoladen likevel! Men men, svak som jeg er så ble det litt kakao på meg gitt.. Men jeg trente også altså! :jepp:

Høres gøy ut å gå på samme treningssenter med hemmelige tegn forresten! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Denne var jo litt søt :fnise:

FANTASTISK t-skjorte!!! :dåne: Den burde vi kjøpe inn som Project-klubb-uniform!!!

Jaaaaaaaa!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har truser med den teksten på også!! *må ha*

Og andre t-skjorter med teksten "My husband is a hottie!" Er vel kanskje egentlig det vi skulle gått med - men ikke før etter bryllupet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...