Disco Biscuit Skrevet 3. februar 2009 #541 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Forrige uke (uke 5): Mandag: 30min kondisjon og 30min styrke Tirsdag: 10min kondisjon og 60min styrke Torsdag: 10min kondisjon og 60min styrke Fredag: Svømming i 1,5 time. Lørdag: 30min kondisjon og 30min styrke Søndag: En times gåtur. Denne uka (uke 6): Er ihvertfall planen Mandag: 10min kondisjon og 60min styrke Tirsdag: 30min kondisjon og 30min styrke Onsdag: 10min kondisjon og 60min styrke Fredag: Kanskje svømming i dag? Eller en kondisjonsøkt/30min kondisjon og 30min styrke Søndag: 10min kondisjon og 60min styrke Merker jeg kjeder meg på trening for tiden, men jeg drar meg dit uansett... Påtide at jeg får meg nytt program tror jeg, med utelukkende løsvekter *notere bak øret* at jeg må få snakket med en treningsveileder om nytt program! EDIT: Glemte søndag som var... Endret 4. februar 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 #542 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har aldri turt å gå på timer i sal jeg, selv om jeg egentlig har lyst. Er livredd for at det skal være armhevinger der, for det klarer jeg ikke uansett hvor sterk jeg er i armene. Skjønner ikke teknikken! Dessuten er jeg redd for å ikke henge med eller at jeg ikke skal orke å fullføre... Noen som har noen tips til hva slags timer jeg kan prøve meg på eller hva jeg burde unngå? :klø: I kveld blir det spinning på meg igjen forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 #543 Del Skrevet 3. februar 2009 1 time spinning + 15 min styrke unnagjort! Og jeg har faktisk meldt meg på en time i sal i morra! :dåne: Step basis, for å lære grunnleggende steptrening. Får se om jeg tør å gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #544 Del Skrevet 3. februar 2009 Bra Mazilla!! Det blir sikkert moro å prøve noe nytt!! Step basis er sikkert en helt trygg timeå gå på. Det kommer du garantert til å både få til og orke. Når det gjelder hva slags timer du bør gå på, bør du vel egentlig finne ut av hva du liker best - timer med mye koordinasjon eller med høyt tempo. På sats deler de i hvert fall mellom de to typene trening. Jeg er for eksempel mye mer glad i timer som Høypuls enn Aerobic, fordi jeg ikke fikser trinnene på aerobicen. Jeg liker mye bedre masse hopp og sprett og enkle trinn enn å sette sammen en vanskelig dans.. Men hver sin smak!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #545 Del Skrevet 3. februar 2009 Forresten: Jeg har bare 38 treninger igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. februar 2009 #546 Del Skrevet 4. februar 2009 Frivekter er mye mer effektivt, MaiL De testet det i en eller annen sammenheng, og de som trente med frivekter hadde over 100% mer fremgang enn de som trente med apparater. Det er ganske kult! Jeg vil også gjøre noe nytt, vurderer å splitte programmet, slik at jeg trener underkropp den ene dagen og overkropp den andre dagen Du er flink, forresten! cypress og Mazzi: til dere og! I dag skal jeg ta en tur på ellipsen. Var støl i går, det nye rompeprogrammet mitt virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 4. februar 2009 #547 Del Skrevet 4. februar 2009 1 time spinning + 15 min styrke unnagjort! Og jeg har faktisk meldt meg på en time i sal i morra! :dåne: Step basis, for å lære grunnleggende steptrening. Får se om jeg tør å gå! Flinkingen Frivekter er mye mer effektivt, MaiL De testet det i en eller annen sammenheng, og de som trente med frivekter hadde over 100% mer fremgang enn de som trente med apparater. Det er ganske kult! Jeg vil også gjøre noe nytt, vurderer å splitte programmet, slik at jeg trener underkropp den ene dagen og overkropp den andre dagen Du er flink, forresten! cypress og Mazzi: til dere og! I dag skal jeg ta en tur på ellipsen. Var støl i går, det nye rompeprogrammet mitt virker Ja, det vet jeg egentlig også, at frivekter er bedre... Men jeg har bare vært litt sløv, og litt skeptisk til å nærme meg frivekt kroken (det er endel typiske bole mannfolk der ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2009 #548 Del Skrevet 4. februar 2009 Det ble ikke Step Basis, men Puls Step i dag! Og jeg gjennomførte, OG overlevde!! :hoppe: :kunnetrengtenstoltsmileyher: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. februar 2009 #549 Del Skrevet 4. februar 2009 Det ble ikke Step Basis, men Puls Step i dag! Og jeg gjennomførte, OG overlevde!! :hoppe: :kunnetrengtenstoltsmileyher: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2009 #550 Del Skrevet 4. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 5. februar 2009 #551 Del Skrevet 5. februar 2009 Bra Mazilla! Da er det håp for andre håpløse *tørikkedrapågruppetreningtimer* folk også da les: meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. februar 2009 #552 Del Skrevet 6. februar 2009 Stille her for tida! Godt jeg holder liv i boka! I dag har jeg vært på spinning etterfulgt av core. Aldri vært på core før, men jeg fikk heldigvis bevist for meg selv at jeg har både mage- og ryggmuskler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. februar 2009 #553 Del Skrevet 6. februar 2009 Så flink du er Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #554 Del Skrevet 6. februar 2009 Kjempebra Mazilla!!! Selv har jeg det sedvanlige fredagsdilemmaet: trene eller fredagspils... Har tatt med treningstøy, og er egentlig veldig klar, men er invitert med på sosial gathering med jobben.. Kan jo være med kollegene en stund, uten å drikke, og så stikke på trening etterpå.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #555 Del Skrevet 6. februar 2009 Forresten trente jeg på onsdag og har bare 37 treninger igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. februar 2009 #556 Del Skrevet 6. februar 2009 Kjempebra Mazilla!!! Selv har jeg det sedvanlige fredagsdilemmaet: trene eller fredagspils... Har tatt med treningstøy, og er egentlig veldig klar, men er invitert med på sosial gathering med jobben.. Kan jo være med kollegene en stund, uten å drikke, og så stikke på trening etterpå.. :klø: God idè Cypress Får håpe du klarer å gjennomføre den også! Forresten trente jeg på onsdag og har bare 37 treninger igjen! Flinkingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. februar 2009 #557 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er godt du holder liv i boka Mazilla! Jeg hadde mange gode intensjoner etter forrige uke som var helt fantastisk, men så kom dramatikken og forkjølelsen. Neste uke satser jeg på at jeg er frisk nok til å trene litt, om ikke annet så ihvertfall litt styrke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. februar 2009 #558 Del Skrevet 6. februar 2009 Er støl i dag siden i går, gjennomførte mitt harde regime igjen Så i dag svømte jeg, det var digg. Det er greit å gjøre, selv om man er støl syns jeg Så da ble det 4 treninger denne uken og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. februar 2009 #559 Del Skrevet 6. februar 2009 Er støl i dag siden i går, gjennomførte mitt harde regime igjen Så i dag svømte jeg, det var digg. Det er greit å gjøre, selv om man er støl syns jeg Så da ble det 4 treninger denne uken og Du er flink Shorty!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. februar 2009 #560 Del Skrevet 6. februar 2009 Dere er flinke! Jeg syns gruppetreninger/saltimer er veldig morsomt jeg! Syns det er gøy når det er mye trinn og sånn. Føler at jeg tar i mer da også. Det er helt klart treningsformen som passer meg best. Trente med apparater før, men sluntra litt unna til tider. Jeg har bare 10 treninger igjen før 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå