Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

I dag har jeg jogga og trent styrke! :hoppe:

God helg fellow hotties! :nigo:

Jeg er imponert over joggere!! Jeg har lissom ikke klart å venne meg til treningsformen. Men jeg vil gjerne! :hoppe: Så alle som jogger, ser jeg litt opp til ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er imponert over joggere!! Jeg har lissom ikke klart å venne meg til treningsformen. Men jeg vil gjerne! :hoppe: Så alle som jogger, ser jeg litt opp til ;):ler:

:ler:

Takk for det, men jeg jogger ikke så langt/lenge om gangen. Syns det er for kjedelig til det. Så jeg fortjener ikke så mye beundring. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne om det er lov jeg. Har egentlig en del kilo som skal vekk. Er ganske fornøyd hvis 20-25 kilo blir borte innen august 2009. Venter bare på at jeg skal komme meg etter keisersnittet så skal jeg tilbake i treningsstudioet igjen. Har planer om å trene 3-4 ganger i uka vekselsvis spinning, bodypump, vekttrening/kondisapparater, mor/barn-timer og pilates/bodybalance. Jeg må bare legge en timeplan for å få det til med to små unger på 2 år og nyfødt. Driver bare på med trilleturer og sunt kosthold foreløpig. Skal ringe til brodern og få tilbake ergo-sykkelen jeg lånte han mens jeg gikk gravid, så kan jeg begynne så smått på den foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå planer om å stå opp om 6 timer og gå på 1 stk Flow time (type yoga - tror det blir en ålreit start på dagen), deretter 1 stk Danseaerobic time (hun læreren her er kjempeflink! Så det gleder jeg meg veldig til!)... Vi får nå se om jeg kommer meg opp... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå planer om å stå opp om 6 timer og gå på 1 stk Flow time (type yoga - tror det blir en ålreit start på dagen), deretter 1 stk Danseaerobic time (hun læreren her er kjempeflink! Så det gleder jeg meg veldig til!)... Vi får nå se om jeg kommer meg opp... :eeeh:

Å, fortell om Flow! Var det bra? Jeg har lyst til å prøve det skjønner du.

I morgen skal jeg prøve å være "en av de" ;) De som blir igjen etter Step 1 for å ta Styrke 45... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Å, fortell om Flow! Var det bra? Jeg har lyst til å prøve det skjønner du.

I morgen skal jeg prøve å være "en av de" ;) De som blir igjen etter Step 1 for å ta Styrke 45... :ler:

Jeg har også vært på Flow - det var veldig bra trening syns jeg, ble skikkelig svett. Mye hardere enn jeg trodde på forhånd :Nikke:

Heia deg i morra, det høres ut som en bra økt :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flow er artig ja, veldig mye mer krevende enn man skulle tro. Det er visse bevegelser man går gjennom, blir litt trening av statisk styrke egentlig. Og mens man gjør alt dette er pusten veldig viktig. Så er god trening - du må prøve det! :jepp:

Jeg kom meg faktisk opp da! :Nikke:

Så hadde en herlig start på dagen med yoga og dans! :biggrin:

Hvordan gikk/går det med deg i dag MissShorty?! Ble du helt utslitt med både step og styrke etter hverandre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk/går det med deg i dag MissShorty?! Ble du helt utslitt med både step og styrke etter hverandre??

Altså, vet du hva jeg klarte... i garderoben vred jeg nakken sånn teit, sånn at jeg ble litt stiv. Men jeg gikk inn i salen og trente Step 1 som bare det. Gikk bra. Før styrketimen sa jeg i fra til instruktøren at jeg kanskje måtte gå etterhvert pga nakken, og det var helt greit. MEN, det var ikke nakken som sa i fra, det var magen! Plutselig måtte jeg skikkelig på do. Hva er det for noe??? Fryktelig irriterende å få vondt i magen midt i en treningsøkt. Og da stresset jeg litt, så ble nakken verre. :klø: Jeg var faktisk på Styrke 45 i 30 min ca. Så det ble Step 1 og Styrke 30 i dag ;)

Jeg må prøve Flow :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det er jo bedre enn ingenting Miss Shorty!

Det kan jo være kroppen lagde en sånn kombinert-reaksjon?

Jeg tenkte meg kanskje på step og styrke i dag jeg også, men viljestyrken min er ganske fraværende når kjære er hjemme i helgene. Når hun er borte trener jeg som bare det, men ellers er det dårlig.... Så da ble det bare :sengekos: isteden.... :lur:

Jeg har vært en utrolig dårlig hottie bride denne uka folkens, ikke et eksempel til etterfølgelse. Først ble det jo lite trening sånn generelt, og i går og i dag har det blitt masse godis og snop (årets Halloweenfest er unnagjort). Så jeg har bestemt meg for at dette får være utskeielsen jeg har fortjent etter 4 uker med regime, og så får det være på'n igjen med trening og kostholdskontroll fra og med i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så jeg har bestemt meg for at dette får være utskeielsen jeg har fortjent etter 4 uker med regime, og så får det være på'n igjen med trening og kostholdskontroll fra og med i morgen!

Husker ikke hvor jeg leste det, kanskje det var her inne på KG... Det var en som sa noe om det å "sprekke", h*n sammenlignet det med en åpnet buksesmekk. Hvis du går bortover veien og du oppdager at smekken er åpen, så hyler og skriker du ikke og tar av det hele buksa. Nei, du drar den diskret opp igjen, og går videre. Så, hvis man har slike helger som du har hatt, så er det jo ikke sånn du fortsetter i fire uker til, nei du går tilbake til regimet ditt som om ingenting har hendt. Så er alle glade. :hoppe: Dessuten skader det ikke, det er sunt for sjela. :jepp:

Kanskje det var du som sa det? :klø: Vel, i såfall har du fått den i retur :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Husker ikke hvor jeg leste det, kanskje det var her inne på KG... Det var en som sa noe om det å "sprekke", h*n sammenlignet det med en åpnet buksesmekk. Hvis du går bortover veien og du oppdager at smekken er åpen, så hyler og skriker du ikke og tar av det hele buksa. Nei, du drar den diskret opp igjen, og går videre. Så, hvis man har slike helger som du har hatt, så er det jo ikke sånn du fortsetter i fire uker til, nei du går tilbake til regimet ditt som om ingenting har hendt. Så er alle glade. :hoppe: Dessuten skader det ikke, det er sunt for sjela. :jepp:

Kanskje det var du som sa det? :klø: Vel, i såfall har du fått den i retur :ler:

:fnise:

Det var nok ikke jeg som sa det, men sant var det likevel! :jepp:

Og jeg er veldig enig, det er godt med en sånn helg innimellom, nå er det tilbake på den riktige stien! ;)

Trene i kveld ja!!! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, TuttaV: Er det sånn at det er Danseaerobic og Aerobic 2 annenhver lørdag? Ser sånn ut på timeplanen... Så hvis jeg vil gjøre som deg, yoga og dans rett etter hverandre (som hørtes skikkelig digg ut), så må jeg gå lørdag om to uker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hva skal du trene i kveld, Twisted? :)

Jeg tror jeg satser på Step1 med styrke på Centrum kl. 18.00. :)

Forresten, lørdagene (så du hadde spurt TuttaV) har ingen fast fordeling. Jeg pleier å spørre Elen (som har dansinga) i forkant. Men begge timene er moro, så det spiller ikke så stor rolle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg satser på Step1 med styrke på Centrum kl. 18.00. :)

Forresten, lørdagene (så du hadde spurt TuttaV) har ingen fast fordeling. Jeg pleier å spørre Elen (som har dansinga) i forkant. Men begge timene er moro, så det spiller ikke så stor rolle!

Kanskje jeg kan spørre deg.......? :sjenert: Hvis du tilfeldigvis vet det da :ler: Skal jo ikke mase på at du skal spørre for meg ;)

I dag skal jeg trene igjen også, håper beinet holder :hoppe:

Kult! Hva skal du trene? Håper det går bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...