Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Her i gården har det bare blitt 1 time Wii Fit i dag! Men i morra er jeg klar for spinning + styrke! :jepp:

Blir du sliten av å trene/leke med Wii?? Lurer på om jeg skal ønske meg en sånn til jul... En sånn maskin er ikke såååå dyrt, er det vel?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
Å, du er en av de... wow! :ler:

Jeg skal se om jeg får gjort det til søndagen ;)

Jeg var bare en av de i forrige uke da! Det er ikke sånn at jeg har det for vane... :sjenert: Men jeg lurer på om det kanskje er lurt å gjøre det til en vane, det er veldig deilig etterpå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du sliten av å trene/leke med Wii?? Lurer på om jeg skal ønske meg en sånn til jul... En sånn maskin er ikke såååå dyrt, er det vel?? :)

Kommer helt an på åssen jeg bruker den! Blir sliten hvis jeg gjør styrkeøvelser eller jogger, ikke fullt så sliten av yoga og balanseøvelser.. Det som er kjekt er at man kan se på TV samtidig som man jogger eller driver med step! :lur: I går ble det 1 time step til Top Model! :fnise: Da tenker man jo ikke på at man "trener", og det er jo tross alt bedre å gå opp og ned på Wii-boardet enn å bare ligge på sofaen! ;)

Blir nok ikke i superform av å bare bruke Wii Fit, men i tillegg til annen trening hjelper den nok til på veien mot å bli hottie bride! :jepp:

Wii'en i seg selv koster vel drøyt 2000 nå, og så må man jo ha Wii Fit i tillegg hvis man vil ha det "treningsprogrammet", og det koster ca 900!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Ingen trening på denne briden foreløpig, på grunn av det dumme, dumme beinet :sur: Men, jeg følger med på treninga deres, dere får være ekstra sporty for min skyld :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt ekstra sporty i dag morges, men hvis det var for deg Ansjoni, vil det da si at jeg ikke får all effekten av treninga? :klø:

Hva er galt med det dumme, dumme beinet forresten? :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Trening er som glede, den blir bare større hvis den deles :Nikke:

Jeg tror jeg har overbelasta det litt, fått en strekk eller noe, for det er ikke samarbeidsvillig :sur: Halter og homper rundt på ett bein ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha... Da er jo denne boka genial, for her deles det jo kjempemasse! Må jo bli übersprek på null komma niks bare av å følge med her! :hoppe:

Blir forresten litt sprek av å :hoppe: så mye rundt i de forskjellige bøkene også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha... Da er jo denne boka genial, for her deles det jo kjempemasse! Må jo bli übersprek på null komma niks bare av å følge med her! :hoppe:

Blir forresten litt sprek av å :hoppe: så mye rundt i de forskjellige bøkene også!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Mja, kjenner litt effekt. :fnise:

I går trente jeg 1 time middels puls, og skal det samme i morgen. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening er som glede, den blir bare større hvis den deles :Nikke:

Jeg tror jeg har overbelasta det litt, fått en strekk eller noe, for det er ikke samarbeidsvillig :sur: Halter og homper rundt på ett bein ;)

Huff, så forbaska irriterende! Håper ikke det varer så lenge!

Og til opplysning, fellow hotties: Røya har trent Styrke45 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Huff, så forbaska irriterende! Håper ikke det varer så lenge!

Veldig irriterende :sur: Spesielt siden jeg var inne i en så god stim! Vel, tar treningsfri denne uka, men kommer sterkere tilbake, med ny giv!

Og til opplysning, fellow hotties: Røya har trent Styrke45 i dag.

Så flink du - og alle dere andre har vært! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: litt for det forbrenner kalorier ;):hoppe: for at alle er så flinke til å trene!!

Hadde skikkelig sofa dag i går jeg... Satt meg i den når jeg kom hjem og gikk knapt utav den før jeg la meg :gjeiper:

Men i dag er det styrketrening og :husarbeid: på planen.. Viktig med :husarbeid: det forbrenner jo også :lur:

Får håpe beinet ditt blir medgjørlig igjen snart Ansjoni!

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig irriterende :sur: Spesielt siden jeg var inne i en så god stim! Vel, tar treningsfri denne uka, men kommer sterkere tilbake, med ny giv!

Kanskje vi ses da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forresten. Jeg trente Bosu 8.15 i dag tidlig. Det var mye bedre enn første gangen, for nå kunne jeg konsentrere meg om hva jeg skulle gjøre, isteden for å undre meg over hva jeg gjorde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på spinning, og svetta i dag! Og etterpå spiste jeg sushi, som vel må sies å være sunt. :jepp:

Resten av uka blir treningsfri for min del, siden jeg drar til Budapest i morgen. Det vil si, vi skal jo på spa på søndag, og ryktene sier at det er basseng der.. Kanskje jeg kan svømme litt?? Tror nok allikevel at det blir mer kos og mat og drinker enn trening denne helgen.... Jaja, neste uke er det på'n igjen... :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg må krype til korset og fortelle at jeg var en dårlig Hottie Bride i går.... Skulle på kino med mamma og så hadde vi dårlig tid, så da ble det junkfood til middag.... :flau: Men godt var det.... :sikle:

Og i dag skal jeg jobbe sent.... Hmm, denne uka blir neppe like bra om den forrige! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...