Disco Biscuit Skrevet 17. oktober 2008 #61 Del Skrevet 17. oktober 2008 Må prøve å få til en liten økt etter jobb i dag, fredags- og helgefølelsen blir alltid så mye bedre hvis man får trent litt først Det kan jeg skrive under på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #62 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke trene i helgen, men siden de har åpnet nytt senter på Solli, skal jeg kanskje innom og sjekke det ut.. Er visst "åpent hus" denne helgen også, så da skal jeg prøve å lure med meg Kjære som ikke er medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. oktober 2008 #63 Del Skrevet 17. oktober 2008 Bosu kl 7.30 i dag tidlig herved utført! Hepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 #64 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva er bosu? :klø: Skal på spinning i morra formiddag jeg. Det må til etter en lat dag på sofaen med ostepop og sjokoladepudding... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. oktober 2008 #65 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva er bosu? :klø: Skal på spinning i morra formiddag jeg. Det må til etter en lat dag på sofaen med ostepop og sjokoladepudding... En liten forklaring her: http://www.klubben.no/aspx/loginVnet.aspx?...4&__redir=1 Første gang for min del. Vanskelig, men annerledes og gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2008 #66 Del Skrevet 17. oktober 2008 Oi, det så jo litt gøy ut! Sånt har de ikke på "mitt" treningssenter.. Tror uansett ikke jeg hadde klart å koordinere armer og bein helt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. oktober 2008 #67 Del Skrevet 17. oktober 2008 Bosu kl 7.30 i dag tidlig herved utført! Hepp! Det står det respekt av!!! Selv fant jeg ut kl. 21.30 at jeg måtte røre litt på meg, så da ble det en tur opp i Ekebergåsen igjen på meg! Deilig å være ute og røre på seg! Nå må jeg rett og slett hoppe i dusjen før jeg oppdaterer meg på KG! God helg fellow hottie brides! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. oktober 2008 #68 Del Skrevet 18. oktober 2008 Må si vi er flinke! I dag har jeg jogga og trent styrke. Ikke ofte jeg trener på en lørdag! Dette har god innvirkning på meg. God helg hotties! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. oktober 2008 #69 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har også trent i dag! Var på spinning, og det viste seg at det var en tyngre time enn jeg trodde jeg hadde meldt meg på..! Men men, med hottie bride i bakhodet gikk det strålende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. oktober 2008 #70 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har også trent i dag! Var på spinning, og det viste seg at det var en tyngre time enn jeg trodde jeg hadde meldt meg på..! Men men, med hottie bride i bakhodet gikk det strålende! Ikke sant, man kan lissom ikke skrive her inne etterpå at man avbrøt en time Flinke hotties som trener og sparker hverandre i ræva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. oktober 2008 #71 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nei nettopp! "I dag var jeg på spinning i 10 minutter!" Funker liksom ikke så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #72 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nei nettopp! "I dag var jeg på spinning i 10 minutter!" Funker liksom ikke så bra! Nei, vi pusher hverandre fremover!!! I morgen skal jeg virkelig prøve å komme meg ned på nye Sats på Solli plass... Skal på middag hos noen venner som pleier å være relativt rause med vinen nå i kveld, så jeg kan ikke love noe, men... The Project motiverer selvsagt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. oktober 2008 #73 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg skal trene denne uke Muligens ikke i morgen for denne dritt influensaen sitter litt igjen enda, men jeg skal prøve meg på svømmingen ihvertfall på tirsdag I'm back in business! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. oktober 2008 #74 Del Skrevet 19. oktober 2008 Welcome back dinedama!!! Jeg har lagt inn ukas beste innsats i dag, både step og styrketime!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 20. oktober 2008 #75 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Welcome back dinedama!!! Jeg har lagt inn ukas beste innsats i dag, både step og styrketime!!! Wow, flink du er Twisted Selv ble det desverre bare med fredagstreningen i helgen, tok ganske så hardt at jeg nesten fikk lunsjen opp igjen, hehe. Var i bryllup lørdag så da trente jeg bare vaskeballen :gjeiper: ble litt mye god mat og drikke til, ergo ingen trening på søndag heller pga dårlig form.. he he. På'an igjen i dag etter jobb! Kan ikke ligge på latsiden når man skal bli Hottie Bride Endret 20. oktober 2008 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 20. oktober 2008 #76 Del Skrevet 20. oktober 2008 Så flinke dere er alle sammen Av diverse grunner ble det ikke trening med venninne torsdag og i går (farfar døde torsdag og i går var jeg egentlig bare for slapp, fy meg...). Men gikk i det minste en laaang tur med kjære på fredag Og med unntak av litt godteri på lørdag har jeg spist ganske sunt i helgen Hadde planlagt en treningstur i dag og, men det regner sidelengs her i dag, så er ikke så mye fristende å gå ut. Får satse på at jeg får med meg kjære eller en venninne, så jeg har noen til å pushe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. oktober 2008 #77 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Forståelig grunn til at du ikke har trent så mye da, _lene_ Men du kommer sterkere tilbake seinere Og sunn helg samt lang tur hjelper det altså Endret 20. oktober 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 20. oktober 2008 #78 Del Skrevet 20. oktober 2008 Welcome back dinedama!!! Jeg har lagt inn ukas beste innsats i dag, både step og styrketime!!! Å, du er en av de... wow! Jeg skal se om jeg får gjort det til søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 20. oktober 2008 #79 Del Skrevet 20. oktober 2008 I dag har jeg vært flink! Kondis 45 og mage rygg 15. Hardt, men veldig godt etter trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. oktober 2008 #80 Del Skrevet 20. oktober 2008 Her i gården har det bare blitt 1 time Wii Fit i dag! Men i morra er jeg klar for spinning + styrke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå