Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Må prøve å få til en liten økt etter jobb i dag, fredags- og helgefølelsen blir alltid så mye bedre hvis man får trent litt først :hoppe:

Det kan jeg skrive under på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke trene i helgen, men siden de har åpnet nytt senter på Solli, skal jeg kanskje innom og sjekke det ut.. Er visst "åpent hus" denne helgen også, så da skal jeg prøve å lure med meg Kjære som ikke er medlem. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er bosu? :klø:

Skal på spinning i morra formiddag jeg. Det må til etter en lat dag på sofaen med ostepop og sjokoladepudding... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det så jo litt gøy ut! Sånt har de ikke på "mitt" treningssenter.. Tror uansett ikke jeg hadde klart å koordinere armer og bein helt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Bosu kl 7.30 i dag tidlig herved utført! Hepp!

:pls:

Det står det respekt av!!!

Selv fant jeg ut kl. 21.30 at jeg måtte røre litt på meg, så da ble det en tur opp i Ekebergåsen igjen på meg! Deilig å være ute og røre på seg! Nå må jeg rett og slett hoppe i dusjen før jeg oppdaterer meg på KG!

God helg fellow hottie brides!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si vi er flinke! :jepp:

I dag har jeg jogga og trent styrke. Ikke ofte jeg trener på en lørdag! Dette har god innvirkning på meg. :)

God helg hotties!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også trent i dag! :trene:

Var på spinning, og det viste seg at det var en tyngre time enn jeg trodde jeg hadde meldt meg på..! :fnise: Men men, med hottie bride i bakhodet gikk det strålende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også trent i dag! :trene:

Var på spinning, og det viste seg at det var en tyngre time enn jeg trodde jeg hadde meldt meg på..! :fnise: Men men, med hottie bride i bakhodet gikk det strålende! :jepp:

:ler: Ikke sant, man kan lissom ikke skrive her inne etterpå at man avbrøt en time ;)

Flinke hotties som trener og sparker hverandre i ræva :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nettopp!

"I dag var jeg på spinning i 10 minutter!"

Funker liksom ikke så bra! :skratte:

:hoho:

Nei, vi pusher hverandre fremover!!!

I morgen skal jeg virkelig prøve å komme meg ned på nye Sats på Solli plass... Skal på middag hos noen venner som pleier å være relativt rause med vinen nå i kveld, så jeg kan ikke love noe, men... The Project motiverer selvsagt!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal trene denne uke :strix: Muligens ikke i morgen for denne dritt influensaen sitter litt igjen enda, men jeg skal prøve meg på svømmingen ihvertfall på tirsdag :Nikke:

I'm back in business! :trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Welcome back dinedama!!!

Jeg har lagt inn ukas beste innsats i dag, både step og styrketime!!! :trene:

Wow, flink du er Twisted ;)

Selv ble det desverre bare med fredagstreningen i helgen, tok ganske så hardt at jeg nesten fikk lunsjen opp igjen, hehe.

Var i bryllup lørdag så da trente jeg bare vaskeballen :gjeiper: ble litt mye god mat og drikke til, ergo ingen trening på søndag heller pga dårlig form.. he he.

På'an igjen i dag etter jobb! Kan ikke ligge på latsiden når man skal bli Hottie Bride :Nikke:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen :)

Av diverse grunner ble det ikke trening med venninne torsdag og i går (farfar døde torsdag og i går var jeg egentlig bare for slapp, fy meg...). Men gikk i det minste en laaang tur med kjære på fredag :)

Og med unntak av litt godteri på lørdag har jeg spist ganske sunt i helgen :)

Hadde planlagt en treningstur i dag og, men det regner sidelengs her i dag, så er ikke så mye fristende å gå ut. Får satse på at jeg får med meg kjære eller en venninne, så jeg har noen til å pushe meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ansjoni

Forståelig grunn til at du ikke har trent så mye da, _lene_ :kose:

Men du kommer sterkere tilbake seinere :jepp: Og sunn helg samt lang tur hjelper det altså :)

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome back dinedama!!!

Jeg har lagt inn ukas beste innsats i dag, både step og styrketime!!! :trene:

Å, du er en av de... wow! :ler:

Jeg skal se om jeg får gjort det til søndagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården har det bare blitt 1 time Wii Fit i dag! Men i morra er jeg klar for spinning + styrke! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...