Gå til innhold

Gave til far


Lyra

Anbefalte innlegg

Min fars svar var i alle år: "Snille barn og ei vedskie". Snille barn har han jo (:fnise:), så ett år pakket vi inn ei vedskie til han. Han ble jo bare litt månebedotten, kan man si, og overlykkelig når den ordentlige gaven kom på bordet (han skal ikke ønske seg noe, men han elsker å få gaver). Etter det svarer han faktisk ordentlig på hva han ønsker seg. Gjerne ski- eller sykkelutstyr, eller noe godt brennevin...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Fortsetter under...

Herlig tråd! Den vanskeligste gaven er alltid til pappa.

Han har jo alt (og mer) av hva han trenger av verktøy, klær, duppeditter m.m.

Har ofte endt opp på barbervann (dette er alltid safe og noe han elsker å få) og et gavekort.

I år blir det ikke noe gavekort, jeg synes det er kjedelig.

Jeg husker for noen år siden da vi var i øst-Europa, og han kjøpte en del spekemat (pølser). Jeg vet han er glad i rødvin.

Men jeg stod litt stille før jeg titta innom denne tråden. Nå kom jeg jo faktisk på flere ting jeg kan gi han.

Så i år blir det barbervann, en god flaske rødvin og noe fin spekemat. Gleder meg til å kjøpe dette til han :)

Ellers vil jeg tipse om denne siden:

Scandinavian Life

Har i år kjøpt gaver herfra til mamma og to venninner. Samt mye til meg selv, gleder meg til jeg får det i posten.

Edit: jeg ser dette er en gammel tråd, jeg søkte på julegaver til far og denne kom opp ;)

Endret av Dronning Sheba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gode tips, selv om tråden er gammel. Mine foreldre skal få kalender med barnebarna, og så skal barna våre male på hvite asjetter og krus til dem. I tillegg skal pappa få et iphone-deksel fra ebay, og mamma skal få et skjerf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte virkelig ideen med spekemat og juleøl! Så det blir det nok til svigerfar i år :) Tror vi (les:jeg) skal lage en kurv eller eske med det også noen skikkelig julegodteri! Til pappa blir det nok det samme som i fjor, en god amarone vin!

Edit: skrivefeil

Endret av Hipphurra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, en vin kan jo koste sånn 80-100 kr da. Helt fin vin det. Så hvis det er for dyrt har du vel egentlig ikke råd til å kjøpe noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...