Spatula Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #961 Del Skrevet 3. juni 2009 Da har jeg fått øvd på oppsatsene brukte rosa, roser denne gangen, det skal være kremhvite, eller orange for å få en brytning. Er fornøyd med bordoppsatsene. Brudepikeballen blir dekt med hvite roser, og et perlebånd for å holde i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. juni 2009 #962 Del Skrevet 3. juni 2009 Da har jeg fått øvd på oppsatsene brukte rosa, roser denne gangen, det skal være kremhvite, eller orange for å få en brytning. Er fornøyd med bordoppsatsene. Brudepikeballen blir dekt med hvite roser, og et perlebånd for å holde i Så flink du er for at du er effektiv og får ting gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #963 Del Skrevet 3. juni 2009 Så flink du er for at du er effektiv og får ting gjort! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. juni 2009 #964 Del Skrevet 3. juni 2009 så heldig du er som er så flink å lage oppsatser! Må si jeg er imponert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #965 Del Skrevet 3. juni 2009 så heldig du er som er så flink å lage oppsatser! Må si jeg er imponert!! Tusen takk:) det var ikke vanskelig i det hele tatt Stakk bare roser i en oasisball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #966 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Plan for dagen... - Levere inn smykket til gullsmeden - Skrive handleliste med artnr til vi skal på Ikea og Binders - Se over kjøreplaner til toastmastere og serveringshjelp - Skrive liste over hvilke likører og cognacer som trengs til kaffen - Finne en god frisk velkomstdrink - Lage focaccia - Oppdatere blogg - Sende pakke Da tror jeg at jeg har mer enn nok på lista mi Endret 4. juni 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. juni 2009 #967 Del Skrevet 4. juni 2009 Har du fått gjort alt som stod på lista? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #968 Del Skrevet 4. juni 2009 Har du fått gjort alt som stod på lista? Nei ikke helt enda, men den er fremdeles under konstruksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. juni 2009 #969 Del Skrevet 4. juni 2009 Da har jeg fått øvd på oppsatsene brukte rosa, roser denne gangen, det skal være kremhvite, eller orange for å få en brytning. Er fornøyd med bordoppsatsene. Brudepikeballen blir dekt med hvite roser, og et perlebånd for å holde i SÅ FLINK DU ER!!!! Kommer du å lager noen til mitt bryllup og? Søren altså... må lage samme et eller annet selv... men... hmmm... det er å få det til da. De rosene der har akkurat fargen vi skal ha og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #970 Del Skrevet 4. juni 2009 SÅ FLINK DU ER!!!! Kommer du å lager noen til mitt bryllup og? Søren altså... må lage samme et eller annet selv... men... hmmm... det er å få det til da. De rosene der har akkurat fargen vi skal ha og. Det var superenkelt, bestilte oasis fra Sverige - fant ingen slike nettbutikker i Norge. her Så lot jeg oasisen ligge natten over i vann. Skar av under slik at den sto støtt, kjøpte roser på Mester Grønn, Som jeg stakk inni oasisen en etter en startet med toppen og satte roser tett i tett, ikke vanskelig i det hele tatt Som jeg satte på et speil jeg kjøpte på Nille. Perler kjøpte jeg også på den butikken fra Sverige. Det finnes ikke vanskelig så det klarer du utmerket, men hvis jeg skal til Telemark så skal jeg alltids hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 4. juni 2009 #971 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har bestilt meg kjole Skal jo i bryllup 6. juni - må jo være litt fin da Syns den var litt fin jeg, til 260 kr er den sikkert verdt det Er på jakt etter lanterner i dag, må jo pynte opp utenfor lokalet Hvor fant du denne? *leter etter kjole til bryllup* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #972 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvor fant du denne? *leter etter kjole til bryllup* På Ebay, søkte bare etter black dress size 12, å da kom den opp - de hadde den i flere str Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #973 Del Skrevet 5. juni 2009 50 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 5. juni 2009 #974 Del Skrevet 5. juni 2009 50 dager igjen! Så flink og effektiv du er for tiden. Og så fin oppsats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #975 Del Skrevet 5. juni 2009 50 dager igjen! Så flink og effektiv du er for tiden. Og så fin oppsats. Tusen takk. Effektiv.. jeg har virkelig fått satt rompa i gir, hehe.. I morgen blir det Sverigetur, for å hente masse til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 5. juni 2009 #976 Del Skrevet 5. juni 2009 Ikke slite deg ut nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #977 Del Skrevet 5. juni 2009 Ikke slite deg ut nå da. Det er pausene som er viktigst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #978 Del Skrevet 5. juni 2009 Nå holder jeg på å lage sånne prøvdesmakte i sted, kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. juni 2009 #979 Del Skrevet 6. juni 2009 De så gode ut! Hva skal de "brukes til"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #980 Del Skrevet 6. juni 2009 De så gode ut! Hva skal de "brukes til"? De var kjempegode - skal trekke noen med sjokolade etterpå... Men noe så deilig NAM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg