Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009

Spatula

Anbefalte innlegg

Den nye kjolen var helt nyyyyydelig :rødme:

Hvorfor får du to nye etternavn egentlig?

Og det høres kjempefint ut med smykket etter oldemor og å lage sett av det.

Sjekket ut e.l.f i går, er det bra? Holder på å teste ut i.d nå, er ganske fornøyd egentlig :jepp:

Jeg synes det er bra i alle fall. Og i tillegg har de sinnsykt lave priser. Men jeg sliter litt med å få mineraløyenskyggen til å ligge pent. Må vel kanskje bare øve meg. Men jeg har bestilt enda en ny pakke fra e.l.f. med andre farger og sånt, fordi jeg er så fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den nye kjolen var helt nyyyyydelig :rødme:

Hvorfor får du to nye etternavn egentlig?

Og det høres kjempefint ut med smykket etter oldemor og å lage sett av det.

Jeg synes det er bra i alle fall. Og i tillegg har de sinnsykt lave priser. Men jeg sliter litt med å få mineraløyenskyggen til å ligge pent. Må vel kanskje bare øve meg. Men jeg har bestilt enda en ny pakke fra e.l.f. med andre farger og sånt, fordi jeg er så fornøyd.

Hmm.. kanskje du må ha en base under for at de skal ligge pent? Fester seg som regle litt bedre da :)

Jo, jeg får to etternavn fordi min kjære har et slektsnavn i tillegg til sitt etternavn. Det slektsnavnet er det svært få som har, så han ville føre det videre med oss. Derfor ble det bestemt i helgen at jeg også skulle få det navnet :jepp:

Som en lite gest til morfaren hans som nå er veldig syk :(

Han har også veldig lyst til at vi etter vielsen drar opp på gammlehjemmet i finstasen for å besøke han :jepp: Regner med vi vekker litt oppsikt der vi kommer, men det blir sikkert koslig og rørende for morfaren hannes :)

Det etter oldemor har jeg alltid sagt fra da jeg var lita at jeg skulle ha det på meg, den dagen jeg giftet meg :jepp: litt morsomt å ha noe slikt også :jepp: Så da har jeg i allefall noe gammelt :)

Edit: ser at pris på sminken er 1dollar :dåne: BILLIG!!

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags sminke er det snakk om? Det hørtes jo grisebillig ut! :jepp:

Så koselig at dere skal innom gamlehjemmet! Det vil sikkert både morfaren hans og de fleste andre der sette pris på! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags sminke er det snakk om? Det hørtes jo grisebillig ut! :jepp:

Så koselig at dere skal innom gamlehjemmet! Det vil sikkert både morfaren hans og de fleste andre der sette pris på! :Nikke:

sminke Her, jeg har kjøpt noe nå, men det blir hovedsaklig min lillesøster som skal teste det :jepp:

Ja, 16 kr for foundation osv.. Håper det er bra da.. :) Man skal jo egentlig være litt forsiktig med slik, men Plingo og Dinedama skryter litt av det, så da skader det jo ikke å prøve :jepp:

Ja, det tror jeg at han vil like, blir litt rart å være på et gammlehjem i brudekjole å slik, men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hører at folk snakker om sånn base, men jeg aner ikke en gang hva det er og hvor man får kjøpt det. hoho.

Var svigerinna mi som først viste meg sminken. Og nå er jeg bitt av basillen selv. Er kjempefornøyd. Første gang kjøpte jeg neglelakk, leppestift, foundation, concealer, to øyenskygger og to børster for 200kroner! Nå har jeg kjøpt to børster, en rouge, en neglelakk, to leppestifter og to øyenskygger til. Det kosta også 200 (må passe på tollgrensen vet dere). Tar ikke så alt for lang tid å få det heller. sist tok det 1,5 uke. Og sminken er god, og mesteparten (utenom neglelakken) er mineralsminke som er bra for huden.

Og synes det høres veldig fint ut å stikke innom gamlehjemmet. Tror alle bare kommer til å synes det er veldig koselig at du kommer.

Endret av plingo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hører at folk snakker om sånn base, men jeg aner ikke en gang hva det er og hvor man får kjøpt det. hoho.

Var svigerinna mi som først viste meg sminken. Og nå er jeg bitt av basillen selv. Er kjempefornøyd. Første gang kjøpte jeg neglelakk, leppestift, foundation, concealer, to øyenskygger og to børster for 200kroner! Nå har jeg kjøpt to børster, en rouge, en neglelakk, to leppestifter og to øyenskygger til. Det kosta også 200 (må passe på tollgrensen vet dere). Tar ikke så alt for lang tid å få det heller. sist tok det 1,5 uke. Og sminken er god, og mesteparten (utenom neglelakken) er mineralsminke som er bra for huden.

Og synes det høres veldig fint ut å stikke innom gamlehjemmet. Tror alle bare kommer til å synes det er veldig koselig at du kommer.

Jeg er ikke helt sikker på hva base er selv, men jeg vet at Vita selger det :)det ligner litt på gelekrem i konsistens og er helt blank :jepp:

Ja, jeg handlet i dag: foundation, leppestift, lipgloss, lipbutter, 2x øyenskygger, 2x koster, blush. og det kom under 200 kr :hoppe:

Så på siden til e.l.f i USA, der hadde de masse deilige såper osv. Håper de kommer slik at vi får kjøpe di også:) Siden er lagret som favoritt nå :hoppe:

Gleder meg til det kommer pakke i posten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om det er bra, siden jeg aldri før har prøvd mineralsminke :ler: Men til den prisen så regner jeg ikke med at det er sååå bra ;) Men så lenge det sitter er det godt nok for meg :fnise:

Jeg fikk øyenskyggen greit til når jeg brukte foundation som underlag :Nikke: Men jeg plages litt med foundationen... kansje for at jeg ikke har noe ordentlig kost.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er bra, siden jeg aldri før har prøvd mineralsminke :ler: Men til den prisen så regner jeg ikke med at det er sååå bra ;) Men så lenge det sitter er det godt nok for meg :fnise:

Jeg fikk øyenskyggen greit til når jeg brukte foundation som underlag :Nikke: Men jeg plages litt med foundationen... kansje for at jeg ikke har noe ordentlig kost.. :klø:

Jeg tester ut I.d Bare minerales nå, å den er helt super :hoppe: Bestilte nettopp et sett på ebay med foundation, concealer, blush osv osv, med koster, og betalte bare halvparten av det, det koster her hjemme i Norge :hoppe: Den sitter godt, får nesten litt filmstjerne følelse av å bruke den :)

En ordentlig kost er alfa omega, også det å jobbe produktet inn i kosten :jepp:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde I.d. i dag, og den er bedre enn e.l.f. pga konsistensen. Konsistensen på foundationen til e.l.f. er litt mer pudderaktig og sitter derfor ikke like lenge. Men til den prisen er den mer enn bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: Nydelig kjole :dåne: Du kommer til å bli rålekker :sexy:

Jeg ble nesten litt rørt av å lese om at dere skal ta turen på gamlehjemmet til din kjæres bestefar rett etter vielse, så utrolig omtenksomt av dere :kose:

Og at dere tar det gamle slektsnavnet er jo også kjempekoselig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: Nydelig kjole :dåne: Du kommer til å bli rålekker :sexy:

Jeg ble nesten litt rørt av å lese om at dere skal ta turen på gamlehjemmet til din kjæres bestefar rett etter vielse, så utrolig omtenksomt av dere :kose:

Og at dere tar det gamle slektsnavnet er jo også kjempekoselig :jepp:

Tusen takk, Mail :kose:

Ja, det blir koslig å besøke morfaren til min kjære, håper bare at han er i form til det :jepp:

Jeg har nå laget meg en blogg.. Ja, jeg har kastet meg på trenden... :dåne:

den kan leses her og er en liten oppsummering av hvilke problemer man kan møte på i planleggingen.

Jeg er ikke noen verdensmester til å skrive, men det er morro alikevell :jepp:

Edit: Jeg skal forresten på spa i dag :hoppe: Endelig får bruke gavekortet fra min kjære som jeg fikk til jul :bolledeig: Ser frem til, hudpleie, massasje, boblebad, og pedikyr :rødme:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte le litt av bloggen din! Spesielt det med gjestelisteproblematikk :fnise:

:fnise: det er bra, tanken er at den skal være morsom, og sette ting litt på spissen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme igjen etter noen dager med sol og ca 30 grader ute på kysten :jepp::sol:

Jeg kan stolt meddele at jeg har blitt BRUN :hoppe:

Oppdatert bloggen også her :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: så morsom blogg ;)

Håper du koste deg på Spa her om dagen :jepp:

Spa var herlig :D

Var der i tre timer: startet med å være i boblebad og innfrarød-badstue så ble vi vist innpå et rom, hvor vi først fikk hudpleie, så var det manikyr og helkroppsmassasje. Det var så deilig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg nesten litt stressa når jeg ser på tickeren min :dåne:

Jeg mangler

- Avtale prøvetime til frisør

- Sjekke med catering angående pris

- Få brudekjolen i hus

- Gå inn brudeskoene, evt bestille nye

- Levere inn smykket på gullsmeden

- Kjøpe undertøy

- Bake kake - teste til bryllupet

- Handle inn: duker, vaser, blomster, fisk, sand

- Bestille ringer

- Sende inn skjema, mangler underskrifter fra forloverene

- Lage bordkort

- Kontakte prest

- Lage kirkeprogram

- Lage bordprogram

- Møte med toastmastere

- Plan for servitører

- Øve på bryllupssminken

- Bestille time til å få lagt negler, samt spraytan hvis jeg trenger det

Tror dette var alt...

Edit: i dag har jeg vært effektiv, hele fire ting å krysse av på bryllupslisten :hoppe:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Middagen er endelig i boks :hoppe:

I dag, har jeg vært effektiv :hoppe:

Snakket med presten

Bestilt ringer

Ordnet med middagen

Og øvd på bryllupssminken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest