Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009

Spatula

Anbefalte innlegg

Men, går det virkelig ikke an å snakke med henne? Nå skal ikke jeg være en som kommer med "gode råd", men hører hun virkelig ikke? Hun høres jo nesten umenneskelig ut.(..) Utrolig respektløst!

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg glemte denne i sted :klemmer:

Nei, det gjør tydligvis ikke det.. Hun gir i allefall ikke utrykk for at det synker inn..

Hun er vel informert om at det er bare bruden som har hvit brudekjole på seg, dette har jeg sagt i fra om selv hvorpå hun da svarer "ja, men du er jo ikke så tradisjonell" og jeg svarer da "jo på denne dagen så" Da kan hun ikke snakke lengre og legger på.

Så oppdaterer hun statusen sin på facebook.. "har funnet den perfekte kjole, som kan brukes til det meste, utenom begravelse"

Hvor mamma da kommenterer "Supert at du har funnet deg kjole, men det er bare bruden som skal ha hvitt på bryllupsdagen"

Da får mamma til svar " Fant den på ebay, farlig for pengboken dette"

Så for meg så virker det som om hun bare ignorerer at hun har fått flere beskjeder om at det er bare bruden som bruker hvitt.

Men saken er ikke over ennå.. Jeg har flere i familien som skulle si i fra, hvis hun ikke gir seg med dette tullet..

Jeg skal egentlig møte henne nå på fredag, men jeg føler hun har sugd all glede ut av meg når det gjelder bryllupet - så nå går hun bare under navnet bryllupsgrinchen for min del :tristbla:

Og i morgen kommer jeg til å sende henne en melding, der jeg skriver at jeg ikke kommer til å møte henne. Trist i grunn, for jeg går glipp av dyrebar tid med min lille guddatter.. Men men.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeez, herrelighet! Jeg tror damen trenger klar tale. Kanskje hun kun hører om du sier det rett ut?

Samtidig forstår jeg at det må jo være veldig vanskelig, med tanke på guddatteren din, osv. Det er aldri lett det der, men noen ganger er man kanskje bare nødt til å si det i klartekst. Uansett hva du velger, jeg håper bare hun snart forstår, dette er din dag!

Lykke til videre. Får håpe hun tar til vettet snart. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez, herrelighet! Jeg tror damen trenger klar tale. Kanskje hun kun hører om du sier det rett ut?

Samtidig forstår jeg at det må jo være veldig vanskelig, med tanke på guddatteren din, osv. Det er aldri lett det der, men noen ganger er man kanskje bare nødt til å si det i klartekst. Uansett hva du velger, jeg håper bare hun snart forstår, dette er din dag!

Lykke til videre. Får håpe hun tar til vettet snart. :klem:

På en måte har hun jo fått det i klartekst flere ganger nå at det er bare bruden som ska ha hvitt. Men hun velger visst å og totalt ignorere det..

Jeg gidder ikke å snakke så mye mer med henne i allefall slik som hun holder på å styrer, for det har vært flere episoder med henne nå siden det ble kjent at vi skulle gifte oss... :sukk:

Men men...

Vi satser på at hun tar til vettes :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får krysse fingrene for det! :klem:

Vi får bare håpe på det egentlig :klemmer:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Får bilder av dinedama som prøver å slå inn en viss person over røret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Får bilder av dinedama som prøver å slå inn en viss person over røret*

Hahaha, morsomme bilder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få telefon nummer og adresse til hespetreet? :opplyser:'

:slår:

:fnise:

Du står jo på gjestelisten du kan få :slåss: litt der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er synd at alle skal bry seg og kommentere alt som har med bryllupet deres å gjøre :riste: Det får meg til å tenke på at jeg er heldig som ikke har noen som skal bry seg med alt i familien min... Masse :klemmer: til deg ihvertfall..

Jeg kom på en ide ang brudekjoledama: Du kan jo få en servitør til å søle rødvin over hele kjolen hennes?!?! :lur:

Håper du har en fin dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er synd at alle skal bry seg og kommentere alt som har med bryllupet deres å gjøre :riste: Det får meg til å tenke på at jeg er heldig som ikke har noen som skal bry seg med alt i familien min... Masse :klemmer: til deg ihvertfall..

Jeg kom på en ide ang brudekjoledama: Du kan jo få en servitør til å søle rødvin over hele kjolen hennes?!?! :lur:

Håper du har en fin dag ;)

JA! :hoppe: :hoppe: Det skal jeg jammen meg si i fra om til servitørene :vin:

Ja, det er veldig mye styr, men det meste kommer jo fra søskenbarnet mitt.. :dry: Men hevnen er søt :tongue:

Ha en fin dag du også, MaiL :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Den ene brudekjolen kom i dag..

Jeg gleder meg helt sinnsykt til å få sett den selv... :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryllupsgrinchen :fnise:

:hoppe: Så spennende med kjole!!!!! :hoppe:

Ja, hun suger all gleden ut av bryllupet - derav navnet bryllupsgrinchen :skratte:

Som jeg gleder meg :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Når får du se kjolen selv da? Så spennende! :strix:

Jeg håper på å få den på mandag.. :rødme:

Pappa pendler hver uke hjem til øya hvor familien bor og inn til bartebyen på jobb, å da skal jeg få han til å ta den med seg.

Ååå jeg fikk se bilder av den i sted.. Å den var akkurat som på bildet :jepp:

Ååå jeg gleder meg jeg også på dine vegne :strix:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjestelistemarerittet vil ingen ende ta :tristbla:

Min kjære svigermor har fått seg ny kjæreste.. de har vært sammen i 1 år...

hennes nye samboer har to barn, en sønn og en datter...

Vi har møtt datteren og hennes datter, men ikke sønnen og hans kjæreste..

I januar da vi holdt på med gjestelisten, ringte vi imidliertid til svigermor for å få gode råd (for min kjære mener at hun er løsningen på alle verdensproblemer- særlig lissom) :dåne:

Uansett hun sa da, at dette var opp til oss, siden det var vårt bryllup og at det var vi som bestemte..

Vi tok en avgjørelse der og da, og bestemte at siden vi ikke hadde noe kontakt med de, utover den ene gangen vi møtte datteren i sommer, så ble det litt feil å be de.

I går kveld hadde imidliertid pipa fått en annen lyd når svigermor ringte..

Hun mente da at vi måtte be alle fire.. datteren med datter, og sønnen med samboer. Sønnen og samboeren vet vi ikke hva heter en gang. :vetikke:

Min kjære sa at han var usikker på dette, siden vi hadde spurt de i januar og da sa de at det var opp til oss..

Så sier svigermor at hun skal snakke med flere i sin familie om hva som blir rett :dåne:

Da de begynner å bli en større del av familien nå..

Det jeg tenker er, hvorfor ikke si dette når vi spurte i januar, og hvorfor i det huleste ble dette et tema plutselig i går? kom det opp under en samtale?

"ja vi har nå fått invitasjoner til bryllup, gleder oss masse - har dere fått?"

"nei, vi har ikke fått noen invitasjon"

Å når hun først ringer, så bør hun ha det klart å ikke spørre resten av slekta hva de syns, for så å gi oss en ny tilbakemelding..

Misforstå meg ikke, jeg kunne ikke ha fått en bedre svigermor.. Men dette irriterer meg :sukk:

Å det bli jo også litt feil å etterbe folk.. Å hvis de virkelig hadde tenkt seg utover på ferie den helgen det er bryllup, så kanskje det er litt utspekulert av de også da..

Eller så ser svigermor på dette som en fin anledning å introdusere de for slekta..

Det var egentlig litt godt å få det ut, for slik som det er nå sitter jeg og min kjære som noen spørsmålstegn.. Vi har allerede etterbed foreldrene til min kjæres stemor - da de skulle være med som barnevakt, og vi ikke hadde hjerte til å la de sitte på et hotellrom uten mat den dagen.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva, her må dere bare sette foten ned! :kjefte: Det er jo helt latterlig!! :roll:

Ja, vi er bare nødt til det tror jeg, de kunne ha gitt oss et ordentlig svar i januar da vi spurte, å ikke komme nå i ettertid å liksom være etterpåklok.. :kjefte:

Får forresten ikke kjolen inn til bartebyen..

Jeg har jo ikke plass til den i den knøttlille leiligheten vår.. Men jeg må snart utover selv... Klarer ikke å holde meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...