Spatula Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #541 Del Skrevet 26. februar 2009 Hva heter selgeren du har bestilt kjole fra som du er så fornøyd med da?? *også lyst på en kjole til* Han kaller seg "asapbay" link til butikken Håper du finner en fin en :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. februar 2009 #542 Del Skrevet 26. februar 2009 Småteit navn, men så lenge kjolene er fine så spiller det vel liten rolle hva selgeren "heter"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #543 Del Skrevet 26. februar 2009 Småteit navn, men så lenge kjolene er fine så spiller det vel liten rolle hva selgeren "heter"! Sant det.. hehe Uansett han virket veldig seriøs, og var veldig hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #544 Del Skrevet 27. februar 2009 "mafia"kjolen satt nesten perfekt, litt for stor over puppene, var det eneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. mars 2009 #545 Del Skrevet 3. mars 2009 Så bra at kjolen satt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #546 Del Skrevet 3. mars 2009 Så bra at kjolen satt fint Ja, jeg var så utrolig spent på hvordan den satt Var bare litt stor over puppene, men det fikser svigermor med nål og trå.. Har også fått underskjørt.. Ringene var forresten justerbare Gleder meg til kjolene begynner å komme nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. mars 2009 #547 Del Skrevet 3. mars 2009 Skjønner jeg godt Gleder meg til min kjole kommer jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #548 Del Skrevet 3. mars 2009 Skjønner jeg godt Gleder meg til min kjole kommer jeg også Har du kjøpt kjole fra Ebay?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #549 Del Skrevet 6. mars 2009 Ingen skal si at vi er ute i siste liten... Invitasjonene ble sendt ut i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. mars 2009 #550 Del Skrevet 6. mars 2009 Bedre sent enn aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #551 Del Skrevet 6. mars 2009 Bedre sent enn aldri Hehe, sant det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. mars 2009 #552 Del Skrevet 6. mars 2009 Så flott at du er fornøyd med kjolen, er svært fornøyd med min jeg også, eBay er tingen, hehe. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. mars 2009 #553 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er ikke forseint å sende ut invitasjoner ennå Nei, har ikke kjøpt kjole på ebay, men i salong. Den er forøvrig kommet nå da, så gleder meg til å dra på tilpasning av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #554 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Starter innlegget med et lite sukk... Etter å ha vært på telefonen med mitt berømte søskenbarn i 50 minutter, hvor hun legger ut om at hun har funnet seg en fin kjole som hun skal ha på seg i bryllupet, og som hun bare må vise meg... Det som er problemet er ikke bare det at kjolen er hvit, det er f*** meg en brudekjole også denne Denne har hun da kjøpt til det formålet å ha etter middagen i vårt bryllup.. Mulig jeg overreagerer og oppfører meg som en bridezilla... Men jeg har jo tidligere i dagboken min forklart hvor glade de er i oppmerksomhet.. :dåne: Jeg er vel egentlig mer lei meg og suffet enn sint.. Det er jo som alle vet, bare bruden som skal bære hvitt.. Og når det attpå til er en BRUDEKJOLE hun skal ha på seg.. Jeg får bare lyst til å stikke av å gifte meg på tinghuset eller noe sånt.. og avlyse festen og kirken den 25 juli... Endret 7. mars 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2009 #555 Del Skrevet 7. mars 2009 Det går ikke an! Makan til kjøtthue! Det må du bare få sagt i fra om at blir uaktuelt, enten selv eller få noen andre til å gjøre det. For hennes del også, hun hadde jo blitt beglodd og sett rart på av alle de andre gjestene! Uff, kjipt at det skal ødelegge gleden din over bryllupet..! Ikke la henne ødelegge, si i fra! Du er ingen bridezilla og jeg synes absolutt ikke du overreagerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #556 Del Skrevet 7. mars 2009 Det går ikke an! Makan til kjøtthue! Det må du bare få sagt i fra om at blir uaktuelt, enten selv eller få noen andre til å gjøre det. For hennes del også, hun hadde jo blitt beglodd og sett rart på av alle de andre gjestene! Uff, kjipt at det skal ødelegge gleden din over bryllupet..! Ikke la henne ødelegge, si i fra! Du er ingen bridezilla og jeg synes absolutt ikke du overreagerer! Kjøtthue!! det er en treffende beskrivelse på henne akkurat nå!!!! Hun kommer innom neste uke, å har hun ikke kommet på andre tanker - så skal iallefall jeg gi henne andre tanker!! Hun elsker å bli glodd på.. I sin søsters konfirmasjon for 2 år siden kom hun i kirken i en sånn kina-kjole str skogmus.. (dvs to nr for liten) samt barfot!!! Folk glodde og kikket rart på henne, men hun elsket det :dåne: Hun gikk barfot hele dagen! i kirken, i selskapet, osv osv... Jeg blir bare så lei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2009 #557 Del Skrevet 7. mars 2009 Spesiell dame, tydeligvis! Til og med han godeste utbrøt at det ikke går an. Måtte vise han bilde av kjolen nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #558 Del Skrevet 7. mars 2009 Spesiell dame, tydeligvis! Til og med han godeste utbrøt at det ikke går an. Måtte vise han bilde av kjolen nemlig... Jeg har vist det til min kjære, og hans forlover å de ble sinte.. Ingen skjønner hva hun tenker med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2009 #559 Del Skrevet 7. mars 2009 Snakk med henne igjen! Om nødvendig så i store bokstaver. Det blir for dumt om hun skal få ødelegge deres glede over bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #560 Del Skrevet 7. mars 2009 Snakk med henne igjen! Om nødvendig så i store bokstaver. Det blir for dumt om hun skal få ødelegge deres glede over bryllupet! Ja, jeg må bare snakke med henne.. Mest av alt er det sårende, da hun er fullt klar over at det er bruden som bærer hvit den dagen.. Det hun kom med da når jeg minnet henne på det var at "ja, men du er ikke så tradisjonell" hvor jeg da svarer "på denne dagen er jeg tradisjonell" og da kommer hun med, "skal ikke ha den i helt hvit".. Så måtte hun legge på, fordi hun fikk en annen telefon.. Da sitter jeg igjen med en tanke.. Er det fordi kjolen har det røde båndet? eller skal hun bestille kjolen i Ivory eller andre hvit-lignende-farger? Min brudekjole er jo i ivory... Skal møte henne på fredag.. Da blir det en prat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg