Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009

Spatula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skoa var kjempefine!! :hoppe: Også så kule mansjettknapper da! Kjempegod idé med en personlig hilsen til forloverne, uten å ta helt av! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoa var kjempefine!! :hoppe: Også så kule mansjettknapper da! Kjempegod idé med en personlig hilsen til forloverne, uten å ta helt av! :jepp:

Ja, det var det jeg tenkte :jepp:

Gleder meg til jeg får dem :)

Skoene er veldig enkle, får se når de kommer om jeg skal pynte litt på dem :lur:

Underskjørtet kom i dag, men det var sendt rekomandert, så da må jeg vel hente det ut selv, og skrive under på at jeg har mottatt det.. skal ikke være noe toll på det.. kostet 171,- inkl frakt..

Passer bra at jeg skal hjemme i helgen da.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi bare 9 dager igjen, regner med at du gleder deg masse :rødme:

Ja, jeg surfer ebay dagen lang og finner masse rart :danse:

Gleder meg til jeg får kjolene :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens "bom"kjøp.. En rettetang fra Australia.. knæsjrød sådann.. Egentlig litt fornøyd med den...

Så ikke før etter at den var kjøpt at den hadde australsk adapter.. Men men.. som min kjære sa, vi kjøper bare en dings på Clas Ohlson, så blir alt bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte også tang fra utlandet, men tenkte ikke tanken engang på at det var andre adapter på :fnise:

Men jeg kjøpte en sånn transformator på e-bay også.. :Nikke: De vi fant på norske butikker var :haar: dyre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte også tang fra utlandet, men tenkte ikke tanken engang på at det var andre adapter på :fnise:

Men jeg kjøpte en sånn transformator på e-bay også.. :Nikke: De vi fant på norske butikker var :haar: dyre...

Supert, va søkte du på? jeg er grønn når det kommer til søkeord.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi bare 9 dager igjen, regner med at du gleder deg masse :rødme:

Ja, jeg surfer ebay dagen lang og finner masse rart :danse:

Gleder meg til jeg får kjolene :rødme:

Gleder meg veldig! :strix:

Gøy å "få" så mye fint! :jepp: Tenk så herlig når kjolene kommer! Da må du nok prøve dem sånn ca tjue ganger hver for å finne ut hvilken du liker best. :fnise:

:hoppe: 150 dager igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig! :strix:

Gøy å "få" så mye fint! :jepp: Tenk så herlig når kjolene kommer! Da må du nok prøve dem sånn ca tjue ganger hver for å finne ut hvilken du liker best. :fnise:

:hoppe: 150 dager igjen! :hoppe:

Jeg skal prøve kjoler ja, det skal ikke stå på det i allefall :ler:

Håper bare en av de skiller seg ut, og sitter som et skudd :rosaengel:

Skal bli spennende å høre hvordan bryllupet ditt ble :jepp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du kan søke på 'converter' mener jeg...

Her er iallefall en overgang fra amerikans til europeisk som du kan se på :Nikke: Billig var den også :jepp:

Supert, jeg fant til 44 kr :strix:

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...