DDuck Skrevet 24. februar 2009 #521 Del Skrevet 24. februar 2009 Wow så tøffe Hvor mye har du bydd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #522 Del Skrevet 24. februar 2009 Wow så tøffe Hvor mye har du bydd? 0,99 dollar.. frakt på 5,99 eller noe slikt.. De har en hel masse. link til butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. februar 2009 #523 Del Skrevet 24. februar 2009 Dritbra Takk for link... her skal det shoppes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #524 Del Skrevet 24. februar 2009 Dritbra Takk for link... her skal det shoppes Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2009 #525 Del Skrevet 24. februar 2009 Skoa var kjempefine!! Også så kule mansjettknapper da! Kjempegod idé med en personlig hilsen til forloverne, uten å ta helt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #526 Del Skrevet 24. februar 2009 Skoa var kjempefine!! Også så kule mansjettknapper da! Kjempegod idé med en personlig hilsen til forloverne, uten å ta helt av! Ja, det var det jeg tenkte Gleder meg til jeg får dem Skoene er veldig enkle, får se når de kommer om jeg skal pynte litt på dem Underskjørtet kom i dag, men det var sendt rekomandert, så da må jeg vel hente det ut selv, og skrive under på at jeg har mottatt det.. skal ikke være noe toll på det.. kostet 171,- inkl frakt.. Passer bra at jeg skal hjemme i helgen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. februar 2009 #527 Del Skrevet 24. februar 2009 Her shoppes det, ja! Men du gjør jo mange kupp. Så utrolig fine kjoler! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #528 Del Skrevet 24. februar 2009 Oi bare 9 dager igjen, regner med at du gleder deg masse :rødme: Ja, jeg surfer ebay dagen lang og finner masse rart Gleder meg til jeg får kjolene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #529 Del Skrevet 25. februar 2009 Dagens "bom"kjøp.. En rettetang fra Australia.. knæsjrød sådann.. Egentlig litt fornøyd med den... Så ikke før etter at den var kjøpt at den hadde australsk adapter.. Men men.. som min kjære sa, vi kjøper bare en dings på Clas Ohlson, så blir alt bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #530 Del Skrevet 25. februar 2009 :strix: 150 dager igjen :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 25. februar 2009 #531 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) 150 dager igjen Endret 25. februar 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. februar 2009 #532 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg kjøpte også tang fra utlandet, men tenkte ikke tanken engang på at det var andre adapter på Men jeg kjøpte en sånn transformator på e-bay også.. De vi fant på norske butikker var dyre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #533 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg kjøpte også tang fra utlandet, men tenkte ikke tanken engang på at det var andre adapter på Men jeg kjøpte en sånn transformator på e-bay også.. De vi fant på norske butikker var dyre... Supert, va søkte du på? jeg er grønn når det kommer til søkeord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #534 Del Skrevet 25. februar 2009 150 dager igjen :skaal: :danser: :danser: :danser: :skaal: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. februar 2009 #535 Del Skrevet 25. februar 2009 Oi bare 9 dager igjen, regner med at du gleder deg masse :rødme: Ja, jeg surfer ebay dagen lang og finner masse rart Gleder meg til jeg får kjolene :rødme: Gleder meg veldig! Gøy å "få" så mye fint! Tenk så herlig når kjolene kommer! Da må du nok prøve dem sånn ca tjue ganger hver for å finne ut hvilken du liker best. 150 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #536 Del Skrevet 25. februar 2009 Gleder meg veldig! Gøy å "få" så mye fint! Tenk så herlig når kjolene kommer! Da må du nok prøve dem sånn ca tjue ganger hver for å finne ut hvilken du liker best. 150 dager igjen! Jeg skal prøve kjoler ja, det skal ikke stå på det i allefall Håper bare en av de skiller seg ut, og sitter som et skudd Skal bli spennende å høre hvordan bryllupet ditt ble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. februar 2009 #537 Del Skrevet 25. februar 2009 Du kan søke på 'converter' mener jeg... Her er iallefall en overgang fra amerikans til europeisk som du kan se på Billig var den også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #538 Del Skrevet 25. februar 2009 Du kan søke på 'converter' mener jeg... Her er iallefall en overgang fra amerikans til europeisk som du kan se på Billig var den også Supert, jeg fant til 44 kr Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. februar 2009 #539 Del Skrevet 26. februar 2009 Værsegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. februar 2009 #540 Del Skrevet 26. februar 2009 Hva heter selgeren du har bestilt kjole fra som du er så fornøyd med da?? *også lyst på en kjole til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg