Gå til innhold

"Grease" på TVNorge

Gjest Bettinna

Anbefalte innlegg

Selv om jeg ikke har klart å engasjere meg så mye i denne serien (meg jeg ser nå på den fordi de jeg er på besøk hos nå, ser på), ble jeg rett og slett sjokkert over at Bjørnar ble stemt fram. For en irriterende type. Kai Thomas var jo mye flinkere på alle vis.

Helt enig. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange mener han passer til denne rollen. Kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det fungerer helt greit det. Bare det ikke er nynorsk så....

"You're the one that I want" blir vel "Du er den jeg vil ha" - går helt greit det.

Ja. Men "Hengitt og forelsket" på "Hopelessly devoted" ble ganske dumt.

Og sei ikkje noko gale om nynorsk, jeg så Which Witch på nynorsk, og det var fantastisk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange mener han passer til denne rollen. Kleint.

Jeg er helt enig! Jeg liker ikke Bjørnar. Han passer absolutt ikke til rollen som Danny. Kai Thomas var MYE flinkere!!

Veldig glad for at Sofie vant!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har bare jeg sett på finalen, så har ingen formening om de rette personene vant. Men i selve finalen synes jeg Kai Thomas var best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt OT, men:

Selv elsker jeg musikaler over alt. Da spesielt Jesus Christ Superstar, Chess og Phantom of the Opera. De sangtekstene kan jeg helt utenat både forlengs og baklengs, men så en gang Chess på tv på svensk, og det var skikkelig fint. Synes ikke det ødela i det hele tatt. Takt og rytme stemte til de nye tekstene, og det var virkelig bra:) (selvfølgelig enda bedre å se live da, men dere fatter poenget) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Grase på spektrum var sinnsykt bra!!! :ler: Selv var jeg skeptisk til at Bjørnar vant, men må si nå at han var sinnsykt god til å spille Danny :jepp: Sofie var den rette Sandy allerede fra første stund, og de kledde hverandre. :D Kjempe fornøyd me spektrum besøket. :)

(Sorry for å ta opp gammelt tråd, men måtte bare)

post-20073-1231296805_thumb.jpg

post-20073-1231297008_thumb.jpg

Endret av Skylapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grase på spektrum var sinnsykt bra!!! :ler: Selv var jeg skeptisk til at Bjørnar vant, men må si nå at han var sinnsykt god til å spille Danny :jepp: Sofie var den rette Sandy allerede fra første stund, og de kledde hverandre. :D Kjempe fornøyd me spektrum besøket. :)

(Sorry for å ta opp gammelt tråd, men måtte bare)

Jeg er HELT ENIG!!! Sofie var kjempeflink!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...