Gå til innhold

"Grease" på TVNorge

Gjest Bettinna

Anbefalte innlegg

Samme her :sur: jeg synes Malin ser for gammel ut til å spille Sandy jeg.

Må faktisk si meg enig i det! Hun er ikke Sandy for meg.

Fra det ene til det andre; Sofie var virkelig flink nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofie er jo helt hysterisk, vifter, flagrer og hyler :overrasket:

Oi, får ikke sove i natt du nå, når hun gikk videre.. Jeg for min del er bare glad det ikke ble Malin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, får ikke sove i natt du nå, når hun gikk videre.. Jeg for min del er bare glad det ikke ble Malin.

Det gjør jeg nok, jeg skal ikke se Grease engang jeg ;)

Bra Nicoline gikk videre, Sofie håper jeg ryker neste gang. Besatte damen :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj - heiet på Alexandra jeg - synes hun var best. Men Malin likte jeg ikke i hele tatt - flink og synge, men kunne jo ikke bevege seg, og lite scenesjarm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Mine to jentefavoritter gikk videre! :danse:

Det blir et lite problem hvis både Kai Thomas og Nicoline vinner finalen da. For Nicoline er ganske mye høyere enn Kai Thomas (hvis jeg ikke har sett helt feil.):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie blir altfor intens - kan ikke se for meg at hun blir en troverdig Sandy. Heier på Nicoline :)

Likte ikke Malin jeg heller, hun var altfor voksen for å spille Sandy - og det er noe med kjeven som gjør henne litt maskulin ja.. hun passer ikke til å spille søt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synes Malin ser ut som en mann????!!

Det er ikke bare deg. Men aller mest minner hun meg veldig om Glenn Close.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent 160

Personlig har jeg pleid å heie på Sofie av jentene. Ja, hun er ganske intens, men jeg tror det bare handler om at hun vil det så mye. Dessuten har hun etter min mening den stemmen som kler musikaler best, den er fin, med litt særpreg og kler musikalsanger spesielt godt sånn jeg ser det siden hun har svært god diksjon og kan variere bra mellom kraft og ro.

Når det gjelder Nicholine så har jeg begynt å like henne mer og mer. Jeg syns ikke hun synger så bra som Malin og Sofie (etter min mening), men hun har veldig særpreg i stemmen og det er også viktig hos musikalskuespillere (ikke at jeg har så veldig mye peiling på dette, men jeg har sett og lyttet til veldig mange musikaler siden jeg er musikalelsker deluxe). Dette særpreget og det faktum at hun (som dommerne sa) kan gå fra søt til tøff på en, to, tre gjør at hun antagelig kan tilføre rollen noe ekstra.

Jeg heier egentlig mest på Sofie, men jeg tror samtidig at Nicholine sannsynligvis vil få større utbytte av Sandy-rollen enn Sofie av ulike grunner.

Av guttene heier jeg mest på Kai Thomas siden jeg syns han har mer trygghet på scenen og har mer Danny-looken enn Bjørnar. Dessuten har han en veldig god utstrålning sånn jeg ser det, han virker sympatisk og det vil hjelpe ham å få frem sårbarheten ved Danny. Jeg er også overbevist om at Kai Thomas har en stemme som vil bære godt i Oslo Spektrum, noe som er med på å gjøre ham til den mest passende Danny-en etter min mening.

Bjørnar på sin side hadde flaks i forrige uke siden han fikk sanger som de fleste har hørt og som kledde stemmen hans godt, men han har også noe udefinerbart som skiller ham fra de andre. Han har ellers god sangstemme, problemet der er vel bare at jeg ikke syns den har så mange nyanser, den er klar og ren, men den går litt i det samme hele veien sånn jeg ser det. Sånn sett tror jeg Kai Thomas kan gi mer rett og slett.

Med andre ord har jeg altså meninger om finalistene (forbausende mange meninger egentlig, sett i forhold til at jeg ikke er spesielt fan av dette programmet siden det kunne vært så ufattelig mye bedre) og så får det gå som det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Sofie var dårlig skuespiller da de skulle spille sint...altfor mye skriking. MEN det er mulig det er det som skal til i Spektrum; er jo ikke helt det samme som TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Malin var jo kjempeflink. Fikk helt gåsehud da hun sang den første sangen!

Men er enig i at Sofie er skremmende!

Håper Nicoline vinner. Av guttene heiet jeg på Eivind og synes det var så trist at han gikk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vil de vise showet på tv, eller er det kun i Oslo Spekrtum?!?

Google is your friend. Det står ingenting annet på nettet enn at det blir show i Spektrum, og så mye som det koster å sette opp en forestilling kommer de selvfølgelig ikke til å sende den gratis på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg nettopp på reprisen av Grease fra denne uken. Synes helt klart de beste jentene gikk videre.

Jeg synes forøvrig at et par av dommerne er litt usaklige, og da aller mest Vibeke. Hun er så glad i hiphop-Alexandra at hun ikke engang kommenterte at jenta til tider sang fullstendig surt! For å være Sandy i en MUSIKAL holder det ikke å være suveren til å danse, du må jo kunne synge også.

Jeg er veldig skuffet over at Eivind ikke gikk videre til finalen, han var den desidert beste av guttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...